
Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Колеги имам следния проблем , полото ми гърми след като пусна газта във високите обороти , а от скоро започна и да пуши ( може и преди да е пушело ) . Възможно ли е да пуши ако сместа не изгаря както трябва ? ( Няма проблеми с вървенето паленето и тн . По колата преди 5 хил км са сменени гумичките и са паснати клапаните заедно с всичките гарнитури на главата , така че изключвам възможността да харчи маслото.Също по колата са сменени - свещи , палец , капачка , кабели . Също когато е загряла има едно циклично предрусване и губене на обороти но не гасне . Играх си с центровката , но не спира да гърми . Колата е карбуратор и се кара само на газ. Някакви идеи ? 

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Неправилно горене, я заради богата смес, я заради неправилно зацепване (макар че него няма как да го объркаш).
Пуши като е богата сместа.
Подуши, то ако гори масло ще го усетиш
HZ е мотора нали.
Аз съм със същия - дуракоустойчив е.
Нещо да не е последица от ремонта
Колко шлайфа главата, че той по принцип е много сгъстен - 10 сепен на сгъстяване е
Пуши като е богата сместа.
Подуши, то ако гори масло ще го усетиш

HZ е мотора нали.
Аз съм със същия - дуракоустойчив е.
Нещо да не е последица от ремонта

Колко шлайфа главата, че той по принцип е много сгъстен - 10 сепен на сгъстяване е
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
HZ e да . 0,2 я правиха главата на машина , беше в сервиз и хората май си разбират от работата но беше преди поне 5000-7000 км . След това като я зацепвах колата по мерки първоначално беше на закъснение и палеше ама не работеше както трябва като се усетих я направих с още 1 зъб напред и беше наред , все си мисля че има и вариант със още един зъб напред на предварение. Сместа от карбуратора ако я пипна , има ли шанс да се оправи ? Щото тя си гърми от край време ама не съм забелязал да пуши , то е съвсем малко ама се вижда като се загледаш .
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
darksidezoo написа:Колеги имам следния проблем , полото ми гърми след като пусна газта във високите обороти
Колега, виж вакуум-регулатора на делкото. Навярно мембраната му е заминала отдавна. Ако е така - ремонтирай. Мембрана от платно за помпа на жигула пасва 1:1 с корпуса на регулатора. Гърмежите са определено от неизгоряла смес. Хватката е да се открие каква е причината да не изгаря

Сега видях и зацепването - зацепи я както дават от завода, ако ти е възможно.
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Според мен съм я зацепил както трябва , но и аз си мислех за някой вакум по делкото но видях че в делкото влиза само 1 маркуч ( Не знаех че делкото е вакумно до преди няколко дни и нямам представа как функционира ) Някой може ли да ми обясни как се ремонтира тая вакумна мембрана ? Впрочем ако извадя въпросния маркуч ( който май идва от всмукателния колектор ) какво ще се случи ?
Мерси за помоща колеги .
Мерси за помоща колеги .

- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
darksidezoo написа:Някой може ли да ми обясни как се ремонтира тая вакумна мембрана ? Впрочем ако извадя въпросния маркуч ( който май идва от всмукателния колектор ) какво ще се случи ?
Мерси за помоща колеги .
Ремонт на вакуум регулатор:
1. Демонтираш регулатора, който се държи на два болта към корпуса на делкото
2. Изпиляваш периферията, за да падне заводския подгъв, който не позволява регулаторът да се отваря.
3. Разделяш горната и долната "черупки" на регулатора, там навярно ще видиш една стара като света мембрана, навярно скъсана и една пружина.
4. Хваната (мембраната) е към лостче, което контактува с оста на делкото, трябва да отделиш двете части, които са заводски пресовани, за да освободиш старата мембрана. Пружината е нанизана на другия край на мембраната и опира в корпуса. В нормално положение стои леко примачкана в корпуса на регулатора.
5. На нейно място поставяш друга мембрана - при мен стана такава от бензинова помпа на жигули, но може и да се изреже някакво платно от подобна мембрана, предполагам на руските коли струват стотинки.
6. За да го затвориш херметично е нужно да измислиш как да залепиш двете "черупки". Аз пробих няколко дупки и сложих болтчета с гайки. Много мислех да го направя с нитове, но металът е мек и ако се прекали с усилието върху него, може да отвори пробойна и да смуче въздух оттам, а това не е никак желателно.
После по обратния ред сглобяваш.
Относно ваденето на маркуча - можеш да шунтираш този регулатор, но той дава или отнема от ъгъла на запалването, така че те съветвам ако искаш моторът ти да работи читаво да го ремонтираш. Виждал съм как работи кола на празен ход с и без тоя регулатор. Доста е важен, ако мога така да се изразя.
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Продава ли се цял регулатор или мембрана ? Сега се сетих че махнах маркуча и промяна в работата на двигателя нямаше което значи че тоя регулатор не работи . Утре ще ремонтирам 

- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
darksidezoo написа:Продава ли се цял регулатор или мембрана ?
Не се продава мембраната. Продава се само цял регулатор, ама цената му е... колкото половината ти кола, въртят ми се няколко-стотин лева, скоро питах за цена

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Е преди да ремонтираш се увери,че не работи.Като дръпнеш вакуум с уста,би трябвало да се задържа,ако изпуска,или изобщо не можеш да създадеш вакуум,мембраната е за смяна.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
stefan4o написа:darksidezoo написа:
2. Изпиляваш периферията, за да падне заводския подгъв, който не позволява регулаторът да се отваря.
Вместо да изпилваш, със здрава отвертка и клещи разбертоваш ръбчето, а после го бертоваш обратно. И малко силикон, за всеки случай.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Възможно е да е от вакуум-регулатора.
Пробвай го с уста дали държи вакуум.
Иначе той ти променя момента на подаване на искрата.
Пробвай го с уста дали държи вакуум.
Иначе той ти променя момента на подаване на искрата.
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Мисля да го затварям със червен силикон .
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Проблема не е там колеги , свалих го от делкото и мембраната е здрава надува се както трябва . Играх си с центровката и сместа от карбуратора - ефект няма при каквато и да е настройка .
Вакум има и по макучето от колектора . 


- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Значи неправилно зацепен разпределителен вал........
Мойта никога не е гърмяла.
Сложи го на белези и да видим как ще е
При мене предварението на делкото съм го сложим на макс (до там му е хода) и мотора работи много добре.
Виж и тампона на карба дали е здрав, за всеки случай (едва ли оттам е гърменето)
Мойта никога не е гърмяла.
Сложи го на белези и да видим как ще е
При мене предварението на делкото съм го сложим на макс (до там му е хода) и мотора работи много добре.
Виж и тампона на карба дали е здрав, за всеки случай (едва ли оттам е гърменето)
- darksidezoo
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:04
- Автомобил: Polo Movie 1.1
- Двигател: HZ 1987
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Поло 86ц 1043 Детонации и син пушек
Тампона на карбуратора също е нов , мислех си че може да са клапаните но всичките 8 INA повдигача ги смених когато взех колата а от тогава са минали 3 смени на маслото и ако се бяха запушили като старите щяха да се отпушат . Сега четох в един друг форум че въздушния филтър също може да причини подобни проблеми , а той е единственото нещо което не съм сменял от 1 година насам. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта