Здравейте,
Тази сутрин установих че парното ми не се превключва от студено на топло или обратното, се едно вратката се върти напразно.
Сутринта беше дъждовно и ми трябваше да духа топло, колата загря ама още духаше студено, спрях и малко си поиграх с бутоните, по едно време като пуснах духалката на 4 се превкючи и почна да духа топло, сега пак си остана на топло и каквото да направя си стои на топло.
Не съм сигурен дали е от бутона, или както пише в някои форуми от клапата, не съм сигурен дайе дали управлението на това превключване е механично или електронно, ако някои може да ми даде съвети ще съм ви плагодарен.
Колата е Поло 2000, 6n2 s AUC мотор 1.0 кубика с климатик.
Росен
Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1.4 60hP AUD
Re: Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
здравей колега РЯЗКО ли завъртя врътката на парното ако да ас ще ти кажа проблема от каде е може и да не е това но ти провери.Управлението е механично.Навеждаш се от дясно до шофиора мястото и гразглабяш леко въздоховода за краката той много не можеш да го разглобиш напълно но колкото да имаш пролука и там от долу ще видиш жилото за превключване на топло и студено как влиза в кранчето на радиотора за купето.Има една щипка която може да се е счупила като при мен кадето е захжанато жилото тя влиза в кранчето ако тя се е измъкнала от кранчето там ти е проблема .Тя е със две зъбчета които се защракват в кранчето на мен ми се беше счупило само едното зубче и се закрепва леко и внимателно.НО СЕГА ИДВА ПИНИЗА И НАЙ ЛОШОТО ......Н А С Т Р О Й К А Т А........ да ти духа както трябва .Много игра беше некаде към 2 часа при мен докато го открия.Ако проблема ти е там првиш Следното
1.Изгасен двигател въртиш жилото на студено и се опитваш да го навреш в кранчето засхтото като завъртиш на контакт кранчето в която влиза щипката се завърта и вдига нагоре демек на навътре в отвора и отваря автоматично клапата на топлия въздух.и Ако успееш пиши да кажеш дали си успял сега ас си го ползвам така просто не въртя рязко превключването от топло на студено бавно и постепенно ио си баца иначе цялото жило със щипката е 35 лв в Юнитрейд ама разглабянето е многооооо. УСПЕХ....
1.Изгасен двигател въртиш жилото на студено и се опитваш да го навреш в кранчето засхтото като завъртиш на контакт кранчето в която влиза щипката се завърта и вдига нагоре демек на навътре в отвора и отваря автоматично клапата на топлия въздух.и Ако успееш пиши да кажеш дали си успял сега ас си го ползвам така просто не въртя рязко превключването от топло на студено бавно и постепенно ио си баца иначе цялото жило със щипката е 35 лв в Юнитрейд ама разглабянето е многооооо. УСПЕХ....

Re: Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
Здравей,
мерси за отговора, ще се опитам да го проверя това. Вчера трагнах да разглабям предния панел за да видя точно за жилото ама ме прецака отверката и не можах да извадя панела от болтчетата.
Аз лично имам чуството, че до като въртя, само последната четвърт към студеното, е по тежко и се едно нещо се плазга, а останалата част се едно се варти леко и не дърпа нищо.
Не сам го завартял много рязко до колкото си спомням ама имам чуството че самата клапа заяжда, след като се превключи на топло изведнаж като го пуснах на 4 оборота. Това беше само парвия пат де.
А самия клапан много ли е на дълбоко? Ако има някои боклук или или нещо подобно, да го изчистя без да разглобявам целия панел. Както пише във всичките подобни теми тук.
мерси за отговора, ще се опитам да го проверя това. Вчера трагнах да разглабям предния панел за да видя точно за жилото ама ме прецака отверката и не можах да извадя панела от болтчетата.
Аз лично имам чуството, че до като въртя, само последната четвърт към студеното, е по тежко и се едно нещо се плазга, а останалата част се едно се варти леко и не дърпа нищо.
Не сам го завартял много рязко до колкото си спомням ама имам чуството че самата клапа заяжда, след като се превключи на топло изведнаж като го пуснах на 4 оборота. Това беше само парвия пат де.
А самия клапан много ли е на дълбоко? Ако има някои боклук или или нещо подобно, да го изчистя без да разглобявам целия панел. Както пише във всичките подобни теми тук.
Re: Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
Здравей,
Оказа се тази врътка пред жилото, пласмасата дето влиза в дупката долу дясната страна(при краката на пасажера). доста си играх с него, извадих го не изглежда с4упен, не можах да го отка4а от самото жило. Нещо му има, слад вкарване в дупката, и няколко пати мурдане на топло студено, то си излиза от дупката и не върши пове4е работа, последния ми опит да го вкарам от топло май успях, вкарах го до половината и с контролиране с пръст да не падне, топло/студеното си работи и така го оставих за сега, имам 4уството 4е ако го бутна до край пак ще се изкриви и след първото завартване пак ще излезе, така на половина сякаш стои по-стабилно, щото жилото се движи плавно и равномерно, и не го клати на доло на горе при движение.
Дали да го бутна до край? до колкото видях няма някаква връзка там, просто това като е в дупката, захваща се за други зъбки вътре и варти клапата явно, само 4е, като си вкарах раката в дупката не усетих никакав зъб или ръб, дали е просто излязло от мястото си или на това плстмас4е има рамена, може те да са хлавави? да купя нов крайник за жилото(въпреки 4е не знам как ще зака4а жилото кам него после)
ето и снимка от тази брътка:

Оказа се тази врътка пред жилото, пласмасата дето влиза в дупката долу дясната страна(при краката на пасажера). доста си играх с него, извадих го не изглежда с4упен, не можах да го отка4а от самото жило. Нещо му има, слад вкарване в дупката, и няколко пати мурдане на топло студено, то си излиза от дупката и не върши пове4е работа, последния ми опит да го вкарам от топло май успях, вкарах го до половината и с контролиране с пръст да не падне, топло/студеното си работи и така го оставих за сега, имам 4уството 4е ако го бутна до край пак ще се изкриви и след първото завартване пак ще излезе, така на половина сякаш стои по-стабилно, щото жилото се движи плавно и равномерно, и не го клати на доло на горе при движение.
Дали да го бутна до край? до колкото видях няма някаква връзка там, просто това като е в дупката, захваща се за други зъбки вътре и варти клапата явно, само 4е, като си вкарах раката в дупката не усетих никакав зъб или ръб, дали е просто излязло от мястото си или на това плстмас4е има рамена, може те да са хлавави? да купя нов крайник за жилото(въпреки 4е не знам как ще зака4а жилото кам него после)
ето и снимка от тази брътка:

-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 22 фев 2010 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1.4 60hP AUD
Re: Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
Са пичага казах ти че е от това фатката е следната като бръкнеш в дупката трябва да напипасх самият кран който по моя усет изглежда като вилица със два зъба но по разделечени имаи на в предвид че трябва да го правиш цялото вкарване на загасен двигател заяшото ти казах че когато врътнеш на контакт на клранчето му се подава някакв сигнал и то се завърта нагоре и вдига и няма как да го напипаш затова НА ЗАГАСЕН МОТОР относно врътката тя трябва пак да е с такъв отвор само че женски и в долта част преди жилото има две зубчета които играят ролята на щипка за да се закрепи в отвора на крана и като въртиш да не излиза виж я на мен ми е счупен едното зъбче и да ти кажа от както съмм я наместил въртя бавно и плавно и така 2 години..Аз ти казах продават в юнитрейд целия комплект 35 лв жило с щипка но мисля че ще се откажеш да го правиш като видиш какво трябва да свалиш за да смениш жилото мисли за варианта ако е счупена щипката много купуваш комплект режеш жилото в края и го знаждаш с новата щипка то в началото не се трие никаде така че може успех пищи до каде си я докарал.
Re: Polo 6n2 2000 AUC - Пробел с превк. студено/топло на парното
Здр Колега,
Имам 4уството 4е си писал без да видиш снимката която съм сложил от самата врътка. Врътката изглежда здрава, само малко щипките ми изглеждат сма4кани и прибрани, и явно с помоща на маслото просто ве4е не държи и пада.
Аз без контакт, опитах се да бракна ама няма никой, не усетих нищо, само една гъбеста стена усетих, моята логика е следната, не знам колко съм прав:
До като няма контакт, кран4ето е горе, и колкото се опитах да бутна врътката пред жилото, след враткане на жилото то падаше от дупката обратно, предполагам защото не се закоп4аваше със кран4ето.
Опитах с пусната духалка(контакт) тогава се опитах да вкарам врътката и май успях да ги зака4а, сега не пада обратно като 4ели е зака4ен някаде, според мен, след контакт , кран4ето на падна долу и като бутнах врътката успях да ги забу4а в един друг, за сега се държи, само не знам дали да го набутам до край в дупката.(имам 4уството 4е тогава жилото ще го извади, понеже го движи леко на криво а не умерено)
Също така ми е странно как това кран4е, като падне на долу и се опита да се зака4и кам врътката, не го бута на долу и не го изкарва, щото тази врътка пред жилото ми изглежда много леко зака4ено за тази дупка с тези щипки.
Имам 4уството 4е си писал без да видиш снимката която съм сложил от самата врътка. Врътката изглежда здрава, само малко щипките ми изглеждат сма4кани и прибрани, и явно с помоща на маслото просто ве4е не държи и пада.
Аз без контакт, опитах се да бракна ама няма никой, не усетих нищо, само една гъбеста стена усетих, моята логика е следната, не знам колко съм прав:
До като няма контакт, кран4ето е горе, и колкото се опитах да бутна врътката пред жилото, след враткане на жилото то падаше от дупката обратно, предполагам защото не се закоп4аваше със кран4ето.
Опитах с пусната духалка(контакт) тогава се опитах да вкарам врътката и май успях да ги зака4а, сега не пада обратно като 4ели е зака4ен някаде, според мен, след контакт , кран4ето на падна долу и като бутнах врътката успях да ги забу4а в един друг, за сега се държи, само не знам дали да го набутам до край в дупката.(имам 4уството 4е тогава жилото ще го извади, понеже го движи леко на криво а не умерено)
Също така ми е странно как това кран4е, като падне на долу и се опита да се зака4и кам врътката, не го бута на долу и не го изкарва, щото тази врътка пред жилото ми изглежда много леко зака4ено за тази дупка с тези щипки.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта