Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Mr.Lemon
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот Mr.Lemon » Чет 19 юли 2012 20:11


Колеги перката на радиатора отказа днеска в жегата, колата щеше да гръмне scare .Махнах буксата дето е от радиатора нямаше ток . Подадох директно + към перката не върти и сега съм шах :banghead:




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот grishitu » Пет 20 юли 2012 9:48


Най-вероятно някоя от четките ти е заминала, смяната и не е трудна стига да не счупиш нещо.


Mr.Lemon
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот Mr.Lemon » Съб 21 юли 2012 9:10


Ами снощи я свалих оказа се че едната намотка на 1ва скорост е заминала поне втора работи. Направих и едно ключе докато не купа нова перка .


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот grishitu » Пон 23 юли 2012 12:39


Би трябвало намотките да са едни, просто за бавната степен да минава през едно съпротивление. Щом ти работи втора скорост най-вериятно ти е заминало съпротивлението.


Mr.Lemon
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот Mr.Lemon » Пон 23 юли 2012 18:51


Колега прав си щото намерих ключе на две положения със съпротивление на него. И като го пусна на една от степените перката върти по бавно и обратното . Но ме беше шубе да го сложа понеже много загряваше :banana


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот grishitu » Вто 24 юли 2012 16:04


Ако ключето е загрявало много то е загрявало защото си го държал малко време включено, ако беше за по дълъг период щеше да се стопи на бързата степен. А какво се оказа, че тките ли бяха заминали или лош контакт някъде?


Mr.Lemon
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Перка радиатор Поло 1,4 AFH 101 коня

Мнениеот Mr.Lemon » Вто 24 юли 2012 17:16


Лош контакт , не че и четките не са тръгнали но понеже ще купувам друга перка не ги смених . Сега за зар заман съм го направил да върти на 2ра да чукам на дърво до сега нямам проблеми !



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта