търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател

Мнениеот moimoimoi » Пон 20 авг 2012 20:47


търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател/карборатор/
конкретно интерисуват жиците коя за какво е дето влизат в бобината
тя е с 6 извода-6проводника влизат в нея
три от тях са от датчика на хол,другите три са към инсталацията на колата,предполагам има един плюс и минус ама третия за какво ще да е
комутатора е към бобината в пакет са
нещо схемичка ако има някой да видя как са вързани датчика,комутатора и бобината
това е комутатора
от къде се взима сигнал-а за оборотимера?
Прикачени файлове
imagesCABB78T6.jpg
imagesCABB78T6.jpg (7.72 KиБ) Видяна 1338 пъти




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател

Мнениеот lrlmodo » Вто 21 авг 2012 15:57


Някой беше поствал тука точно тая схема.
Какъв е проблем по-точно?
Че и аз съм със същия мотор.
Това ще ти свърши работа май
4 пин е за оборотомера.
Изображение


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двига

Мнениеот moimoimoi » Чет 23 авг 2012 18:08


проблем няма
просто имам няколко 7 пин-ови комутатора а точно като за полото нямам и ми беше интересно дали може да е пригоди евентуално при нужда на пътя
на моя 6 пинов който е към бобината изводите са му:
1пин-входящ минус
2пин-изходящ минус за датчик на хол
3пин-сигнал от датчика на хол/отбелязан е с "0"
4пин-за оборотомер-а
5пин-изход 12+ за датчика на хол
6пин-входящ плюс
комутатора има и 2 странични клеми на които са свързва бобината означени с 1 и 15 като 15 е 12+ а 1клема е 12- от комутатора

на 7 пиновия комутатор който обикновено е отделно от бобината пиновете са
1пин- изход 12минус/маса/ за бобината
2пин-вход 12минус/маса/
3пин-изход12минус/маса/за датчика на хол
4пин-вход 12плюс
5пин-изход12плюс за датчика на хол
6пин-сигнал от датчика на хол/отбелязан е с"0"/
7пин-за оборотомера

и така заместването е следното
комутатор 6пина--------------комутатор 7пина

1----------------------------2
2----------------------------3
3----------------------------6
4----------------------------7
5----------------------------5
6----------------------------4
-----------------------------1-към клема 1 на бобината/минус/

Последна промяна от moimoimoi на Пон 14 сеп 2015 6:11, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател

Мнениеот stefan4o » Чет 23 авг 2012 20:20


Някой от форума ми беше казал преди във връзка с комутатора, че 7мият пин се ползва за инжекциони. За карбуратори се ползвали само 6-те пина. Аз съм със 7 пинов, ама не съм обърнал внимание колко от тях се ползват, с карбуратор съм mhihi


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: търся схема на запалителната система на поло 2ф HZ двигател

Мнениеот moimoimoi » Чет 23 авг 2012 20:55


то реално оборотомера взима сигнал от датчика на хол,ама при инжекциони сигнала отива първо в компа и от там в комутатора за да може компа да прави корекции в аванса,при голф2 сигнала за оборотомера се взима от датчика а при голф3 от компа .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта