Колата е 1.4 аех 97 година, Като е произведена в 1-вата половина на 97
Уточнявам това защото питането ми е следното:
Къде се намира куплонга за компютара? Не тоз в копето за диагностика а другия големия към самия комп.
И къде е тоз комп?
Питам защото колата има следния проблем:
Преди 1 месец се прибрах във варна да си земам колата за софия. небеше палена 2-3 седмици. Запали от раз , НО оборотомера нещо се прецака и анолира часовника и временния проблег! След като я покарах малко на следващия ден нищо и нямаше и обортомера пак работеше.
Сега днес прибрах се от варна колата не беше палена 2 седмици. Запали от Раз ,Но забелях таблото премигна и се нолира пак часовника, и временния пробег. А и на радиото сички настроики също. Сега оборотомера не се прецака ,НО но 2-пъти Аха да спре да се изключи, като в същия момент колата леко прекъсва, и таблото премигва и се нолира всичко.
Това ми го направи на 1-вите 2 сфетофара после не се появи повече.
Така питам за куплонга защото предния път като се прецака оборотмера бях намерил една тема за Голф 3 където колега беше намерил контактен проблем (заради влага) в този куплонг.
Предполагам че при мен проблема е контактен , но тъй като се появавя рядко и само след дълаг престой на колата се съмнявам да не е и примен от влага нещо.



Ел. проблем при ПОЛО 6Н
Компа е отпред под пластмасата пред чистачките, точно до филтъра за въздуха в купето. Като отвориш предния капак, там където ти е номера на рамата тази пластамаса се вади. Според мен по-скоро имаш слаба връзка на масата....Ако си чел тестовете на АутоБилд за поло 6Н е опоменато точно къде се разхлабва масата и прави проблеми...случа се толкова често, че те го водят за сериен проблем...слагаш по една федер-шайба например и си решаваш проблема. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта