Polo 1.4 MPI, 2000 г - проблем със захранване на запалка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Polo 1.4 MPI, 2000 г - проблем със захранване на запалка

Мнениеот m135 » Нед 17 апр 2016 21:47


Наложи ми се да ползвам зарядно за телефон и греда, оказа се че няма напрежение на запалката. Поразрових се и намерих че бушона е номер 46, но липсваше. Сложих един 5А, появи се напрежение, после го махнах. Въпроса ми е, колко А трябва да бъде предпазителя, и каква би могла да е причината за премахването му. Огледах запалката, имаше следи от ползване, но понеже не пуша не ми се е налагало да я ползвам, питам се да не би тя да е била причината да гори предпазителя, и на тоя предпазител дали има някакъв друг консуматор, необозначен на схемата.
Ако е от значение, извода в багажника си работи и без този предпазител.




Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г - проблем със захранване на запалка

Мнениеот polovera_9n3 » Пон 18 апр 2016 5:17


При мен този бушон е 15А. Една от честите причини да го няма там , е че ако изгори някой друг по-важен бушон и нямат резервен вземат този. Друг вариант да е махнат е заради утечка.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта