
polo 1,4 ili polo 1,6
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 01 яну 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
polo 1,4 ili polo 1,6
здравейте,може ли някой да ми каже кой двигател на поло е за предпочитане 1,4 или 1,6.мисля да си купя POLO след 97г. и бях чел някъде иэ форума че 1,4 бил изцяло алуминиев и бил по съвременен.каква е истината всъщност.също бих искал ако може някой да даде мнение и эа 1,9d на polo.има ли голяма раэлика в раэхода сравнено с бензиновите мотори.
Добре дошъл в най-европейския форум
Аз лично ти препоръчвам 1,4 пълната инжекция. Преди да взема моята и аз се колебах много, но доста изчетох(повечето по чужди форуми) и така се реших. Разликата между дизела и бензина е минимална. Аз карам моето поло вече около 15000км и ми е дало среден разход малко под 6 литра на 100км. Страшно съм доволен!
Успех

Аз лично ти препоръчвам 1,4 пълната инжекция. Преди да взема моята и аз се колебах много, но доста изчетох(повечето по чужди форуми) и така се реших. Разликата между дизела и бензина е минимална. Аз карам моето поло вече около 15000км и ми е дало среден разход малко под 6 литра на 100км. Страшно съм доволен!
Успех
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Аз също съм много доволен от 1.4 АЕХ мотора. Харчи наистина малко и имайки предвид сегашните цени на горивата голяма разлика със дизела няма.
Примерно на бащами 2.0 ДТИ Верктра-та харчи повече градско от поло-то. Но на един приятел поло-то 1.9д също 60 коня му идва по-малък разхода не с много. Като цяло разлика с чист дизел голяма няма но турбо дизел харчи повече.
Предимсвото на 1.9 дизел е че с голям въртящ момент и натоварен с 4 човека + багаж разликавъв варвежа ще е малка.
1.4 малко се задъхва натоварено толкос.
Ако земаш поло със хидравлика и клима имай предвид че на 1.4 малко се задъхва и там.
Предполагам че поло със 1.6 ще е по-динамичен, но за сметка на разхода.
Успех в избора.
Примерно на бащами 2.0 ДТИ Верктра-та харчи повече градско от поло-то. Но на един приятел поло-то 1.9д също 60 коня му идва по-малък разхода не с много. Като цяло разлика с чист дизел голяма няма но турбо дизел харчи повече.
Предимсвото на 1.9 дизел е че с голям въртящ момент и натоварен с 4 човека + багаж разликавъв варвежа ще е малка.
1.4 малко се задъхва натоварено толкос.
Ако земаш поло със хидравлика и клима имай предвид че на 1.4 малко се задъхва и там.
Предполагам че поло със 1.6 ще е по-динамичен, но за сметка на разхода.
Успех в избора.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: polo 1,4 ili polo 1,6

Моят личен избор би бил 1.4 60кс бензинка
,а относно
a4kin76 написа:каква е истината всъщност..
от октомври 94г полото е оборудвано с 1.3 л двигател с 55 к.с с точна кубатура от 1296 куб. см и този двигател от май 95 г се замества серийно от нов АЛУМИНИЕВ 1,4 л 60 кс с точна кубатура от 1390 куб.см
иначе го дават смесено да харчат:
1.9 SDI 64 кс 5,5 л/100
1.4 60 кс 6.3 л/100
1.6 75 кс 6.8 л/100
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз също съм за поло 1.4 аех. От 2 години го имаме и сме минали 100 000 км
. Вярно е това,че харчи много малко, но осен това ходовата му част е наистина здрава, знаеш по родните пътища как е. За тези километри съм сменил едно каре и един лагер на главината. Нямам наблюдения върху 1,6, но за мен 1,4 отличен избор. Успех с покупката!!

- Sara_Bold
- Мнения: 1698
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм пристрастна и затова казвам-1.6,но ти трябва да си прецениш сам!Според мен разликата е минимална!Все пак не е излишно да ти е малко по-мощен двигателя.
А колкото до окачването,не съм съгласна!!Колкото и да си харесвам полото,трябва да призная,че ходовата му част не е от най-силните му страни.Все пак е малка кола и скачането и в най-малката дупка й се отразява зле/независимо,че е фауве/
Успех с покупката и скоро да се похвалиш/дано е 1.6,но както казах ти решаваш
/!
А колкото до окачването,не съм съгласна!!Колкото и да си харесвам полото,трябва да призная,че ходовата му част не е от най-силните му страни.Все пак е малка кола и скачането и в най-малката дупка й се отразява зле/независимо,че е фауве/

Успех с покупката и скоро да се похвалиш/дано е 1.6,но както казах ти решаваш

- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
Аз също съм за 1,6. Карам такова от година и половина с АЕА мотор, 95 година. Съгласен съм с колежката Sara Bold относно окачването, плюс това моето е със спортно /червени пружини/ и няма да коментирам как ми отлепя задника чак до тавана при някоя по-голяма дупка, но тръпката е като му зададеш да те накефи как се реже. Просто е неописуемо. За цялото време откакто го имам /около 31 хил. км./ съм сменил предни амортисьори още като го взех и лагер на едното задно колело.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нищо не се заяждам но 75 к.с. са си 75 к.с. откъдето и да го погледнеш.
Наистина има разлика с Голфа но ако на ЕЗ-то карба всичко му е наред надали ще се усети разлика голяма с Полото.
Както и да е, просто ми е някак си ..... не мога да намеря думата като се говори за тия полота колко вървели. Нормално е по-нови ЕКУ-та и т.н. да вървят ама чак пък бегачки били.
Повечето от вас са дали глас за мотора който е на тяхното Поло.
За здравината съм съгласен, но много зависи на какъв екземпляр ще попаднеш.
А за каката с бързото поло, нека каже къв компир тунинг има и как върви повече полого.
Лично за мен по-добрият избор е 1.9д или 1.9 ТДИ /имат и едни мотори 1.7Д ама за тях не мога да кажа нищо./
1.9 дизела е толкова опростен откъм електроника което е лично за мен едно от важните неща.
Мнооо се отклонихме от темата на колегата, тъй че колега каквото и да вземеш си е Поло със неговите + и -
Наистина има разлика с Голфа но ако на ЕЗ-то карба всичко му е наред надали ще се усети разлика голяма с Полото.
Както и да е, просто ми е някак си ..... не мога да намеря думата като се говори за тия полота колко вървели. Нормално е по-нови ЕКУ-та и т.н. да вървят ама чак пък бегачки били.
Повечето от вас са дали глас за мотора който е на тяхното Поло.
За здравината съм съгласен, но много зависи на какъв екземпляр ще попаднеш.
А за каката с бързото поло, нека каже къв компир тунинг има и как върви повече полого.
Лично за мен по-добрият избор е 1.9д или 1.9 ТДИ /имат и едни мотори 1.7Д ама за тях не мога да кажа нищо./
1.9 дизела е толкова опростен откъм електроника което е лично за мен едно от важните неща.
Мнооо се отклонихме от темата на колегата, тъй че колега каквото и да вземеш си е Поло със неговите + и -
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта