оборотите падат и колата гасне
- anton1975
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
оборотите падат и колата гасне
Хора карам двоиника на полото сеат ибиза 1.3 моноинжекцион 93г. При студено време работи до минута нормално и после започват да и падат оборотите докато изгасне. Може ли някои да ми каже на какво се дължи това? Писна ми да ходя по елкони и големи сервизи. Преди 5000км ми казаха че се дължи на изгорял клапан обръснаха ме и ето пак същия проблем на кои да вярвам?
- anton1975
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
ами и на комп. диагностика бях там само ми занулиха една грешка сега се връщам пак от сервиз там ми откачиха някъкъв датчик мисля че термо те са два един до друг под делкото казаха да карам така и като изстине и я запаля ако пак е така пак да я закарам то маи във ВМА не си правят такива опити с пациентите
все пак благодаря за информацията мойте предположения са същите но как да остановя кое по точно кабели свещи и тн.

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
За да ти засекът дали е термодатчика трябва колата да е студена за да гарантират 100% ,че е от него.Единият термодатчик ти е за стрелката на таблото (по принцип черен на цвят). Откачаш му буксата докато си на контак и стрелката на таблото трябва да падне- тка ще се ориентираш кой термодатчик за какво е. Другият е по принцип син на цвят и е този който ти трябва ,служи за информация на компютъра колко е загряла колата и колко да обогатява сместа с гориво. Докато работи колата го откацаш и трябва да се променят оборотите на колата защото при откачане дава максимално съпротивление и се получава така че все едно на карбураторна кола с ръчен смукач да го опънеш до край. Споко няма да скапеш нищо.Най- евтиният и сигурен начин да провериш изправноста на термодатчика е следният. Вземаш един от магазин както твоят с уговорката да го върнеш при необходимост след час , демонтираш твоят и ги слагаш двата във фризера.След 5 мин мериш съпротивлението им и трябва да е еднакво със малки разлики.Повтаряш операцията при стайна температура и във гореща вода (не завряла - не е полезно за термодатчика да стои при температури по-високи от 105 градуса).Ако при някой от трите теста има големи разлики хвърляй твоят и слагай новият.
При завъртяна капачна на резервоара за антифриз ,като демонтираш термодатчика ще изтече не повече от 200 грама антифриз.
Този начин е по надежден от всякакви диагностики защото при загряла кола термодатчика да дава тоцното съпротивление но при температъри от рода на 0-10 градуса да дава информация ,че температурата е 40 градуса например
При завъртяна капачна на резервоара за антифриз ,като демонтираш термодатчика ще изтече не повече от 200 грама антифриз.
Този начин е по надежден от всякакви диагностики защото при загряла кола термодатчика да дава тоцното съпротивление но при температъри от рода на 0-10 градуса да дава информация ,че температурата е 40 градуса например
- anton1975
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
благодарско Anbuc това вече го направих с ваденето на буксата колата вдига оборотите като на карб. с обикновен смукач. Лошото е ,че след като колата достигна работната си температура пак взеха да падат трябва ли да сложа буксата за да се нормализират нещата. Защото като е извадена според мен лъжа колата че е студена и тя си дава смукач? И няма ли да наблъскам компютъра с грешки с тая откачена букса?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
anton1975 написа:благодарско Anbuc това вече го направих с ваденето на буксата колата вдига оборотите като на карб. с обикновен смукач. Лошото е ,че след като колата достигна работната си температура пак взеха да падат трябва ли да сложа буксата за да се нормализират нещата. Защото като е извадена според мен лъжа колата че е студена и тя си дава смукач? И няма ли да наблъскам компютъра с грешки с тая откачена букса?
Така и трябва да е : Загряла кола с откачен термодатчик не може да работи нормално. Написах го само за да се ориентираш кой термодатчик за какво е. Най -вероятно термодатчика ти не работи добре при ниски температури на двигателя
П.П. Няма значение ниско-високоволтови : трябва да може да мери съпротивление от приблизително 3 килоома (във фризера) и 250 ома (във гореща вода) , при 20 градуса температура ще ти показва някъде към 1 килоом. Тези стойности са ориентировачни
2 П.П. Термодатчиците струват около 25 лв хубавите и 10 лв китайските
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта