Polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Много моля за съвет!Аз съм млад шофьор и volkswagen polo 1994 е първата ми кола.Проблемът ми е следният:перката на двигателя не ми се включва и загравя двигателя,но като я закарах при майстор при него перката заработи безотказно.Според различни хора проблемите може да са 4.Перката,датчикът,да ми е направила тапа или термостат.Има и друго което може да е от значение за вас и което на мен ми е чудно.След като загрее аз я гася и след 1 час някъде я включа отново,тя отново загрява прекалено бързо и по някое време перката решава и си почва да върти.Моля за съвет!!! Благодаря
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
До колко градуса загрява двигателя, прегрява ли? Перката мисля, че се включваше на 95-97 градуса.
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Освен проблемите които си споменал провери куплунга, който влиза в перката дали прави хубав контакт.
Моята се оказа, че не прави контакт от куплунга и преди да разбера успях да я прегрея.
Моята се оказа, че не прави контакт от куплунга и преди да разбера успях да я прегрея.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Палиш чакаш да загрее проверяваш дали 2 та маркуча на радиатора стават врели, ако са врели значи термостата отваря. От тук вече вадиш буксата на радиатора и с кабелче проверяваш дали работи 1 и 2 ра степен там има 3 кабела 1 е плюсов намираш го него и допираш кабела до него и после последователно първо до единия после до другия от останалите кабели, трябва да започне да се върти перката силно, на 2 ра степен още по-силно, ако работи провери крачетата на датчика, ако не сработи нов датчик.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Палиш чакаш да загрее проверяваш дали 2 та маркуча на радиатора стават врели, ако са врели значи термостата отваря. От тук вече вадиш буксата на радиатора и с кабелче проверяваш дали работи 1 и 2 ра степен там има 3 кабела 1 е плюсов намираш го него и допираш кабела до него и после последователно първо до единия после до другия от останалите кабели, трябва да започне да се върти перката силно, на 2 ра степен още по-силно, ако работи провери крачетата на датчика, ако не сработи нов датчик.
- M.Mitov
- Мнения: 501
- Регистриран на: Пон 22 юни 2009 19:52
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: AFN-2 000
- Местоположение: София,България
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Виш си бушоните,при мен това беше проблема Изгорял бушон и затова не включваше перката.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Ако е бушон изобщо няма да включи,а тя си включва когато си иска.Значи бушона е здрав.Датчик.
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Да се включа и аз, макар, че става въпрос за по-ново Поло(6N2 от гаража ми), но може проблема да е идентичен.
Това лято имах проблем изразяващ се в това, че перката се включваше когато си пожелае, подобно на описаното при колегата. Оказа се проблем в самия механизъм на перката, на майстора не му се занимаваше да го оправя, може би не можеше и взехме перка втора употреба.
Общо взето майстора каза, че я е тествал и от 10 пъти се включва да речем 3-4 пъти само, без точно определена зависимост. Механизма е капсулован и затова може би не му се занимаваше да го оправя.
Ако проблема е от натрупване на боклуци някъде според мен може лесно да се оправи, видях, тук в някоя от темите, че колега описваше, че точно така се е оправило при него.
Ако ще търсиш перка виж това:
http://www.avto.bim.bg/Perka-ventilatorna-s-el-motor-za-VOLKSWAGEN-POLO-ot-1991-do-1994_p25140m668.html
Това лято имах проблем изразяващ се в това, че перката се включваше когато си пожелае, подобно на описаното при колегата. Оказа се проблем в самия механизъм на перката, на майстора не му се занимаваше да го оправя, може би не можеше и взехме перка втора употреба.
Общо взето майстора каза, че я е тествал и от 10 пъти се включва да речем 3-4 пъти само, без точно определена зависимост. Механизма е капсулован и затова може би не му се занимаваше да го оправя.
Ако проблема е от натрупване на боклуци някъде според мен може лесно да се оправи, видях, тук в някоя от темите, че колега описваше, че точно така се е оправило при него.
Ако ще търсиш перка виж това:
http://www.avto.bim.bg/Perka-ventilatorna-s-el-motor-za-VOLKSWAGEN-POLO-ot-1991-do-1994_p25140m668.html
- velizar.velikov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 12 мар 2019 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
Колко.градуса трябва да загрее, че да почне да върти перката?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: polo 1994 загрява, не винаги тръгва перката
На 94* тръгва първа степен, на 88* изключва.
Ако не успее да охлади - на 98* включва втората степен.
! Това е за масовия тип датчици и не е задължително да е с точно тези градуси и на твоята кола.
Но ще е доста близко като стойности
Ако не успее да охлади - на 98* включва втората степен.
! Това е за масовия тип датчици и не е задължително да е с точно тези градуси и на твоята кола.
Но ще е доста близко като стойности
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта