Polo 2F губи ток...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Polo 2F губи ток...

Мнениеот snuupy93 » Сря 21 ное 2012 15:16


Здравейте. Днес излизам, паля, тръгвам, минах 1км, спрях, свърших си работа, тръгнах да паля... не иска.. бутах я, пробвах да тръгна на втора като я засилих, пак не иска... Като тръгна да въртя да запали, лампиончето ми изгасва, не стига ток.. фаровете едвам жужат... Акумулатора е хубав, пробвах с на бащата кола да си дам ток, неговия акумулатор е чисто нов... не запали, пак същата работа, опитва се 1 оборот и до там... след 1-2 опита само казва "цък" и до там...Изчистих всички клеми на акумулатора, жичките, където са в акумулатора и по купето, масата, която е към купето (погледнато отпред се пада вляво). Почистих и клемите на един кабел, който е върху алтернатора и в купето... пак няма резултат. Посъветвах се и ми казаха, че е масата, която е при стартера... там са и плюсовите кабели, но е под моно инжекциона и идея си нямам как да развия и почистя там... Майсторът ми каза, че може да е стартера, но щом не се опитва да запали и не е запалила на втора като съм я засилил, не е той.. някъде се губи ток, казаха ми, че е от някоя маса... ама за сега безуспешно.. Моля, дайте някви съвети, щото от сутринта се забатачих и направо не знам...

Последна промяна от snuupy93 на Сря 21 ное 2012 21:18, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
monaha86
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 27 яну 2010 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dalgopol

Re: Polo 2F гуми ток...

Мнениеот monaha86 » Сря 21 ное 2012 15:19


Може и инжекциона да прави проблем,щом не иска да запали на скорост.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 2F гуми ток...

Мнениеот snuupy93 » Сря 21 ное 2012 15:22


Инжекциона си е ок, не е от него. Вчера пак не стигаше ток, не можеше да се пусне CD-to, фаровете ми заглъхнаха.. викам си кво става... ама си палеше, днес също запали и сега изобщо не пали... не е инжекциона 100%


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Polo 2F гуми ток...

Мнениеот nosex » Сря 21 ное 2012 15:53


viewtopic.php?f=7&t=155027&hilit=%D1%80%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F+%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0

При мен беше палец, преди 3 години ;)
Може и бобинка да е, може и кой знае какво да е...
Почни едно по едно :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Polo 2F гуми ток...

Мнениеот lrlmodo » Сря 21 ное 2012 17:40


Имаш утечка.
Потърси тема как да я мериш и почвай да разкачаш едно по едно консумативи - касетофон, аларма и тн
Аз имах подобен проблем (но не е утечка) - ключа за фаровете се беше прецакал - и се включваха чистачки и вентилатор без колата да е на контакт.
Максимална допустима утечка беше макс 0.050 Ампера по спомен


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 2F гуми ток...

Мнениеот snuupy93 » Сря 21 ное 2012 21:18


Утечка е, да. Дърпахме я до сервиза... там и подадохме ток, запали... постоя с кабелите пали поне 10 пъти... излизаме от там, уж всичко ок, пуснах фарове и парно... светлините и парното глъхнаха... после не можа да запали и това в движение.... нещо има, утре я водя на жичкаджия, той да я види.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Polo 2F губи ток...

Мнениеот moimoimoi » Чет 22 ное 2012 6:58


акумулатора е за смяна,типични белези за окъсила клетка
зареждаш акумулатора,палиш може и 10-20 пъти няма проблем,тръгваш,след 15 минути спираш и край-няма палене


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 2F губи ток...

Мнениеот snuupy93 » Пет 23 ное 2012 14:08


Току-що се прибрах с количката. Оказа се, както и предполагах, че като е текло масло от гарнитурата, която смених, върху алтернатора, всички вътре е станало на боза... така и беше, сега всичко е сменено в алтернатора, почистено и пали от четвърт оборот, дори и на фарове. Не искам да коментирам предишните собственици, които караха колата без антифриз, с течаща гарнитура, която течеше право в алтернатора... :не:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта