TANSTAAFL написа:Значи, махам днес в дъжда метални джанти
R14/5J/ЕТ43/4х100/57мм с летни гуми 185/55/R14 и монтирам метални джанти
R13/4.5J/ЕТ38/4x100/57мм. със зимни гуми 155/70/R13 Dot2011.
На мен един калкулатор ми показва, че 13-ките са с 12 мм (0.5'') по-близко към спирачките, а гумите с 12 мм (2.1%) по-ниски сравнени с 14-ките.
RadioDJ1 написа:Нещо бъркаш колега. Няма как джанти с ЕТ35 да станат , с ЕТ45 също, а с ЕТ38 не. От 3те офсета, най-близо да апаратите би бил този ЕТ45. Най-далече, съответно с най-маък шанс за проблем ЕТ35. Но ЕТ35 пък би бил най-близо до веждите на калниците.
И аз съм на същото мнение като колегата, може би проблема идва от различните джанти като дизайн, не толкова от параметрите им.
Иначе на нашето Lupo, само че е 1,4 сложихме железните джанти от моя Passat B3 14" 6J ET38 за зимни гуми и засега май няма проблеми - а гумите, които му взехме са чисто нови Kormoran в малко по-висок размер 185/60/14 в сравнение с фабричния. Джантите с които дойде са OEM-ски модел Kyalami с параметри:
Size: 6J x 14”
Offset:
ET43Stud Pattern: 4x100
Part No: 6X0 601 025 9SE
Centre Cap: 6N0 601 171 BXF
![Изображение](http://store.picbg.net/pubpic/16/B0/6f1892269e3916b0.jpg)
PS. Намерих хубав сайт с информация за фабрични и други джанти слагани на този модел.
http://forums.clublupo.co.uk/index.php?showtopic=62941