прекъсване....и други проблеми..

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

прекъсване....и други проблеми..

Мнениеот rumburak » Пет 26 яну 2007 14:27


Колеги, много моля за помощ!!! :cry:
От известно време полото докато си го карам и примерно съм на 3-та(максимум 4-та), движейки се с до 50км/ч. се случва едно прескачане/прекъсване едва ли не за секунда рязко си дръпвам крака от педала за газта и после рязко пак го натискам, а всъщност не правя нищо подобно - крака си ми е на педала за газта и си поддържам едно положение на натиснат педал.
Последните няколко дни това прекъсване ми се случи поне 10-15 пъти...което вече сериозно ме притеснява! :(
Вчера ми се наложи да отскоча до провинцията и напът(извънградско каране с макс. скорост 90-100км/ч.) пак го направи същото към 5-6 пъти, :dontknow: като след последният път понеже се попритесних и си махнах след това крака от газта, изключих от скорост и я оставих на инерция...и пресветна светодиода на таблото за акумулатора и после изгасна... :shocked ...отбих на аварийки в лентата за аварийно спиране и след като минаха към 10мин. проверих всичко... масло - ОК, антифриз ок, никакви видими щети по двг.... колата въобще не беше загряла много(държи си около 70 градуса температура).След тия 10мин. запалих,тръгнах и през оставащите ми 30км. до града,където трябваше да стигна ми го направи номера с прекъсването само веднъж...Лошото е,че го прави когато си поиска, напълно самизбирателно е ..не е да го прави в определено веме или ситуация, а напълно RANDOM го прави..
Нещо по тоците ли е...нещо по бензиновата помпа ли е...нещо по компютъра ли(всъщност то май може да е от много неща...)....много моля,който може да помага!
:cry: :cry: :cry: :drinking: :cry: :cry: :037:
П.П.: Същото нещо ми го направи лятото напът за морето...преди да ми избие гарнитура на глава и имаше теч на бензин от един маркуч при двг., не знам дали има общо - мисля че НЕ :no-no , защото след лятото беше оправено всичко по двг-то и ГАРАНЦИЯ оправено качествено при опитни ръце със свестни части. :deal

Последна промяна от rumburak на Пон 12 фев 2007 11:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 26 яну 2007 14:39


Много неприятен проблем колега. Предполагам че проблема е ел. и ако е слаба връзка някъде ся тия дъждовни дни е нормалко да зачести да го прави.

Предполагам може да е по кабелите нещо. Провери кабелите на свещи-дистрибутор-бобина.


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Пет 26 яну 2007 14:54


здравей, колега, 99% проблемът е в тока, силния - бобина, кабел, делко, кабели, свещи...
:wink: аз имах ибиза 95 и тя имаше същия проблем - смених бобината и всичко се оправи, погледни си твоята, ако е нагоряла и се виждат цепнатинки, то в тях влиза влага и прави проблема, твоята може би е в по-добро състояние отколкото беше моята, защото моята трудно палеше във влажен ден и минех ли през локва, гаснеше.

провери си просто токовите пътища за очевидни фалове :?
успех!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 26 яну 2007 15:07


Много гаден проблем, имах го на старата кола и така и неуспях да го открия даже в Юнитрейд ходих но и там не разбраха защото го правеше само в движение а на стенда дава че всичко е О.К.Дано при теб се разбере.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 26 яну 2007 17:23


Колега,ако не си сменял горивния филтър е възможно и от него да е! :wink:


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 17:43


Май че на бобина или комутатор отиват работите. Моят Г2 изкара със същата болежка цяла седмица :lol:
Е накрая угасна на околовръстното-бобината предаде богу дух :bishop


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот rumburak » Вто 30 яну 2007 21:00


Развитието при мен по тази тема е следното:
Първо...
Lizard написа:Много неприятен проблем колега. Предполагам че проблема е ел. и ако е слаба връзка някъде ся тия дъждовни дни е нормалко да зачести да го прави.

Предполагам може да е по кабелите нещо. Провери кабелите на свещи-дистрибутор-бобина.
BEX---GLX написа:здравей, колега, 99% проблемът е в тока, силния - бобина, кабел, делко, кабели, свещи...
:wink: аз имах ибиза 95 и тя имаше същия проблем - смених бобината и всичко се оправи, погледни си твоята, ако е нагоряла и се виждат цепнатинки, то в тях влиза влага и прави проблема, твоята може би е в по-добро състояние отколкото беше моята, защото моята трудно палеше във влажен ден и минех ли през локва, гаснеше.

провери си просто токовите пътища за очевидни фалове :?
успех!

pas1.8mi написа:Колега,ако не си сменял горивния филтър е възможно и от него да е! :wink:

кабелите,свещите,горивния филтър и дистрибутора са ок, тъй като са сменени и оправени с хубави(нови) преди 3-4 месеца. ето и снимки :


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

ето я и бобината, мисля че тя си е наред... :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

а пък откакто съм купил колата датчика на Хол си изглежда така...нещо явно е правен...


Изображение


Проблема с въпросното прекъсване си го оправих по следният начин :
в ограденото на снимките е едно устройство(по-скоро "це-ка" ключ)

Изображение

Изображение

Изображение





което забелязах, че не цъка като се дава газ - като го разглобих видях, че ръчно като го натискам си цъка....въпрос на настройка при сглабянето му обратно и вече си цъка като се дава газ и като спре да се дава газ както по принцип трябва да е до колкото знам. :roll:


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Чет 01 фев 2007 16:07


И на мен ми правеше подобни мизерии и се оказа, че е било от ето тази букса:

Изображение


Потребителски аватар
ssp
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:23
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ssp » Чет 01 фев 2007 21:29


Колега, и аз си мислех, че всичко идва от бобината преди да ми изгори. След като я смених, нещата не се оправиха и полото (1.3 ADX) продължи да прекъсва. Докато един ден не прекъсна съвсем :wink: Загуби всички тоци. И накрая и при мен се оказа от букса. Един от кабелите (+), който идва от акумулатора - именно буксата му, с която влиза отзад на блока с предпазителите под волана (беше прегоряла). Проблемът го реших за около 20 минути и оттогава не е прекъсвала никога.


Потребителски аватар
Johnnie_Walker`
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Брацигово

Мнениеот Johnnie_Walker` » Пет 02 фев 2007 9:44


Шефе иди виж на някъв компютър в сервиз не съм чел мненията ама провери датчика на делкото имахме подобен проблем ;) успех дано да откриеш проблема


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот stil » Пет 02 фев 2007 14:01


rumburak написа: ...ето я и бобината, мисля че тя си е наред...

Eeee, как можа да го кажеш това!
1. Защитният пръстен на HV терминала го няма полвината (счупен).
2. Капачето на LV терминала липсва, а точно там е връзката бобина-комутатор. Клемите са яко корозирали, всичко е пълно с гряз.
Да вземеш мерки, че ще те остави някъде :idea:


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот rumburak » Нед 04 фев 2007 11:40


stil написа:
rumburak написа: ...ето я и бобината, мисля че тя си е наред...

Eeee, как можа да го кажеш това!
1. Защитният пръстен на HV терминала го няма полвината (счупен).
2. Капачето на LV терминала липсва, а точно там е връзката бобина-комутатор. Клемите са яко корозирали, всичко е пълно с гряз.
Да вземеш мерки, че ще те остави някъде :idea:

прав си....ама как мога да ги оправя тия две неща?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 04 фев 2007 15:09


За 1) ти трябва изолирбланд ама не от тоя дето е като тиксо ,а има един дето е намотана на ролка гумена лента която се рзапъва много ( аз с таково съм си изолирал една лула на кабела на първият цилиндър, беше и стопена/разкъсана изолацията
За 2) развиваш гайките и щателно почистваш всичко до блясък и после може примерно за залепиш със лепило или силикон някакво капаче да не влизат мръсотии

п.п. Имай в предвид ,че като ходиш на диагностика това капаче ,ше трябва да се маха


Потребителски аватар
kimbaten
Мнения: 339
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kimbaten » Пон 05 фев 2007 9:46


...колега, мога да ти дам старата ми бобина за "донор" същата е и можеш да разчастиш капачета и други дреболии оттам за да не пригаждаш некви пластмасарии...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 05 фев 2007 10:00


Хмммм-м странно, моето поло е като на Kimbaten и в неговата бобина влизат 3 тънки проводника ,а в бобината на "Арабелата" :D на rumburak влизат 6 ,но на външен вид наистина са напълно еднакви!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта