 
 
От известно време полото докато си го карам и примерно съм на 3-та(максимум 4-та), движейки се с до 50км/ч. се случва едно прескачане/прекъсване едва ли не за секунда рязко си дръпвам крака от педала за газта и после рязко пак го натискам, а всъщност не правя нищо подобно - крака си ми е на педала за газта и си поддържам едно положение на натиснат педал.
Последните няколко дни това прекъсване ми се случи поне 10-15 пъти...което вече сериозно ме притеснява!
 
 
Вчера ми се наложи да отскоча до провинцията и напът(извънградско каране с макс. скорост 90-100км/ч.) пак го направи същото към 5-6 пъти,
 като след последният път понеже се попритесних и си махнах след това крака от газта, изключих от скорост и я оставих на инерция...и пресветна светодиода на таблото за акумулатора и после изгасна...
  като след последният път понеже се попритесних и си махнах след това крака от газта, изключих от скорост и я оставих на инерция...и пресветна светодиода на таблото за акумулатора и после изгасна...  ...отбих на аварийки в лентата за аварийно спиране и след като минаха към 10мин. проверих всичко... масло - ОК, антифриз ок, никакви видими щети по двг.... колата въобще не беше загряла много(държи си около 70 градуса температура).След тия 10мин. запалих,тръгнах и през оставащите ми 30км. до града,където трябваше да стигна ми го направи номера с прекъсването само веднъж...Лошото е,че го прави когато си поиска, напълно самизбирателно е ..не е да го прави в определено веме или ситуация, а напълно RANDOM го прави..
 ...отбих на аварийки в лентата за аварийно спиране и след като минаха към 10мин. проверих всичко... масло - ОК, антифриз ок, никакви видими щети по двг.... колата въобще не беше загряла много(държи си около 70 градуса температура).След тия 10мин. запалих,тръгнах и през оставащите ми 30км. до града,където трябваше да стигна ми го направи номера с прекъсването само веднъж...Лошото е,че го прави когато си поиска, напълно самизбирателно е ..не е да го прави в определено веме или ситуация, а напълно RANDOM го прави..
Нещо по тоците ли е...нещо по бензиновата помпа ли е...нещо по компютъра ли(всъщност то май може да е от много неща...)....много моля,който може да помага!
 
   
   
   
   
   
   
П.П.: Същото нещо ми го направи лятото напът за морето...преди да ми избие гарнитура на глава и имаше теч на бензин от един маркуч при двг., не знам дали има общо - мисля че НЕ
 , защото след лятото беше оправено всичко по двг-то и ГАРАНЦИЯ оправено качествено при опитни ръце със свестни части.
 , защото след лятото беше оправено всичко по двг-то и ГАРАНЦИЯ оправено качествено при опитни ръце със свестни части. 
 
			    
  


 аз имах ибиза 95 и тя имаше същия проблем - смених бобината и всичко се оправи, погледни си твоята, ако е нагоряла и се виждат цепнатинки, то в тях влиза влага и прави проблема, твоята може би е в по-добро състояние отколкото беше моята, защото моята трудно палеше във влажен ден и минех ли през локва, гаснеше.
 аз имах ибиза 95 и тя имаше същия проблем - смених бобината и всичко се оправи, погледни си твоята, ако е нагоряла и се виждат цепнатинки, то в тях влиза влага и прави проблема, твоята може би е в по-добро състояние отколкото беше моята, защото моята трудно палеше във влажен ден и минех ли през локва, гаснеше.
 
 



 
 









 на rumburak влизат 6 ,но на външен вид наистина са напълно еднакви!
  на rumburak влизат 6 ,но на външен вид наистина са напълно еднакви!