Ами отпред нещо тракаше и викам да я вкарам в сервиза и резултата е...
Сменен генератор - планувано ОК
Сменяне на някви семеринги, гарнитури + шлайф на главата - не планувано но наложително ОК
Отпред това дето трака се оказаха някви тампони сменени, но за съжаление се оказа, че ушите играели или нещо такова и сега другата седмица пак да ги заваряват на ЦО и после реглаж на предница и дано всичко да е ОК,
Та смених и гумите, че не бяха много читави, нов акумулатор, и така.
След като свършат със заваряването ще си проверя и маслото в скоростната кутия и може и накладките да сменя че прискърцват от време на време.
Имам само един въпрос поло-то е дизел 1.4 93год, и преди като подгрявах датчика винаги стоеше светнал определн период от време без значение дали е топла или студена, а сега когато е топла само светва и изгасва, на какво може да се дължи това.



Да ви се оплача за поредния ремонт...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Да ви се оплача за поредния ремонт...
Jogo_1 написа:Ами отпред нещо тракаше и викам да я вкарам в сервиза и резултата е...
Сменен генератор - планувано ОК
Сменяне на някви семеринги, гарнитури + шлайф на главата - не планувано но наложително ОК
Отпред това дето трака се оказаха някви тампони сменени, но за съжаление се оказа, че ушите играели или нещо такова и сега другата седмица пак да ги заваряват на ЦО и после реглаж на предница и дано всичко да е ОК,
Та смених и гумите, че не бяха много читави, нов акумулатор, и така.
След като свършат със заваряването ще си проверя и маслото в скоростната кутия и може и накладките да сменя че прискърцват от време на време.
Имам само един въпрос поло-то е дизел 1.4 93год, и преди като подгрявах датчика винаги стоеше светнал определн период от време без значение дали е топла или студена, а сега когато е топла само светва и изгасва, на какво може да се дължи това.
колега и мойто поло така прави ,1,9 дизел ,рядко му свети пружинката вече,незнам що така
- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Аз май разбрах, понеже вчера ходих и смених маркучите за излишното гориво /тамън бях почнал да се чудя що в купето мирише леко на нафта/, та минах покрай майстора и го питах и се оказа, че преди ми е била проядена ел инсталацията покрай таблото и е окъсявала, явно чак като изключи релето е гаснела,а сега си минава през некъв температурен датчик и като усети че е топла гасне веднага, поне така си го обяснявам аз.
- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ееее тва да не ме пуснат, почивка
Днеска мислейки как да пропилея почивния ден, реших да намина през любимия майстор, за реглаж на предницата . Та като качихме колата се оказа,че накрайника на рейката заминал хоп смениха го набързо, покрай него и накладките смениха, обаче съвсем леко потропва кормилната рейка и сега съм оставил старата да видим дали ще може да се рециклира, че новата била над 400 кинта
. И се надявам скоро да си имам тихо като коте пуловерче:) Сега остава и преден ляв халоген да си намеря и идеално, ако има някой да казва 

Днеска мислейки как да пропилея почивния ден, реших да намина през любимия майстор, за реглаж на предницата . Та като качихме колата се оказа,че накрайника на рейката заминал хоп смениха го набързо, покрай него и накладките смениха, обаче съвсем леко потропва кормилната рейка и сега съм оставил старата да видим дали ще може да се рециклира, че новата била над 400 кинта


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта