



VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Запалих колата и се предвижих без проблем на бензин до другата страна на блока.Завъртам пак ключа да запали и неще
Чува се бръмчене като на бензинова помпа докато съм на контакт и спира накрая ,след това при запалване се чува как има запалителен процес и двигателят се разтриса но изведнъж угасва ,неуспява да се запали.Това става при неколкократни проби. Някакви идеи? Наскоро смених дроселова клапа ,едва ли е от нея.Върти ми се нещо на акъла като зацапан въздушен филтър?

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Имобилайзер може ,но при него мисля че изобщо недостига ток до запалителните свещи.Бензин ми дава ,че резервоара е на 1/3-та пълен ,а и ония ден сложих 15 лв. бензин ,а да съм навъртял 4 км.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Чудя се имаше такова на Рено R19 и Фиат Браво ,че когато не запали колата , се налага да се чака 30 ,40 мин. и чак след това тръгва.Някаква защита май се включваше?
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Мисля си за Бензинова помпа и горивен филтър ,някой може ли да ми каже къде се намира помпата и как да замеря налягането и с манометъра?
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
gamena666 написа:Мисля си за Бензинова помпа и горивен филтър ,някой може ли да ми каже къде се намира помпата и как да замеря налягането и с манометъра?
В резервоара
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Как се сваля като е в резервоара?Някъде бях чел че можела да се развие отдоло ?
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
gamena666 написа:Как се сваля като е в резервоара?Някъде бях чел че можела да се развие отдоло ?
Под задната седалка има капак и от там се стига до резервоара .
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Бензиновата помпа работи! Пробвахме да я теглим колата да запали ,но уви само въртеше опита се да запали и изгасна ,като светна лампата на маслото на дисплея и започна да пищи? Някакви идеи защо? Масло има в границите на нормалното е единствено ,че е черно не е както когато го наляхме светло.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 25 ное 2011 0:44
- Автомобил: VW POLO 6N
- Двигател: AFH 1996
- Местоположение: Sliven
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
келега поглени си акумулатора да не паднал на цяло или е за хвърляне, после бубина и ако не е това ви6 си динамото 

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Открит е проблемът - Изгорял резистор на ECU - от там дава грешка "Can Data bus Defective..." и имобилайзера блокирва запалването.Сега въпросът е къде в Бургас правят ремонт на ECU/ECM.Кой може да ми смени резистора?
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW AUA 1.4 2000 Проблем със запалването
Колеги ,продължението на историята 12 сервиза (автоелектроники и телевизионни сервизи) - никой не се захвана ,един се хвана и не намери резистора.Причина: Оказа се ,че един болт до акумулатора е заострен и при тръскане прорязъл уплатнението на кабел и дава накъсо.Оттам и компа решил че си има изгорял резистор.След дълги огледи замервания и мъки ,моя спасител Цецо от Созопол в сервиза си ми откри и поправи дерта.Докато достигна до него ,обаче се излъгах и си купих още едно ECU/ECM/(компютър).Майстора го пробва и него ,така че работи.Сега трябва да го продавам - ще пусна обява в раздела Продава.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта