Здравейте,
имам следния проблем: днес сутринта запалих колата без проблеми. Поработи 5-6 мин и я угасих. След 10 мин отново исках да я запаля, но... уви. НЕ мога да завъртя ключа. На ключа физически нищо му няма, но не мога да завъртя за да запаля. Волана е заключен естествено. Пробвах да го връткам насам натам но отново не мога да завъртя ключа.
Мисля си (като не специалист) че проблема може да е в едно малко модулче (интегрално чипче) което са нима в ключа (в ръкохватката на ключа).
Дали ще стане такъв чип от друго подобно POLO, или е специален (номеруван е, някакъв Филипс, ако се налага с лупа мога да разчета кодировката)?
Някакви предложения за решаване на проблема? Някакво алтернатовно палене или нямам идея какво?
Информация за колата: VW Polo 1996г, 1000 кубика, бензин.
Много благодаря на всички за насоката.
ЕДИТ: извинявам се за неточното заглавие



[VW POLO, 1996, 1000 кубика, ] Проблем със запалването
[VW POLO, 1996, 1000 кубика, ] Проблем със запалването
Последна промяна от ivterbg на Пет 25 яну 2013 10:21, променено общо 2 пъти.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: [POLO] Проблем със запалването
моля да си оправиш заглавието на темата според правилата:
Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!
Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: [VW POLO, 1996, 1000 кубика, АЕЕ] Проблем със запалванет
За да завъртиш ключа първо трябва да отключиш волана ако не знаеш как се отлючва волана -ето с лявата ръка леко въртиш волана ляво-дясно а с дясната се опитваш да завъртиш ключа като двете манипулации ги правиш едновременно а чипа няма нищо общо при твоята ситуация жената бе в същата ситуация ама смях падна тогава ,че не може да си отлючи волана 

Re: [VW POLO, 1996, 1000 кубика, АЕЕ] Проблем със запалванет
Ами аз близо час (както писах в 1вия пост) въртях волана наляво-надясно и едновременно опитвах да запаля (да завъртя ключа). Да, ама не. Не става и не става :(
А за какво е този чип тогава - аз имам 2ри ключ, който е само ключ, без чип вътре - абсолютно никакъв начин да запаля с него ! Чак като му сложа чипа, тогава завърта, инак може само вратите да отваря, но не и да пали.
А за какво е този чип тогава - аз имам 2ри ключ, който е само ключ, без чип вътре - абсолютно никакъв начин да запаля с него ! Чак като му сложа чипа, тогава завърта, инак може само вратите да отваря, но не и да пали.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: [VW POLO, 1996, 1000 кубика, АЕЕ] Проблем със запалванет
Чипа е като дадеш на контакт имобилаизера да си разпознае ключа и да деактива същия за да запали колата пробваи с тоя без чипа да запалиш и ще разбереш пали и след секунда гасне и всичко това е против кражба на автомобила не че няма начини да се изолира имобилаизера и пак да ти откраднат колата .А за проблема ти може клемореда на контактния ключ да е заминал или да е клеясал шиша застопоряващ волана заключен свали кората около волана и огледаи какво е положението а клемореда може да го разбереш само като махнеш ключалката и извадиш пласмасата -клеморед а другото предложение викни някои ключар разбиращ и от автоключалки те си знаят работата да ти отключат волана.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта