Проблеми с парното на 2F - решени!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Проблеми с парното на 2F - решени!

Мнениеот nosex » Вто 15 яну 2008 22:26


Здравейте, колеги! Проблема ми се състои в следното:

Изображение

E, от тия джиджафки (оградените) не ми духа топло... :shock И другият ми проблем е, че парното ми работи само на 3-та степен.
Много ще съм благодарен, ако някой каже, как може да се оправят тези работи, или направо да ми препоръча добър ''парнаджия'' за района на София. :roll:

Последна промяна от nosex на Съб 27 ное 2010 20:21, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 15 яну 2008 22:40


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=324366
тва е за степените на парното :roll:
За онези джиджафки -както казва един админ-"има нещо сбъркано в парното на тея коли..." :lol: :lol:
Пробвай когато посоката на циркулация е на последна позиция-демек-не на преден джам,не на краката,а на лицето...Тогава може би ще усетиш топлия повей mhihi mhihi mhihi


dimitarvd
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 18 апр 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч

Мнениеот dimitarvd » Сря 16 яну 2008 21:21


Колега от тия джиджавки топло не духа топло духа само от горните малките абе има нещо сбъркано.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 16 яну 2008 22:01


chy написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=324366
тва е за степените на парното :roll:
За онези джиджафки -както казва един админ-"има нещо сбъркано в парното на тея коли..." :lol: :lol:
Пробвай когато посоката на циркулация е на последна позиция-демек-не на преден джам,не на краката,а на лицето...Тогава може би ще усетиш топлия повей mhihi mhihi mhihi

Сега ще кажеш, че като включа на патерицата (това за което говориш mhihi ) оттам ще повее топло :shock :shock :shock


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 16 яну 2008 22:13


Да бе-при мен е така...Кат завъртя позиционния ключ най долу...духа топло от сраничните духалки :shock :shock :shock
Е,предния джам се поти...ама тва е друга тема :lol: :lol: :lol:
На другите две степени-чушки...духа само студ...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 17 яну 2008 10:26


chy написа:Да бе-при мен е така...Кат завъртя позиционния ключ най долу...духа топло от сраничните духалки :shock :shock :shock
Е,предния джам се поти...ама тва е друга тема :lol: :lol: :lol:
На другите две степени-чушки...духа само студ...

разглобете го и ще видите защо духа топло..
има процеп около 4 см над радиаторчето.. който директно отива в тез духалки..

това се води духачка за свеж въздух..
демек това е климатика за през зимата, и парно за през лятото ;)

но се лекува....
требе да разглобя моето за да ви покажа как..
принципа е прост...
реже хоризонталната преграда м/у горната и долната част на въздуховодите на парното...по-скоро се изрязват дупки..
изрязването става най-лесно с поялник ;) щот инструмент там не моеш надена.. или ако имате прободен нож.. ама такъв като отверка...

и се слага преграда на този процеп.. така ако нещо ще минава към тез духалки.. ще е само въздух минал през радиаторчето...

правя чертеж в сечение гледано отпред към купето... със свалено моторче:

_________
|________|
|................|
|................|
|________|

Това празното отгоре.. с въздуховоди отива директно към духалките на таблото

а това с точките отдоле е раздиаторчето и зад него по въздохуводи.. отива да топли...

е идеята е да затапите горното, и да изрежете отвори след радиаторчето в хоризонталната преграда...

тествано работи.. само дето го затапих с картон.. и той се е огънал вече ;)


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Пон 31 мар 2008 19:31


Ta колеги, тъй като все още не ми работят 1-ва и 2-ра степен на парното, а и не ми се дават пари по майстори, реших да се пробвам да си го оправя сам :lol: Та ето няколко снимки на моторчето при мен :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Имам няколко въпроса:

1.Това термобушонче, къде се намира, за да го сваля и да го дам на късо? Изображение
2.Трудно ли се маха мотора на парното?
3.Ако въпросното бушонче е вътре в моторчето, как да го отворя най безболезнено, защото доколкото гледах май всичко е капсуловано...
:shock
Предварително ви благодаря! :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 31 мар 2008 19:39


Изображение
виждаш ли клемореда????
айде свали го-прегледай и ще видиш къде е дало проблем....
тъмно стана и няма как да щракна мойто нЯщо...

Иначе за моторчето....нали виждаш скобите на кожуха???
Ей оттам се разглобява...ама трябва да се махне аку-то за да се истегли навън....
Абе-цъкни някое лично да се разберем....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 31 мар 2008 22:47


ЕКУ то..
не АКУ то.. ;)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 31 мар 2008 22:50


wili98 написа:ЕКУ то..
не АКУ то.. ;)

Вили-по лесно ми беше като махнах акумулатора,защото дори и като махнах копира-механизма на чистачките пречеше.
А аз съм доста голям мързел и не ми се пипореше и там :wink:
дефакто-като сменях кожуха-стария го извлякох без да го разглобявам(и без това беше отписан)откъм акумулатора,а новия со разглобих и го мъчих (по-скора-да нанижа радиаторчето) от двете страни...


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Мнениеот nosex » Вто 01 апр 2008 13:19


Най-сетне вече имам напълно работещо парно на 3 степени! :D
Как се справих с проблема, благодарение на chy:
Изображение

1. Извадих бялата клема и свалих клемореда (на 4 винтчета е).
2. От долната му страна, както е посочено на снимката се намираше въпросното термобушонче.
3. Взех едножичен кабел и дадох на късо. Монтирах клемореда обратно за проба и... оооо чудо! :P Всичките степени работеха. :wink:
4. Свалих клемореда, махнах бушончето, запоих едножичното кабелче на негово място, напръсках клемата и кабелните обувки с WD-40, махнах всички листа около моторчето с помощта на прахосмукачка(адски много имаше), монтирах си всичко по местата и затворих кората!
5. Това е! Отново огромни благодарности към chy и останалите колеги :wink:


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Проблеми с парното (решено)

Мнениеот nosex » Съб 06 фев 2010 21:56


Изображение

A са' ново 20...
Като работи на 3-та степен към стъклото или в краката, има лек студен повей и духа от тия оградените мизерии. И на другите 2 степени се усеща, ама на трета е най-дразнещо.
Понякога като го засиля директно на 3-та степен и ми се отварят врътките сами :shock Същия ефект се получава понякога като тресна в някоя дупка по улиците
Нещо са се разбъзикали тия ла*на

Някой, ако знае за какво иде реч - да дума :beer


Потребителски аватар
deocfc
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 юни 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми с парното на 2F

Мнениеот deocfc » Нед 07 фев 2010 18:43


Прочетох темата и искам да благодаря на всички за мненията и снимките. И на мен ми отказаха на поло 2F 1-ва и 2-ра степен и ще пробрам да дам на късо термобушончето. Иначе ключът в купето е ОК, първо него отворих за да видя там как е. Освен това понякога се получава един дразнещ звук на стържене и трябва да разглобя да видя лагерчетата, но чакам да се постопли малко, че сега не си е работа под капака да се бърника :Mr Green Fun


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблеми с парното на 2F

Мнениеот lrlmodo » Пон 08 фев 2010 12:58


Аз съм махнал термобушона и на него омотах медна телчица - тънка. Всички термо съпротивления горяха иначе.
За ся няма грижи.
И моя вентилатор обаче е пред умирачка вече :bishop


Потребителски аватар
deocfc
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 29 юни 2009 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблеми с парното на 2F

Мнениеот deocfc » Пон 15 фев 2010 18:53


Смятам, че темата е много полезна и затова добавям и електросхемата на вентилатора.
15 е ключът в купето с трите степени, към който се подава + от акумулатора
16 е блок, съставен от 2 резистора и термобушон
17 е моторът на вентилатора



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта