Поло 1.4 АЕХ, чукане в мотора

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Поло 1.4 АЕХ, чукане в мотора

Мнениеот Lizard » Нед 18 фев 2007 16:24


Колеги много моля за съвет. Къде в София да отида на добра диагностика? Клубните сервизи ще ми свършат ли работа?

Освен че искам да си направя комп диаг. искам добър специялист по двигатели, че работата е сериозна.

Така на кратко миналия понеделник се прибрах във Варна. Там забелязах че нещо вие отпред. Мислих че е лагер по окачването. Отидох при майстора ми. Той прегледа колата опстойно и виенето се оказа, че е водна помпа също и генератора нещо се разтракал. До тук добре обаче колата като я паля студена и трака малко като дизел. Оставих я при майстора да я пали следващия ден студена ...
Диагнозата е "Бутален Болт" някъде 3 или 4 цилиндър, също един от хидравличните повдигачи на клапан изпускал.
Така майстора каза че шума бил слаб и не е 100% сигорен, също каза че може да се кара така но без много да се форсира.
Сега колата е в София тукощо се прибирам от Варна.
Във Варна исках да отида на Бош да я закачат на комп. но бяха заети чак до средата на следващата седмица.

Така не че се съмнявам в майстора си даже при него ще я правя ако трябва да се отваря двигател. Но тъй като е сериозна диагноза търся 2-ро мнение. Се пак двигателя е на 100к.

п.п. Извинявам се се ако съм допуснал правописна грешка, моля поправете ме.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 18 фев 2007 18:48




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Нед 18 фев 2007 21:08


колега моля оправи линка че нещо немога те разбера какво ми казваш


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 18 фев 2007 21:19


Колегата ти казва да разгледаш този раздел на форума.Има координати на клубните сервизи(като важни теми).
Наистина ,преди отваряне на двигател е добре да получиш и второ мнение ,че понякога хем много пари отиват-хем няма файда


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пон 19 фев 2007 1:30


Така е, много майстори гледат да кажат най-лошата диагноза, за да може да им оставиш колата и да ти вземат парите. А всъщност може да е съвсем дребно нещо... Щом си в София се свържи с майсторите от форума, така мисля е най-добре.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 19 фев 2007 8:02


Един прост пример: Когато са ти разхлабени демшерните пружини на съединителя ,колата трака(променливо) точно като дизел.Можвш да вземеш един дървен прът който от единият край да го опреш на -най-различни места по и около двигателя ,а от другият му слагаш палеца си кс който запушваш и ушният си канал. Така добре можеш да се ориентираш от къде идва звука :idea:


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пон 19 фев 2007 16:35


Anbuch написа:Един прост пример: Когато са ти разхлабени демшерните пружини на съединителя ,колата трака(променливо) точно като дизел.Можвш да вземеш един дървен прът който от единият край да го опреш на -най-различни места по и около двигателя ,а от другият му слагаш палеца си кс който запушваш и ушният си канал. Така добре можеш да се ориентираш от къде идва звука :idea:


Колега много сериозна гимнастика :). Пък и аз да я слушан едвали ще разбера от къде трака. Аз мога само да кажа преди тоз шум го нямаше.

А инак моя маистор във Варна със докторски слушалки я слушаше от де лопа.
Ще се свържа със клубните сервизи мерси.


Потребителски аватар
paco1.4i
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paco1.4i » Пон 19 фев 2007 22:12


с какво масло я караш


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пон 19 фев 2007 22:52


мисля че е Валволин 15W40 не съм сигорен утре ще проверя. Не съм го копувал за това незнам след като я зех я оставих на майстора и той смени всички консомативи.


Потребителски аватар
paco1.4i
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paco1.4i » Вто 20 фев 2007 19:16


аз за малко и аз да правя мотор по каталог му дават в наи лошия случаи 5W 40-да не говорим че ако всичко е нормално трябва да върви с 0W40 това капризен мотор.


Потребителски аватар
ventor
Мнения: 152
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ventor » Вто 20 фев 2007 19:29


да ви се оплача, днес му смених всички консумативи,масло-мотул, филтри,ремъци, ролка... и продължава да чука всеедно, че е дизел! един майстор ми каза, че може би е прегрявана и буталата са дали фира...работата май става мноого дебела...


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 20 фев 2007 19:45


paco1.4i написа:аз за малко и аз да правя мотор по каталог му дават в наи лошия случаи 5W 40-да не говорим че ако всичко е нормално трябва да върви с 0W40 това капризен мотор.


0W40 ? Та ако можеш да ми пратиш този каталог или даго пейстнеш тука.

Мойта проверих е 10W40 полусинтетика.Питах майстора и той каза че по каталог е толкос. И е на 2500 км тъй че маслото ще отпадне като причинител поне за сега.


Потребителски аватар
paco1.4i
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paco1.4i » Вто 20 фев 2007 20:13


10w40 ako e na mnogo kilometri stava


Потребителски аватар
paco1.4i
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paco1.4i » Вто 20 фев 2007 20:15


ще отида при моят маслар и ще го накарам да го преснима


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 20 фев 2007 22:13


paco1.4i написа:ще отида при моят маслар и ще го накарам да го преснима

Ще е интересно да се види.
Според АUTODATA се препоръчват следните масла за AEX и APQ
студен климат - 5W/30
умерен климат -15W/40 или 20W/40
топъл климат -20W/50



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта