Здравейте, колеги, преди време полото ми 97, 1.4 АЕХ, прегря, смених термостата и подложката на термостата, смених антифриза, смених свещите - Бош Итрий, и почна да прави мизерии, сутрин като го запалиш, гасне, веднага, чак втория третия път задържа, като караш на скорост на ниски обороти и натиснеш съединитела, пак гасне. ниските обороти са стабилни, като ги задържи, не губи антифриз, мощност също си има

Рекох си, свещите са и въпрнах старите, но продължи с проблемите...
сега се чудя къде може да е проблема, мисля, че не смесва антифриз и бензин, всмисъл мисля, че гарнитурата на главата не е заминала, не пуши отзад, както казах и не губи антифриз, акумулаторът е нов...
ако можете да помогнете с нещо ще ви бъда много благодарен, колата е много запазена - 111000, реални км е, ако може и сервиз да препоръчате за диагностика, където няма да ми кажат - "Всичко си е ок"
