Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Здравейте колеги имам проблем с паленето на гореописания автомобил след престой около час върти поне 10 секунди понякога и повече преди да запали и когато запали мирише силно на бензин сменена е бобина горивна помпа без подобрение имам съмнение за датчик разпределителен вал или дроселна клапа .Някой имал ли е подобен проблем и евентуално как го решил ако може да сподели
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
колега направи и първо диагностика, пък може да излезе нещо.
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Диагностика е правена около 20 пъти грешки няма нито на ВАГ Ком нито на КТС
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
колега този проблем го имах на поло 9n и идва от датчик температурен на охладителната течност които е забит до термостата дава грешни показания и колата не пали ,аз го смених с феби 20 лв и отогава си пали от раз ,проблема го правеше на топла загряла кола спираш и след това няма палене 10 мин изстива и си пали ,отначало го правеше на няколко месеца веднъж след това почна по начесто ,дано съм ти бил от полза
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Да не изпускат дюзите и да дави?
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
температурния датчик го гледам на живи данни абсолютно в норми сменен е профилактично за дюзите си го помислих изкарах рейката заедно с дюзите видимо никакво изпускане повече от час я чаках не пропусна нито една дюза .... други идеи колеги
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
anzak написа:температурния датчик го гледам на живи данни абсолютно в норми сменен е профилактично за дюзите си го помислих изкарах рейката заедно с дюзите видимо никакво изпускане повече от час я чаках не пропусна нито една дюза .... други идеи колеги
Както е под налягане или си разкачил бензина?
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
без разкачане на бензина то иначе .. смисъл има ли
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Здравейте и от мен колеги от днес и аз съм собственик на Поло 2002г. 1,4 16в та моя проблем е подобен като изстине колата пали по трудно мирише на бензин . Иначе колата пали на четвърт . Не знам на какво се далжи.Чукам клщюча пали и гасне така 2 пъти и след това се дави ли не знам какво става но само с газ и вартене и пали.Някой ако има идея нека сподели.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA
Колега, регулатора за налягането на горивото гледа ли го? Към него има едно вакуум маркуче, виж дали има бензин в него.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта