Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
anzak
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот anzak » Вто 11 юни 2013 19:35


Здравейте колеги имам проблем с паленето на гореописания автомобил след престой около час върти поне 10 секунди понякога и повече преди да запали и когато запали мирише силно на бензин сменена е бобина горивна помпа без подобрение имам съмнение за датчик разпределителен вал или дроселна клапа .Някой имал ли е подобен проблем и евентуално как го решил ако може да сподели




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот teddy » Вто 11 юни 2013 19:58


колега направи и първо диагностика, пък може да излезе нещо.


anzak
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот anzak » Вто 11 юни 2013 20:16


Диагностика е правена около 20 пъти грешки няма нито на ВАГ Ком нито на КТС


bobi45
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот bobi45 » Чет 13 юни 2013 12:54


колега този проблем го имах на поло 9n и идва от датчик температурен на охладителната течност които е забит до термостата дава грешни показания и колата не пали ,аз го смених с феби 20 лв и отогава си пали от раз ,проблема го правеше на топла загряла кола спираш и след това няма палене 10 мин изстива и си пали ,отначало го правеше на няколко месеца веднъж след това почна по начесто ,дано съм ти бил от полза


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 13 юни 2013 13:18


Да не изпускат дюзите и да дави?


anzak
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот anzak » Чет 13 юни 2013 18:13


температурния датчик го гледам на живи данни абсолютно в норми сменен е профилактично за дюзите си го помислих изкарах рейката заедно с дюзите видимо никакво изпускане повече от час я чаках не пропусна нито една дюза .... други идеи колеги


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 13 юни 2013 19:30


anzak написа:температурния датчик го гледам на живи данни абсолютно в норми сменен е профилактично за дюзите си го помислих изкарах рейката заедно с дюзите видимо никакво изпускане повече от час я чаках не пропусна нито една дюза .... други идеи колеги

Както е под налягане или си разкачил бензина?


anzak
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот anzak » Чет 13 юни 2013 19:39


без разкачане на бензина то иначе .. смисъл има ли


ilianrec
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот ilianrec » Пет 21 юни 2013 22:36


Здравейте и от мен колеги от днес и аз съм собственик на Поло 2002г. 1,4 16в та моя проблем е подобен като изстине колата пали по трудно мирише на бензин . Иначе колата пали на четвърт . Не знам на какво се далжи.Чукам клщюча пали и гасне така 2 пъти и след това се дави ли не знам какво става но само с газ и вартене и пали.Някой ако има идея нека сподели.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Трудно палене след час престой Поло 2000г 1.4 16v AUA

Мнениеот freelancer » Сря 17 юли 2013 9:41


Колега, регулатора за налягането на горивото гледа ли го? Към него има едно вакуум маркуче, виж дали има бензин в него.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта