Привет приятели,
днес както си карах градско и изведнъж полото ми изгасна, запалих, покарах малко и оборотите ми на празех ход "играеха" ту 500 ту 700 ту 900 и пак така. И пак гаснеше. Спрях, след 30 мин пак покарах 10 км. нямаше проблем, и после пак се появи.
Полото е 1997 година 1000 см3 с 5 врати.
Моля дайте съвет... кое е и как да го оправя?
Благодаря предварително
Проблем с автоматичния смукач или оборотите
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Стига бе приятел? Какво моторче по точно?
Значи още малко инфо за проблемчето.
Когато е на неутрална скорост - примерно държи 900 оборота, и изведнъж пада на 500 и пак на 900 и се усеща сееедно аз давам газ при загуба на обороти, но това го прави автоматичният смукач ако не се лъжа.
Какво е това моторче? Как мислите?
Дайте съвети моля!
На Стенд бях, всичко бе ок.
Когато е на неутрална скорост - примерно държи 900 оборота, и изведнъж пада на 500 и пак на 900 и се усеща сееедно аз давам газ при загуба на обороти, но това го прави автоматичният смукач ако не се лъжа.
Какво е това моторче? Как мислите?
Дайте съвети моля!
На Стенд бях, всичко бе ок.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с автоматичния смукач или оборотите
Разгледай този сайт-от главната страница разлистваш и има за ремонт на стъпковото моторче. На руски е , има и снимки.
http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/vw_pol ... 5-2003.zip
http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/vw_pol ... 5-2003.zip
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Пич и ти ли имаш същия проблем?
Пич, и ти ли с твойто поло имаш проблем от мойто естество? Моля пиши когато намериш някакво решение!
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Благодаря само да спомена мойте признаци какви са
Значи току що идвам от гаража: При поредния тест установих следното:
Когато запаля колата и я карам докато загрее до 90 градуса - проблеми с оборотите няма.
След като е загряла - 90 оборота като си карам проблеми нямам - на кръстовища проблеми нямам, обаче като пусна по инерция, оборотите почват от 600 до 900 да играят ту 600 ту 900 и усещам сеедно натискам газта но всичко става автоматично и страннно само по инерция. Като спра на празна скорост оборотите са си ок! При теб същите симптоми ли са?
Дали да сменям и какво да сменям? Ако я закарам в сервиз на Фолксваген със сигурност ще ми вземат много пари и ще ми сменят и работеща част, като не разбирам много
Когато запаля колата и я карам докато загрее до 90 градуса - проблеми с оборотите няма.
След като е загряла - 90 оборота като си карам проблеми нямам - на кръстовища проблеми нямам, обаче като пусна по инерция, оборотите почват от 600 до 900 да играят ту 600 ту 900 и усещам сеедно натискам газта но всичко става автоматично и страннно само по инерция. Като спра на празна скорост оборотите са си ок! При теб същите симптоми ли са?
Дали да сменям и какво да сменям? Ако я закарам в сервиз на Фолксваген със сигурност ще ми вземат много пари и ще ми сменят и работеща част, като не разбирам много
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
Това значи ли че не трябва да се притеснявам?
Буквално не ми пречи на карането, но ме дразни. Дали този проблем ще доведе до по-сериозен. Сега ще отида да изключа за 5 мин. акумулатора да видя дали след рестарт на компа ще се оправи
Иначе благодаря
Иначе благодаря
- eradev
- Мнения: 257
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:43
- Автомобил: HR-V
- Двигател: D16W1
- Местоположение: Бургас
току що сглобих всичко. извадих моторчето, разглобих го и го почистих. откачих акумулатора за около час и сега като сложих всичко ми държи 1000 оборота на газ. на бензин на свободна държи 900, форсира се добре, но като тръгна да се движа забива муцуната сякаш бинзина свършва. явно иска нов горивен филтър.
- pavelcho
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
На мен ми казаха да ида на Жичкаджия...
Пичове, приятели ми казаха да ида при жичкаджия, щото било давало накъсо и затова се менят оборотите. Възможно ли е?
Ето още малко инфо!
Когато колата загрее и пусна парното на МАКСимално, и почват да играят оборотите. Като спра парното - спират или поне стихват. ВЪзможно ли е наистина хлабава връзка да е причина! Или при всички положения е моторчето? Да знам ко даправя че ми се плаче вече!
Пак да кажа - оборотите ми се менят в диапазона от 600 до 900
Хелп приятели
Ето още малко инфо!
Когато колата загрее и пусна парното на МАКСимално, и почват да играят оборотите. Като спра парното - спират или поне стихват. ВЪзможно ли е наистина хлабава връзка да е причина! Или при всички положения е моторчето? Да знам ко даправя че ми се плаче вече!
Пак да кажа - оборотите ми се менят в диапазона от 600 до 900
Хелп приятели
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта