минал съм 1000 км с новото масло (15W50) и е изгоряла около 600гр
забелязал съм , че пуши когато натисна газта до 4000-5000 об.
общо взето гори масло на високи обороти!
Кое е за ремонт?



гори масло на високи обороти
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Re: гори масло на високи обороти
Трудно е да се каже кое е за ремонт ......ventor написа:минал съм 1000 км с новото масло (15W50) и е изгоряла около 600гр
забелязал съм , че пуши когато натисна газта до 4000-5000 об.
общо взето гори масло на високи обороти!
Кое е за ремонт?
Има вариант за гуми4ки на клапани , сегменти и т.н. ... Трябва да се отвори мотора за да разбереш

- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Не съм кои знае какъв разбира4 ,но за сметка на това съм с4упил 5-6 мотора и имам някакво понятие от ремонти ........Но по тези 600 грама на 1000 км. съдя 4е е невъзможно да са само гуми4ки .... По скоро работата клони към основен ремонтdobrinb написа:Множко са тия 600 гр., определено. Трябва да се погледне, но не съм много сигурен, че ще се оправи само с гумички. Виж с търсачката, има много писано за смяната на гумички и ефекта от това, за разхода на масло и т.н.

- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Пич, тва масло изобщо не е за твоята кола. В аутодата дават това за мотор APQ, твоята година за вариант Класик и само Поло. Ето, 10 на 40 трябва да е
http://seat-bg.com/gallery/albums/userp ... 49/apq.JPG
Лично мое мнение е, че трябва да си сложиш това масло, което е предвидил производителя.
http://seat-bg.com/gallery/albums/userp ... 49/apq.JPG
Лично мое мнение е, че трябва да си сложиш това масло, което е предвидил производителя.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
20 на 50. Аз продължавам да си мисля, че трябва да бъде с 10 на 40. Има едни добавки на Феном Old Champ се казват, струват 10 лв и се сипват в маслото на малко поизносени мотори. Имат някви частици, които се свързват с метала и дават до 40 % намаляване на разхода на масло. Знам обаче къде само в Русе ги продават. За други градове не знам къде може да ги има. Нищо не пречи да сложиш такова нещо преди да решиш да правиш каквото и да е. Лично ги ползвам няколко години вече, препоръчвам ги на приятели, на мен ги препоръча майстора, който ми поддържа колата. Той ги ползва често и доста отдавна. Досега само добри отзиви има за тях.
ventor написа:Vextor написа: .... По скоро работата клони към основен ремонт
ок, чудесна работа![]()
има компресия, има налягане на маслото, смисъл, че са в нормите, няма течове, когато карам само градско няма проблем нивото на маслото не мърда(предните 1000 км бяха само градско)
гумичките са колега-станалиса на кокъл,смени ги и тогава ще се проличи най точно.
не бързай още с ремонта

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ventor написа:бях с 10w40 но двг-то ми тракаше като дизел и за това сложих по гъсто, а и идва лято виж за топъл климат кво масло дават...
говорим за мотул
а с 10W40 колко ти гореше , би трябвало да харчи горе-долу двапъти повече масло с по-тънкото ако си за основен ремонт?
Последна промяна от Anbuch на Нед 06 май 2007 17:22, променено общо 1 път.
Re: гори масло на високи обороти
ventor написа:минал съм 1000 км с новото масло (15W50) и е изгоряла около 600гр
забелязал съм , че пуши когато натисна газта до 4000-5000 об.
общо взето гори масло на високи обороти!
Кое е за ремонт?
Имай в предвид,че майсторите когато сменят масло и мас.филтър изключително рядко пълнят с масло филтъра преди да го поставят.Самият филтър събира около половинка и от там може да ти идва разликата(дано).
А това че като вдигаш тези обороти и пушека е тъмен - нещо нормално-всички коли са така(бензин калпав,отлагане на нагар в грънците,непълно изгаряне на горивната смес и такива работи)
С две думи свали някоя свещ и виж-ако е омаслена-търсиш причина,ако е червеникаква на цвят-

чао и успех
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Re: гори масло на високи обороти
Омаслени ли са свещите просто няма какво да говорим . И м-у другото какъв е този маслен филтар за ПОЛО които събира 0.5 литра МАСЛО ??chy написа:ventor написа:минал съм 1000 км с новото масло (15W50) и е изгоряла около 600гр
забелязал съм , че пуши когато натисна газта до 4000-5000 об.
общо взето гори масло на високи обороти!
Кое е за ремонт?
Имай в предвид,че майсторите когато сменят масло и мас.филтър изключително рядко пълнят с масло филтъра преди да го поставят.Самият филтър събира около половинка и от там може да ти идва разликата(дано).
А това че като вдигаш тези обороти и пушека е тъмен - нещо нормално-всички коли са така(бензин калпав,отлагане на нагар в грънците,непълно изгаряне на горивната смес и такива работи)
С две думи свали някоя свещ и виж-ако е омаслена-търсиш причина,ако е червеникаква на цвят-.
чао и успех



Re: гори масло на високи обороти
[ И м-у другото какъв е този маслен филтар за ПОЛО които събира 0.5 литра МАСЛО ??
[/quote]
Filtron 526 колега -дълъг е около 20 санта,без майтап сума време го пълних(щото смените на течностите си ги правя сам);
а дали е Точно 0.5 или е по- малко.... не знам,но скоро пак ще сменям масло и ще го измеря
....



Filtron 526 колега -дълъг е около 20 санта,без майтап сума време го пълних(щото смените на течностите си ги правя сам);
а дали е Точно 0.5 или е по- малко.... не знам,но скоро пак ще сменям масло и ще го измеря

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта