Проблем с парно на поло 2ф.
Проблема е следния .Когато е загряла колата и парното е затворено на студено в купето си грее все едно е отворен крана на топло.Свалих крана като го напълня с вода и го продухам на затворено положение водата преминава,което може би означава ,че е износен или другото което си мисля че трябва все пак да пропуска някакво количество антифриз,Някои дали е запознат, дали крана на парното трябва пропуска някаква циркулация на охл.течност или да не пропуска , когато е затворен.

Проблем с парно на поло 2ф
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с парно на поло 2ф
И моя е така, аз мисля че е износен.
Аз лятото байпасвам парното, поради тая причина.
Елементарно става
Аз лятото байпасвам парното, поради тая причина.
Елементарно става

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Проблем с парно на поло 2ф
Пробвай да поставиш врътката в посока да духа срещу теб ( не към прозореца, не в краката) и сложи на студено разбира се . Пиши дали има ефект, да мислим друг вариант :)
- vilden
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Проблем с парно на поло 2ф
В най-ляво положение да духа срещу тебе не се усеща топлото.
Re: Проблем с парно на поло 2ф
И аз имам същия проблем, завъртам на студено, а от там където е настроено духа вряло. Колегата по горе спомена за байпасване на парното, ще помоля да сподели как се прави?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с парно на поло 2ф
kronos555 написа:И аз имам същия проблем, завъртам на студено, а от там където е настроено духа вряло. Колегата по горе спомена за байпасване на парното, ще помоля да сподели как се прави?
Елементарно. Отваряш предния капак и го подпираш, отхлабваш 2 те скоби на маркучите към купето и ги закачаш към предварително подготвена тръбичка дълга не повече от 4-5 см.
При откачането на 2 та маркуча не дърпай зверси , а леко върти маркучите около остта и по и обр на часоениковата стрелка.Помогни си и с неголяма плоска отверка за отлепването им.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта