Vw Polo 1.4ANX 98 г. филтър купе § термостат

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
vwpolo_98
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 16 ное 2012 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Vw Polo 1.4ANX 98 г. филтър купе § термостат

Мнениеот vwpolo_98 » Чет 18 апр 2013 17:49


Здравейте колеги,налага ми се да сменям филтъра на купето и термостата на колата ми-Vw Polo 1.4ANX мотор,98 година.Интересува ме къде седи филтъра на купето и има ли някакви тънкости при сменянето му и ако може някои да даде линк или да ми обясни по обстоино как се сменя термостата.Мерси много!Търсих информация, но не намерих това от което се нуждая! :love.vwclub :smile

Последна промяна от Bobi_S13 на Пет 19 апр 2013 13:46, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие!




Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Vw Polo 1.4ANX 98 г. Малко помощ за няколко дреболии

Мнениеот ivanovkbg » Чет 18 апр 2013 21:30


vwpolo_98 написа:Здравейте колеги,налага ми се да сменям филтъра на купето и термостата на колата ми-Vw Polo 1.4ANX мотор,98 година.Интересува ме къде седи филтъра на купето и има ли някакви тънкости при сменянето му и ако може някои да даде линк или да ми обясни по обстоино как се сменя термостата.Мерси много!Търсих информация, но не намерих това от което се нуждая! :love.vwclub :smile

За филтъра на купето...
Най-вероятно е под дясната част от кората под стъклото, поне при голфа е там. При мен има една рамка и в нея е сложен филтъра. Махаш стария, слагаш новия и го слагаш. Като е добре да почистиш мястото, тъй като там под кората, често се събират кал, листа и разни други боклуци.
Прикачени файлове
polo14lcompressorkb6.jpg


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Vw Polo 1.4ANX 98 г. филтър купе § термостат

Мнениеот anonimko » Съб 20 апр 2013 6:39


На полото филтъра е на същото място ,а за термостата при студен двигател развиваш капачката на разширителния съд за да няма налягане махаш кутията на въздушния филтър за да имаш място за работа после гледаш къде отива горния маркуч от радиатора на охлаждането махаш скобата с клещи тип гарги че с обикновенни ще те шляпа през пръстите преди да издърпаш маркуча подлагаш под колата тава или леген да събереш антифриза вадиш маркуча и след това ще видиш отсрани две види с ключе 10 отвиваш ги и вадиш термостата слагаш новия и всичко по обратния ред после запалваш колата да загрее до 90 градусаза да обезвъздуши с-мата и на другия ден доливаш антифриз в казанчето.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта