


Ибиза 1,4
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ибиза 1,4
Не съм за тоя форум, но нямам регистрация при братовчедите. Сблъсках се с тази ибиза. Набор 2000. Двигателя е 1.4, кода е АКК 60 коня. Проблема е, че когато я настъпя рязко забива. Гледах от зад изпушва много леко черно. Сменил съм кабели, свещи, бобина, комутатор. Дросела е чист. Чистил съм каничката за картерните газове. Чудя се вече какво може да е. Тия дни ще я закача на ком. Остана ланда сондата. Ударете едно рамо.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Ибиза 1,4
На смукателния колектор има ''о''пръстени,които давали фира с течение на годините и смуче въздух.На мой авер му купувах свещи NJK (които са доста скъпи 100лв без отстъпка) и въпросните "о"пръстени и колата заспа.
Сеат-а беше 1.4 мпи 2002г,но не се сещам за кода на мотора.
Сеат-а беше 1.4 мпи 2002г,но не се сещам за кода на мотора.
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Ибиза 1,4
Свещи нямаше нжк, вземах екуим. Пак са платинени и са 21 лева бройката. Ако беше от О-пръстените нямаше да пуши отзад черно според мен. За да пуши черно, му е богата сместа. Ако смучеше въздух, нямаше да му стига бензина. Може и да бъркам, ако е така ме поправи.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Ибиза 1,4
Принципно си прав,но и на авера аспуха му беше с пластове сажди и забиваше, прекъсваше...
Моя Голф като му набия газта изкарва малко черен дим,а всичко му е идеално,просто ти дадох насока при нас кво е било.Качи на диагностика и ще си изпее всичко!
П.П-забиването,може да е признак липсата на бензин,на тия "цветни"пушеци не се доверявам,може да е лош бензин примерно. Чичо доктор да я гледа и ше я излекува!
Моя Голф като му набия газта изкарва малко черен дим,а всичко му е идеално,просто ти дадох насока при нас кво е било.Качи на диагностика и ще си изпее всичко!
П.П-забиването,може да е признак липсата на бензин,на тия "цветни"пушеци не се доверявам,може да е лош бензин примерно. Чичо доктор да я гледа и ше я излекува!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Ибиза 1,4
провери температурния датчик за водата дали подава коректни стойности
при мен същото забиване при настъпване се оправи с допълнително съпротивление/потенциометър/ включено към датчика
при мен същото забиване при настъпване се оправи с допълнително съпротивление/потенциометър/ включено към датчика
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Ибиза 1,4
Здравей колега,
Имам същия двигател, само че на Поло. Имах същият проблем, само, че на студен двигател, ако не изчаках да поработи, около 15-20 секунди и тръгна рязко, все едно някой ме дръпваше отзад, направо спираше, само че това го правеше на студен двигател и на празен ход гаснеше, работи си и след 15 тина секунди оборотите падаха и изгасваше. При второ палене нямаше проблеми. Моите проблеми бяха доста и причините доста, така, че сега няма да ги споделя, но може да почетеш за проблемите с гасненето във форума.
Кога забива? Преди да е загряла или постоянно? На топъл или студен двигател? След престой или винаги?
Трудно ли пали или лесно?
Трябва да уточниш, кога го прави и при какви условия.
Как е маслото, нивото?
Направи и диагностика и провери температурния датчик дали мери коректно температурата на антифриза.
Бензиновия филтър сменил ли си го? Въздушен филтър?
Сложи една добавка за почистване на инжекциона, може да имаш спекли дюзи. Покарай 100-200 км и виж дали има ефект. Ако има подобрение и не изчезне напълно, ултразвук.
А придърпва ли ти, като я караш на около 3000 оборота? Ако имаш проблем с регулатора на налягането на бензина или бензиновата помпа, ще придърпва и на по високи обороти, като я караш с по висока скорост по магистралата, все едно не и достига горивото.
Ако ти влиза въздух, ще ти играят оборотите, ще ги вдига. Играят ли ти оборотите? На дросела пътечките на потенциометъра как са, ония графитените, като му свалиш капачето отзад, ако са в добро състояние и оборотите са стабилни, най вероятно дросела си работи коректно и нямаш проблем с въздуха.
Скоро ли си я взел колата? Най веротно е стояла няколко месеца беза да се кара с малко бензин в резервоара и нещо се е задръстило.
Едва ли ламбда сондата, ако тя е дала фира, най много да ти вдигне разхода, доколкото съм чел и чувал, проблем с ламбдата не се отразява на вървежа.
Особено ако го прави студена, тогава ламбдата въобще не играе никаква роля около минута.
Имам същия двигател, само че на Поло. Имах същият проблем, само, че на студен двигател, ако не изчаках да поработи, около 15-20 секунди и тръгна рязко, все едно някой ме дръпваше отзад, направо спираше, само че това го правеше на студен двигател и на празен ход гаснеше, работи си и след 15 тина секунди оборотите падаха и изгасваше. При второ палене нямаше проблеми. Моите проблеми бяха доста и причините доста, така, че сега няма да ги споделя, но може да почетеш за проблемите с гасненето във форума.
Кога забива? Преди да е загряла или постоянно? На топъл или студен двигател? След престой или винаги?
Трудно ли пали или лесно?
Трябва да уточниш, кога го прави и при какви условия.
Как е маслото, нивото?
Направи и диагностика и провери температурния датчик дали мери коректно температурата на антифриза.
Бензиновия филтър сменил ли си го? Въздушен филтър?
Сложи една добавка за почистване на инжекциона, може да имаш спекли дюзи. Покарай 100-200 км и виж дали има ефект. Ако има подобрение и не изчезне напълно, ултразвук.
А придърпва ли ти, като я караш на около 3000 оборота? Ако имаш проблем с регулатора на налягането на бензина или бензиновата помпа, ще придърпва и на по високи обороти, като я караш с по висока скорост по магистралата, все едно не и достига горивото.
Ако ти влиза въздух, ще ти играят оборотите, ще ги вдига. Играят ли ти оборотите? На дросела пътечките на потенциометъра как са, ония графитените, като му свалиш капачето отзад, ако са в добро състояние и оборотите са стабилни, най вероятно дросела си работи коректно и нямаш проблем с въздуха.
Скоро ли си я взел колата? Най веротно е стояла няколко месеца беза да се кара с малко бензин в резервоара и нещо се е задръстило.
Едва ли ламбда сондата, ако тя е дала фира, най много да ти вдигне разхода, доколкото съм чел и чувал, проблем с ламбдата не се отразява на вървежа.
Особено ако го прави студена, тогава ламбдата въобще не играе никаква роля около минута.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта