купих си едно поло 1.4i 95 год.двигател AEX.само 4е му нямаше контактния ключ с цялата основа.днес му намерих но като го запаля веднага гасне.има едно кръгло нещо което се слага върху ключа това да не е имобилайзер???и ако е как се изолира?
mod edit: vaskoto1
заводския имобилайзер?
- Vassilnk
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Имобилайзер е, да. В ключа се намира малък чип - транспондер се нарича и работи без батерия - индуктира се в него електричество като го вкараш в ключалката. Принципно ако го няма двигателя гасне след 1 секунда. Незнам как се изолира, но знам, че ако имаш оригиналния ключ с транспондер срещу 70 лв вадят дубликат на някой места - едното за което аз знам е на патриарха, като тръгнеш от попа към НДК от лявата страна - виси един голям ключ пред вратата. Звучи ми като по-добрия вариант ако разполагаш с оригиналния транспондер отколкото да откачиш целия имобилайзер.
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заводския имобилайзер?
Темата е доста стара но реших да не отварям нова. Аз имам сходен проблем с Лупо 2001г., смених си част от алармата (модула за управление и ключа който е сгъваем и вътре в кутийката е платката) на стария ключ платката беше малко по-напред и там се намираше транспондера (който не е ампулата която е в оригиналния ключ а една призмичка)та като преместя транспондера в новия ключ не сработва имобилайзера и гасне. като я върна в стария си пали без проблем. Пробвах да сложа транспондера до ключалката ама пак същото (т.е. май не е от разстоянието).
Някой ако има идеи може да сподели
Някой ако има идеи може да сподели

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта