:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот lub0o » Пон 27 май 2013 21:20


Здравейте
Поло 1.4 16V 75k. 2001г.
Колата има нестабилни обороти откакто съм я взел преди 1 година,стрелката мърда съвсем леко(820-860)като е на празен ход.Преди половин година сложих Г.И. при работа на газ оборотите са както при работа и на бензин,но понякога започват да играят повечко(горе долу между 750- 900),това е нормално може би понеже на газ проблема се задълбочава повече.
Странното е,че когато оборотите започнат да играят повече при пускане на парно или друг консуматор на ток оборотите стихват и не играят много :screwy ,забелязал съм че при по-голямо люшкане на стрелката фаровете и плафона започват да отслабват успоредно със люшкането на стрелката.
Закачали сме я на компютър и показва единствено,че първата ламбда сонда си е отишла-възможно ли е това играене на обороти да е от нея?
Понякога като се запали сутрин колата започва да пука отзад през ауспуха и оборотите започват да играят силно и дори гасне.
- Засега съм сменил само свещите - резултат никакъв.
- дросела също е почистен - резултат никакъв.
Незнам дали съм се изразил правилно,някой имал ли е такива симптоми както при мен.
Търсих подобни теми,но при тях така и не се разбира какъв е проблема,а и собствениците не пишат какъв е бил,а само когато имат нужда пишат за него :neutral




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот teddy » Вто 28 май 2013 21:35


При теб 1-та сонда е 5 или 6 кабела. Пробвай да откачиш който и да е от тях и мотора ще полудее. Изгарянето ще се влоши, разхода също, динамиката ще намалее. Това е един от основните елементи от които зависи работата на колата!


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот lub0o » Вто 28 май 2013 21:48


teddy написа:При теб 1-та сонда е 5 или 6 кабела. Пробвай да откачиш който и да е от тях и мотора ще полудее. Изгарянето ще се влоши, разхода също, динамиката ще намалее. Това е един от основните елементи от които зависи работата на колата!

5 крачета е,ще я сменя тези дни и ще видя как се държи.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот freelancer » Сря 29 май 2013 22:18


Колега, ламбдата не участва при сутрешното палене, даже съм чувал за хора, които карат без ламбда сонда, освен да ти се вдигне разхода друго не може да се случи, не е от там.
Виж, бобината дали няма пукнатини или нацепени кабели, при влага ли го прави?
Дросела също е заподозрян, ако клапата не се отваря колкото трябва. Абе кекави коли ,съжалявам, че си купих.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот freelancer » Сря 17 юли 2013 9:46


Може да ти влиза неотчетен въздух. Като ти сложиха газовата смениха ли ти опръстените на входящия колектор? Виж и пътечките на потенциометъра на дросел клапата, изтрити ли са? Огледай си вакуум маркучите.


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот lub0o » Сря 17 юли 2013 10:44


Проблема още не съм го решил напълно,смених 1-вата сонда и нестабилните обороти спряха.
Сутрин като я запаля още го има това рязко спадане на оборотите дори и гасне след това няма проблеми,това го прави когато е студена след това с паленето няма проблем.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: поло 6N2 1.4 16V 75k. 2001г. нестабилни обороти

Мнениеот freelancer » Сря 17 юли 2013 21:21


Колега, сложи и една добавка за чистене на инжекцион, може да ти са зацапани дюзите, щом гасне или "пикаят". Мен много ме мореше тва гаснене. Аз сложих Лики Моли, след 200 километра може да имаш резултат.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта