Здравейте колеги!
Имам един въпрос тъй като ми писна от всякакви "МАЙСТОРИ" миналата година си го купих въпросното поло работе6е на високи обороти 1100 на празен ход не беше хубава центровката направиха ми центровка и започна да си работи както си е на 900 оборота след това ми изгоре ламнда сондата смених я и нея,температурен датчик мап сензор сичко какво ли не и сега като я запаля студена веднага гасне след повторно палене започват да играят оборотите и да падат и да гасне отново когато отработи трагвам като загрее добре работи.Чистил съм дросела адаптиран е всичко как си му е реда но проблема със гасенето и киуфкането студена си остава и разхода също се качи не дава никакви грешки на компа и вече незнам какво и е .......Някой ако знае да даде съвет!

проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Здравей колега!
Тоя проблем го имат много хора и не съм чул някой да го е оправил. Аз от една година съм така, само, че при мен най-вече гасне, като пускам консуматори, виж ми филма -
www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=402689
Преди ми гаснеше студена без да пускам нищо, паля, работи и изгасва. Сега предимно гасне с консуматори!
Наскоро ми изгасна няколко пъти сама, без да пускам нищо, отдавна не ми го беше правила номера.
По някой път пък няма проблеми, оправя се някак си и не гасне. Даже имах период, когато всичко беше ок и проблема беше отшумял.
Явно проблема е или в ЕКУ-то или в дросел клапата, макар, че се адаптира не е гаранция, че работи както трябва.
Щом ти играят оборотите си виж вакуумите, влиза ти въздух или дросела ти е заминал.
Стигнал съм до извода, че се иска мерене и гледане от тесен специалист, не от някакви измислени диагностики, които хващат следствието на проблема, а не причината и въпросните "майстори" после ти казват грешката и ти взимат парите за нищо. Сменяш частта, а тя си работи и в един момент ти писва.
Трябва ти човек, който наистина разбира да ти замери дросела. Да погледне кабели управление, датчици, ама с осцилоскоп не със свален от замундата софт.
Между другото си виж бобината за пукнатини, след като смених моята имаше подобрение, тресе ли ти двигателя? Виж си кабелите как са. В тази влага се събира конденз, а тези бобини са проблемни.
Значи, като за начало свали възд.филтър и виж маркучите към дросела, понапръскай със спрей всмукателните колектори, под дросела уплътнението, мисля, че смуче въздух гадината щом мени обороти студена.
А като загрее ги кове на 900(870)така ли? Като пускаш консуматори на загрял двигател как е положението, падат ли ти оборотите?
Държи ли обороти студена за 1-2 минути, към 1000?
Тоя проблем го имат много хора и не съм чул някой да го е оправил. Аз от една година съм така, само, че при мен най-вече гасне, като пускам консуматори, виж ми филма -
www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=402689
Преди ми гаснеше студена без да пускам нищо, паля, работи и изгасва. Сега предимно гасне с консуматори!
Наскоро ми изгасна няколко пъти сама, без да пускам нищо, отдавна не ми го беше правила номера.
По някой път пък няма проблеми, оправя се някак си и не гасне. Даже имах период, когато всичко беше ок и проблема беше отшумял.
Явно проблема е или в ЕКУ-то или в дросел клапата, макар, че се адаптира не е гаранция, че работи както трябва.
Щом ти играят оборотите си виж вакуумите, влиза ти въздух или дросела ти е заминал.
Стигнал съм до извода, че се иска мерене и гледане от тесен специалист, не от някакви измислени диагностики, които хващат следствието на проблема, а не причината и въпросните "майстори" после ти казват грешката и ти взимат парите за нищо. Сменяш частта, а тя си работи и в един момент ти писва.
Трябва ти човек, който наистина разбира да ти замери дросела. Да погледне кабели управление, датчици, ама с осцилоскоп не със свален от замундата софт.
Между другото си виж бобината за пукнатини, след като смених моята имаше подобрение, тресе ли ти двигателя? Виж си кабелите как са. В тази влага се събира конденз, а тези бобини са проблемни.
Значи, като за начало свали възд.филтър и виж маркучите към дросела, понапръскай със спрей всмукателните колектори, под дросела уплътнението, мисля, че смуче въздух гадината щом мени обороти студена.
А като загрее ги кове на 900(870)така ли? Като пускаш консуматори на загрял двигател как е положението, падат ли ти оборотите?
Държи ли обороти студена за 1-2 минути, към 1000?
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Като я запаля тресе да подавам и малко газ за да не изгасне и я оставям и започват сами да се качват до 1500 след това бадат пот 900 и така сама си се реже ту ги дига ту падат докато се стабилизира на 1000 като вече мога да трагна и я покарам 10тина метра си се оправят на 900 но си гасне и без да включвам консуматори.Не работи добре мирише на бензин не го обгаря добре сега съм говорил със един пич наскоро е правил такав проблем.Май предозира някой от дюзите пуска повече гориво нали е пълна инжекця и всяка дюза си има собствено мнение ще ми замери и входящя въздух защото може и автоматичня смукач да е заминал защото като е топло времето по някога не ми го прае тоя номер.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Ruskio написа:Като я запаля тресе да подавам и малко газ за да не изгасне и я оставям и започват сами да се качват до 1500 след това бадат пот 900 и така сама си се реже ту ги дига ту падат докато се стабилизира на 1000 като вече мога да трагна и я покарам 10тина метра си се оправят на 900 но си гасне и без да включвам консуматори.Не работи добре мирише на бензин не го обгаря добре сега съм говорил със един пич наскоро е правил такав проблем.Май предозира някой от дюзите пуска повече гориво нали е пълна инжекця и всяка дюза си има собствено мнение ще ми замери и входящя въздух защото може и автоматичня смукач да е заминал защото като е топло времето по някога не ми го прае тоя номер.
Ако пали трудно може и да е температурния датчик, но едва ли. Явно не си държи оборотите. Прецакана дросел клапа/стъпков мотор тва ти е автоматичния смукач или въздух взима отнякъде. Центровка?
Най-добре да я закачи и да види какви са грешките, ей така за ориентация.
- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Ruskio написа:Здравейте колеги!
Имам един въпрос тъй като ми писна от всякакви "МАЙСТОРИ" миналата година си го купих въпросното поло работе6е на високи обороти 1100 на празен ход не беше хубава центровката направиха ми центровка и започна да си работи както си е на 900 оборота след това ми изгоре ламнда сондата смених я и нея,температурен датчик мап сензор сичко какво ли не и сега като я запаля студена веднага гасне след повторно палене започват да играят оборотите и да падат и да гасне отново когато отработи трагвам като загрее добре работи.Чистил съм дросела адаптиран е всичко как си му е реда но проблема със гасенето и киуфкането студена си остава и разхода също се качи не дава никакви грешки на компа и вече незнам какво и е .......Някой ако знае да даде съвет!
Колега, опитвай се да използваш пунктуационни знаци. Така ще те разберат повече колеги и ще могат да ти помогнат.
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Не дава никакви грешки компа е тва е проблема научили са се със лаптопа да ти вземат парите а всъшност колата не работи добре.Температурня го смених не е от него.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Така е колега, пълно е с измислени "майстори". Всеки иска да изкара лесни пари и като няма регулативни механизми, щото няма държава се налага да се оправяме сами.
Едно нещо разбрах, че трябва задълбочено проучване на проблема, наблюдение и мнооого внимателно подбиране на човека, който ще ти бърника колата, обикновено след много препоръки и разговор със самият човек.
Отивам и му казвам какъв е пробелма и ако не може да го реши, просто не ходя при него. Питам го предварително дали може да направи това и това и му седя на главата, като преди това съм наясно кое какво и защо. Абе луда работа, откачена държава.
При теб може да ти е проблема в ЕКУ то, да няма управление към стъпковия мотор и да не може да си задържи оборотите, трябва да се мери и пробва. Трябва ти добър специалист, защото не може да гасне и глъхне и всичко да работи коректно, иначе няма смисъл да си даваш парите.
След доста четене на сходни проблеми стигнах до извода, че тези ЕКУ та не са явно толкова надежни, скапвали се слд 10-12 години, става въпрос за БОШ!
Ако са дюзи ще тресе, прекъсва, пуши, като даваш газ ще я дави, съмянва ме да са дюзи, т.е да пикаят. По скоро не може да си регулира въздух/гориво, нещо смесообразуването.
Тва са тем.дат., МАП, ТПС на дросела, дросела, ЕКУ.
Едно нещо разбрах, че трябва задълбочено проучване на проблема, наблюдение и мнооого внимателно подбиране на човека, който ще ти бърника колата, обикновено след много препоръки и разговор със самият човек.
Отивам и му казвам какъв е пробелма и ако не може да го реши, просто не ходя при него. Питам го предварително дали може да направи това и това и му седя на главата, като преди това съм наясно кое какво и защо. Абе луда работа, откачена държава.
При теб може да ти е проблема в ЕКУ то, да няма управление към стъпковия мотор и да не може да си задържи оборотите, трябва да се мери и пробва. Трябва ти добър специалист, защото не може да гасне и глъхне и всичко да работи коректно, иначе няма смисъл да си даваш парите.
След доста четене на сходни проблеми стигнах до извода, че тези ЕКУ та не са явно толкова надежни, скапвали се слд 10-12 години, става въпрос за БОШ!
Ако са дюзи ще тресе, прекъсва, пуши, като даваш газ ще я дави, съмянва ме да са дюзи, т.е да пикаят. По скоро не може да си регулира въздух/гориво, нещо смесообразуването.
Тва са тем.дат., МАП, ТПС на дросела, дросела, ЕКУ.
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Възможно ли е да е от акомулатора защото си е затръгвал.Пада под 9в и мисля че дросела си губи настройките.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Ruskio написа:Възможно ли е да е от акомулатора защото си е затръгвал.Пада под 9в и мисля че дросела си губи настройките.
Не гарантирано. На Голфа понеже не се кара ,акумулатора падаже .Приподаване на ток и палене няма описаните проблеми.Няколко пъти пада акумулатора до степен,че не работи централното за да я отключа.Сега е без акумулаторм, мо го слагах за показване.Пали си без проблем ,държи високи докато загрее и си падат на 650 об/мин и спи ,няма клатене.Компа е Марели.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем при палене на Поло 6n AEE 96година
Ами и аз съм го умувал тва с акумулатора, ама едва ли е от него, но ако има от къде да вземеш за проба няма да е зле, нищо не губиш.
Щом са ти базикали оборотите и не ги държи, дросела е най големият заподозрян, може и нещо по кабелите да имаш проблем, но пак би трябвало да го покаже на диагностика.
Зарежи ги дюзите и пробвай с друга дросел клапа колега, явно стъпковото моторче не работи коректно и ако няма прекъсване, а механичен проблем, диагностиката ще го хване на кукуво лято.
Оборотите може да играят и от неотчетен въздух. Пръскай, като я запалиш студена с един спрей, при вакуумите, уплътнението под дросела, О пръстените на входящите колектори.
Намери си дросел за проба, така, ще е най-добре!
Щом са ти базикали оборотите и не ги държи, дросела е най големият заподозрян, може и нещо по кабелите да имаш проблем, но пак би трябвало да го покаже на диагностика.
Зарежи ги дюзите и пробвай с друга дросел клапа колега, явно стъпковото моторче не работи коректно и ако няма прекъсване, а механичен проблем, диагностиката ще го хване на кукуво лято.
Оборотите може да играят и от неотчетен въздух. Пръскай, като я запалиш студена с един спрей, при вакуумите, уплътнението под дросела, О пръстените на входящите колектори.
Намери си дросел за проба, така, ще е най-добре!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта