Скъса ми се маркуча за картерните газове на POLO VARIANT 1.6 AFT. Смених го с нов, но от тогава се появи омасляване под капака на клапаните. Струвами се, че на оригиналния маркуч отдолу имаше малка кръгла допка, а на новия-не.Някой с AFT 1.6 ако може да погледне този маркуч дали оригинално има малък отвор.Благодаря предварително!
Ето и снимки:
POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
Няма никаква дупка отдолу на маркуча,колега и неможе да има. Вероятно няма връзка между омасляването и смяната на маркучите!
От коя страна на клапанния капак се получи омасляването?
От коя страна на клапанния капак се получи омасляването?
- slavkoni
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 16 ное 2006 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Маркуч картерни газове
delpi написа:Почисти си отдушника на картерните газове.
Би ли ми обяснил, как се сваля филтъра на картерните газове?
- slavkoni
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 16 ное 2006 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
Pencp написа:Няма никаква дупка отдолу на маркуча,колега и неможе да има. Вероятно няма връзка между омасляването и смяната на маркучите!
От коя страна на клапанния капак се получи омасляването?
От страната на изп. генерация.
Re: Маркуч картерни газове
slavkoni написа:delpi написа:Почисти си отдушника на картерните газове.
Би ли ми обяснил, как се сваля филтъра на картерните газове?
Не колега, не мога. Не съм гоправил лично аз.
- slavkoni
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 16 ное 2006 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
Отново да попитам всички. Каде се намира филтъра за картерните газове и как се демонтира и почиства? Става въпрос за 1.6 AFT.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
При мен е от страната на пасажера зад двигателя, нарича се маслоотделител, няма филтър, почиства се, защото се задънва, ако не се сменя редовно маслото или е прецакана картерната вентилация. Държи се на 3 болта, купи си уплътнения за всеки случай преди да го сваляш, 11 лв. двете от Авто + съм си ги поръчал, днес ще ги взема и утре ще почиствам и моя, че забелязах доста сгур по вътрешната страна на маркуча от маслоотделителя. Почиствай го, защото разказва играта на двигателя и пълни дросела, всмукателните колектори и въздушния филтър с масло.
Аз си купих също чисто нов оригинален маркуч за каретрните газове, тъй като, някой "майстор" ми го беше заменил с някакъв странен маркуч, който се беше навил, като боа под въздушния филтър и явно това е причина да се задъни и маслоотделителя, смятам, че не ми е функционирала правилно картерната вентилация и сега се мъча да я оправя.
Аз си купих също чисто нов оригинален маркуч за каретрните газове, тъй като, някой "майстор" ми го беше заменил с някакъв странен маркуч, който се беше навил, като боа под въздушния филтър и явно това е причина да се задъни и маслоотделителя, смятам, че не ми е функционирала правилно картерната вентилация и сега се мъча да я оправя.

- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
Преди 2 дни чистих въпросния маслоуловител на 1,4AHW на Лупо това чудо стои отзад на блока пред пътника точно. Гарнитурите към блока се бяха опекли и течеше масло като лейка- смених ги с 2бр. маслоустойчиви за 3лв, промих с керосин............ не ми се говори от вътре какво изтече- гъста черна утайка, парчета нагар. Буквално това чудо беше затлачено и запушено цялото, маркуча беще на дъвка и той запушен и разцепен.............
. Смених маркуча с маслоустойчив, ама не от юнито, че там искаха 40лв
,а с пвц колена за тръби и скоби го направих на форма и дължина като стария, чистене на дросел, колектори и филтърна кутия, че всичко беше в чернилка и сега бръмбара мърка на 6. 




- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO VARIANT 1.6 AFT Маркуч картерни газове
dbanchev написа:Преди 2 дни чистих въпросния маслоуловител на 1,4AHW на Лупо това чудо стои отзад на блока пред пътника точно. Гарнитурите към блока се бяха опекли и течеше масло като лейка- смених ги с 2бр. маслоустойчиви за 3лв, промих с керосин............ не ми се говори от вътре какво изтече- гъста черна утайка, парчета нагар. Буквално това чудо беше затлачено и запушено цялото, маркуча беще на дъвка и той запушен и разцепен.............![]()
. Смених маркуча с маслоустойчив, ама не от юнито, че там искаха 40лв
,а с пвц колена за тръби и скоби го направих на форма и дължина като стария, чистене на дросел, колектори и филтърна кутия, че всичко беше в чернилка и сега бръмбара мърка на 6.
Колега, от къде взе тези гарнитури? Поръчах си ги, оригинални, но нещо се загубиха по трасето и след 10 дена чакане, се оказа, че няма да ги получа.
Искаха ми за двете 11 лв.
Искам да те помоля, да ми кажеш от къде си ги купил тези гарнитури на сепаратора(маслоуловителя), те са две доколкото знам.
Благодаря предварително!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта