Здравейте! Проблема е че сутрин или когато колата престои около 8ч. след това трудно пали. Трябва да въртя около 4-5 сек. и след това запалва, но имам чувството че не и достига бензин. Колата е и с ГИ. И на газ и бензин върви перфектно. Моля за съвет къде да търся проблема. Благодаря!
Тръгнала бенз помпа като дадеш на контакт шумна ли е помпата ако да сменяи я ,а клапана за подържане на налягането в бенз рейка как е щаом чустваш ,че не достига гориво на колата може и температурния датчик да е дал фира и да лъже компа -богата смес-давене на двигателя и пак пали трудно-залагам на горивната помпа дотук бях с хвърлянето на боб.
Благодаря "anonimko". В сервиза искат да оставя колата да пренощува, да я закачат сутринта на компа и евентуално да видят къде е проблема. Ще го направя идващата седмица и ще пиша за резултат.
Така. Ходих и на диагностика и ми казаха че всичко си е наред - помпата е в ред, нямало клапан за налягане на бензина на бензиновата рейка и температурния датчик сработва. И те вдигат ръце и не могат нищо да направят а проблема си стои . Ако някой може да помогне, моля да сподели. Предварително благодаря!
имах същия проблем.... сутрин на студено пали... но като по караш и я оставя неще без значение 10 мин или 8 часа. Заведох я на сервиз и ми смениха дроселова клапа + свещи. и проблема изчезна.
Колега, смени си майсторите, защото съм 100% сигурен, че имаш регулатор на налягането на горивото, намира се по средата на горивната рейка, прилича на метална гъбка. Яко са те метнали ......., че и вдигат раменете на всичкото отгоре.