Темата, която искам да отворя е малко банална, защото има доста изписано по нея, но никъде в поне 60 прочетени теми не открих точно каквото ме интересува. Затова ще си позволя да понахалствам

Питането ми е следното:
Искам да си сменя окачването с по-твърдо и ниско от стандартното на моето поло 6н Комби Класик 1.9 SDI. Идеята ми обаче е да не я правя лагерна количка, защото съм семеен все пак и возя повече товари (хора), а просто една идея (или две най- много) по-твърдо и стабилно окачване.
Предо време за да постигна това си купих предни червени пружини на ФК и задни зелени Waitec от форума от колегата georgivw ( много точен пич) - незнам колко свалиха колата, хареса ми стойката, но сгреших, че ги сложих на стандартните амортисьори Boge. За има няма 30к км новите газови амортисьори почнаха да подскачат и ги махнах. Върнах си стоковото окачване като срязах с една навивка оригиналните пружини и си взех газови Закс туринг - дават ги едни от най-добрите стокови амортисьори за модела. Получи се добра комбинация, но при ниска скорост под 80км си има едно леко люлеене при по дълбоките неравности, което си мисля, че може да се изчисти ако си сложа някое спорно окачване с по-къс ход на амортисьора.
Само, че за да няма грешки, ще сложа и други пружини за да стане както трябва.
Искам да ме посъветвате какво да избера за да получа желаният ефект - не много твърда возия, но преди всичко ориентирана към по-спортно возене, на приемлива височина на колата.
Спрял съм се на няколко варианта:
- нерегулируемо окачване, защото е на по-приемливи цени. Трябва ми съвет кой спортни пружини свалят приемливо колата ( в момента я карам със оригинални 16-ки от Ибиза Купра 6,5J с дистанционни фланци 10мм и калника е на два-три пръста от гумата) и какви амортисьори да избера.
- оригинални стоково окачване от Ибиза Спорт ГТИ - тук ме притеснява височината на колата да не стърчи прекалено много.
- окачване от поло 6н2 ГТИ - пак си мисля, че ще стърчи повече от нужното.
Ще съм благодарен на компетентните Ви мнения.