Значи почва се със свалянето на пластмасовата кора която предпазва ремъка

Тя се държи на 3 пластмасови гайки 10
След това отдолу е по-лесно за работа и се вижда целия отсек на ремъка... Само да спомена че снимките са правени отдолу, лежейки под колата
След това с Лула 15 навивам в посока на часовниковата стрелка (демек затягам) ролката за да може тя да се помръдне с целия корпус и да освободи ремъка...

След като той е освободен го махаме за да не ни пречи. Сега вече въртим наляво за да отвием ненужната ролка и слагаме новата по обратния ред.


Хубаво е да се почисти новата ролка накрая, защото ръцете ми се бяха доста омаслили (че старата пищеше ужасно и и бях слагал грес)
на лагерчето). Та за да не приплъзне нещо ремъка ударих 1 парцал на ролката
И така би трябвало да изглежда крайния резултат гледан отгоре
