Запотяват се стъклата и не може да се изчистят.Стъклата са мазни. Днес започна да излиза пара от духалките. Радиаторът на парното ли е? Има ли прахче или нещо на водна основа с което да реша проблема, ако е радиаторът на парното?
Поло 1.4 16в 98'
Поло 1.4 16в 98' Излиза пара от духалките
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Излиза пара от духалките
еми няма кво друго да е 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 16в 98' Излиза пара от духалките
Смяна с нов 

- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 16в 98' Излиза пара от духалките
Позната история. И антифриза ти намалява нали? Радиаторчето на парното е, много главоболия ми създаде, преди да го сменя. За съжаление, за да го смениш трябва да извадиш цялото табло и да разкачиш трабичките за климатика (съответно фреона отива на вятъра). Имаше тема, в която подробно се описва процедурата по смяната на радиатора. То най-трудната част е разглобяването на таблото, на мен ми отне около 5 часа, а след това събрах обратно колата за около 1 час. Ако решиш да си го правиш сам, най-добре си маркирай кабелите, за да не се чудиш после кое от къде е.(снимки също вършат работа). В сервиз ми искаха 100 лв. за труд (разбрам ги защо), но ако искаш да не ти тропа таблото след интервенцията, най-добре си го направи сам.
При мен въздуховодите не пасваха след събирането на таблото и се наложи да играе силикона, но крайния резултат беше почти 2 пъти по силна духалка на парното :) Иначе ново радиаторче струва окол 70 лв. грубо по спомени.
Успех.
При мен въздуховодите не пасваха след събирането на таблото и се наложи да играе силикона, но крайния резултат беше почти 2 пъти по силна духалка на парното :) Иначе ново радиаторче струва окол 70 лв. грубо по спомени.
Успех.
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 16в 98' Излиза пара от духалките
Не съм способен да си я направя сам, затова съм я оставил в сервиз. Също така и клапите са прецакани.
Много отдавна няма и дунапрен от духалките. Така и така всичко пада... кажете какво да правят там, за да стане както трябва трябва.
Много отдавна няма и дунапрен от духалките. Така и така всичко пада... кажете какво да правят там, за да стане както трябва трябва.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 1.4 16в 98' Излиза пара от духалките
Ако си я закарал в подходящ сервиз,ще знаят какво да я правят и без да им казваш :)
1. свалят всичко без да чупят половината неща
2. сменят радиаторчето на парното, аз лично ползвам febi и съм най-доволен като цена/качество...струва под 40лв ,а оригиналното е 270
3. облепят клапите - всичките,не само температурната. Аз ползвам алуминиево фолио,най-добро е и става вечно
4. регулират жилата да отваря и затваря плътно клапите
5. ако има климатик, точат фреона,разкачт тръбите и си разглобяват тялото както трябва,а не с чупенето на тялото на две,както по-често се прави
6. при сглобяването слагат нови О-пръстени на снадките на тръбите на климатика и зареждат системата с колкото трябва фреон и масло
7. докато е разглобена,отварят цялото тяло и почистват питата на изпарителя от боклуците - дори колата да има ф-р на купето, от клапата за вътрешна циркулация се отделят дунапренчета,които се набиват по питата на изпарителя и задръстват и дренажа за конденза.
Както казах,трябва да знаят какво правят и как се прави...иначе само ще си дадеш парите :)

1. свалят всичко без да чупят половината неща
2. сменят радиаторчето на парното, аз лично ползвам febi и съм най-доволен като цена/качество...струва под 40лв ,а оригиналното е 270

3. облепят клапите - всичките,не само температурната. Аз ползвам алуминиево фолио,най-добро е и става вечно
4. регулират жилата да отваря и затваря плътно клапите
5. ако има климатик, точат фреона,разкачт тръбите и си разглобяват тялото както трябва,а не с чупенето на тялото на две,както по-често се прави
6. при сглобяването слагат нови О-пръстени на снадките на тръбите на климатика и зареждат системата с колкото трябва фреон и масло
7. докато е разглобена,отварят цялото тяло и почистват питата на изпарителя от боклуците - дори колата да има ф-р на купето, от клапата за вътрешна циркулация се отделят дунапренчета,които се набиват по питата на изпарителя и задръстват и дренажа за конденза.
Както казах,трябва да знаят какво правят и как се прави...иначе само ще си дадеш парите :)

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта