Щом, като си пръскал по бобината и на сутринта е запалила, едва ли е от бобината, имаш друг проблем. Най добре, като спре да пали извикай някой да я погледне за да хване проблема. Най-гадното, може да е от някое кабелче, букса, т.е. кофти за хващане.
Според мен си "късметлия", че спира да пали въобще за дълъг период от време, защото моята гасне от време на време, ама си пали и никой не може да хване проблема.
Може това с мокрото време да е просто съвпадение, то сега времето все е мокро и влажно, за това извикай човек, който разбира!
Ако е от бобината, защо не гасне и на следващият ден, тия дни все си е мокро.
Ако имаш някой механик, се уговори с него да дойде на място и да я погледне, 100 % ще хване проблема!
Ако имаш развитие по темата, моля да споделиш колега, че тоя проблем, "работи 10 сек и гасне" е доста често срещан и ще бъде интересно да разбера, кое го прави за да го проверя!
Мерси предварително!
П.С. Според мен невралгична точка са кабелите под чистачките, там където е ЕКУ, там се събира вода и ако са запушени с боклуци (листа) отводнителните канали и прави поразии ако има нещо "цъфнало" по окабеляването смятай, какво става.