VW Polo 1.1(90)-бензин губи част от антифриза на дълъг път??

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

VW Polo 1.1(90)-бензин губи част от антифриза на дълъг път??

Мнениеот g_velev » Вто 01 мар 2005 14:46


Здравейте, лятото със моето ПОЛО минах за няколко дни около 1000 КМ по планински пътища, колата не е загрявала, но за тези 1000 КМ съм долял вода в съда на охлаждащата система около (1.5 - 2) л. вода. Понеже се уплаших, проверявах своевременно състоянието на маслото - то беше ОК. Не съм забелязал нищо ненормално в работата на двигателя по време на пътуването. Сега при малки преходи това явление липсва. Казаха ми че може капачката на разширителния съд да е прецакана и затова да изхвърля водата, но мен ме е страх да не е избила някоя гарнитура и да вкара вода в маслото или водата да е излязла в системата за изгорели газове!!
Какво е вашето мнение по въпроса?




Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 01 мар 2005 16:34


Като дупнеш гарнитурата на главата не е задължително ама хич да омеша водата с маслото.... може да си дърпа охладителната течност направо в цилиндъра и от там я изхвърля под формата на пара нататък....
На старата кола (Шкода) ми го е правила тоз номер, и понеже се случи на път, стискаш зъбки, и спираш да доливаш отвреме навреме... Ако е подобен проблема, парата отзад е очевадно много, не е като да е просто от студеното време, има я и лятно време ;)


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 02 мар 2005 9:30


Може, но както писах горе работата на двигателя си остана гладка и той не е губил мощност, а знам че когато вземе да вкарва вода в цилиндрите, работата на двигателя се влошава. Това така ли е или аз съм в грешка?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 02 мар 2005 9:59


така е.
вероятно го губиш в течове.
много хлабава капачка или пренатегната капачка могат да доведат до загуби особено в натоварвания които описваш.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 02 мар 2005 15:10


Само информативно да питам, каква е капачката при Полото?При мен си има 2 клапана и всичко зависи от тях, няма значение колко натягаш капачката :roll: Ако ти гори антифриз/вода двигателя ще работи неравномерно, някои от цилиндрите няма и да палят, а отзад газовете ще са доста светли :?
Ти сигурен ли си, че никъде няма видими течове?Огледай хубаво, където има теч се образува нещо като бял окис, а понякога дори може и да пуши от там откъдето изпуска.


G60

Мнениеот G60 » Съб 05 мар 2005 17:09


При мен имаше теч от датчика за температурата провери го като го размърдаш ако протече от него е ако не..........продължаваи да търсиш :wink:


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пон 07 мар 2005 9:27


Това което прочетох до момента ме навежда на писълта, че или е излизало от капачката, или има някъде те4 и то само когато колата се натоварва много, защото вече цяла зима количеството на антифриза не е мръднало, а ПОЛОТО се кара почти непрекъснато......Двигателя работи равномерно, без да прекъсва и т.н. Остава да наблюдавам през топлите дни как ще се държи.....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 100 госта