Здравейте.
Имам си едно поло, 90г., 1043 куб., карбуратор с газова уредба.
Повече го карам на газ. Ето че дойде зимата и се появи проблем.
При първоначално палене на бензин, върти но не иска да запали. След няколко пъти въртене пали, след което няма никакви проблеми. Когато е прехвърлям от газ на бензин също... никакви проблеми. На газ си пали веднага.
Та.. къде да търся проблема.
Забелязах, че бензиновата помпа е овлажнена откъм ревизионния отвор. Може ли това да е проблема???
Благодаря Ви предварително.
Проблем при паленето: Поло 2Ф, 1043 куб.
- Crazyness
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 15 ное 2012 22:19
- Автомобил: VW Polo MK2
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем при паленето: Поло 2Ф, 1043 куб.
Провери под капака филтърчето пълни ли се с бензин? Ако не виждаш бевзин там прегледай маркучите дето вкарват и изкарват не само на филтъра а и на помпата. При мен вкарващия бензин маркуч беше прегънат и не му стигаше. След смяната на маркуча я спирам така че предницата да е по надолу от задницата за да не връща бензина :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем при паленето: Поло 2Ф, 1043 куб.
по скоро някоя помпа умира и няма достатъчно налягане
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при паленето: Поло 2Ф, 1043 куб.
[quote="kris11"]по скоро някоя помпа умира и няма достатъчно налягане[/quo
Колега, то хубаво но помпата е една и е механична. Маркучлетата са ОК.
От къде може да идва проблема????
Колега, то хубаво но помпата е една и е механична. Маркучлетата са ОК.
От къде може да идва проблема????
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта