Карам VW POLO 97 год, бензин. Досега нямах никакви проблеми, но днес при запалването,
колата веднага угасва, не е бензин, защото сложих още 4ри литра, но отново същия проблем.
Странното е, че работи докато натискам педала на газта и я държа в обороти,
но пусна ли педала, веднага падат оборотите и загасва, лаппата на акулатора свети, но не щом запалва и работи, смятам, че не е от там проблема
Някой да е имал подобен проблем?
Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на газта
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Така прави, като е развален температурният датчик. Палиш и ако не натискаш педала загасва. Иначе, като позагрее закрепва ли се? Кога започва да държи обороти, след кое палене?
Ако свети постоянно лампата на акумулатора, значи имаш проблем с алтернатора, зареждането! Ако свети при запален двигател, виж си зареждането на акумулатора.
Доста хора са имали и имат проблеми с гасненето.
Аз съм имал проблем с алтернатора, беше ми изгорял регулатора на напрежението и не ми зареждаше акумулатора, при палене ми се нулирва таблото и прави само едно ... цък,цък....
При теб ми прилича по скоро на заминал температурен датчик.
Сменял съм и температурен датчик, струва 17 лв. и се слага много лесно, ама много, ако не можете вие мъжът ви със сигурност може, наистина е много лесно.
Ако свети постоянно лампата на акумулатора, значи имаш проблем с алтернатора, зареждането! Ако свети при запален двигател, виж си зареждането на акумулатора.
Доста хора са имали и имат проблеми с гасненето.

Аз съм имал проблем с алтернатора, беше ми изгорял регулатора на напрежението и не ми зареждаше акумулатора, при палене ми се нулирва таблото и прави само едно ... цък,цък....
При теб ми прилича по скоро на заминал температурен датчик.

Сменял съм и температурен датчик, струва 17 лв. и се слага много лесно, ама много, ако не можете вие мъжът ви със сигурност може, наистина е много лесно.
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Държах я 2-3 минути за загрее, но пак същото. Без да се държи педала на газта, не държи никакви обороти, веднага падат. Някой ми каза, че можело да е дросел клапа?!?
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Моторчето за празен ход, от темп датчик може да мени обороти или да работи нестабилно, но чак да не държи празен ход........
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Колеги и колежки вижте за какво иде реч, когато има проблем с температурния сензор, направо не може да отлепи!
Наскоро, гледах едно поло, което не си държеше оборотите въобще без настиснат педал, огледах и забелязах, че бяха откачили буксата на сензора. Джамбазина ми каза, че като го е вземал(явно бартер) си е палило и е работило, но като е станало студено е спряло да държи празния ход. То и аз не вярвах, ама с очите си го видях, направо пали и гасне и ако не подаваш газ няма тръгване.
За щастие или не съм преминал през повечето им номера на тези полота и не могат да ме изненадат с почти нищо, едни и същи простотии.

При проблеми с дросел клапата, пак зависи от модела, номерата са малко по различни, не мога да разбера, защо всички се хвърлят веднага на дросела. Дросела не заминава от веднъж, има си симптоми и обикновено умира с течение на времето.
Наскоро, гледах едно поло, което не си държеше оборотите въобще без настиснат педал, огледах и забелязах, че бяха откачили буксата на сензора. Джамбазина ми каза, че като го е вземал(явно бартер) си е палило и е работило, но като е станало студено е спряло да държи празния ход. То и аз не вярвах, ама с очите си го видях, направо пали и гасне и ако не подаваш газ няма тръгване.
За щастие или не съм преминал през повечето им номера на тези полота и не могат да ме изненадат с почти нищо, едни и същи простотии.


При проблеми с дросел клапата, пак зависи от модела, номерата са малко по различни, не мога да разбера, защо всички се хвърлят веднага на дросела. Дросела не заминава от веднъж, има си симптоми и обикновено умира с течение на времето.
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
да, точно това се случва с колата, но като е натиснат педала на газта , запалва без проблем, но пусна ли го, умира точно като на клипчето и свети акумулатора. Досега не е имала проблем, изведнъж се случи това.
Последна промяна от IvanMan на Вто 17 дек 2013 16:24, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
А тази букса къде е?
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Някой майстор в София или сервиз да ми препоръчате ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Страхотен татус!
Намира се отдясно на въздушният филтър, от страната на акумулатора. Маха се едно шплентче и готово, преди това се дърпа буксата. Може да го направи всеки механик, във всеки сервиз.
Аз бих си купил датчика от добър магазин по скоро, защото има и ментаци!
Намира се отдясно на въздушният филтър, от страната на акумулатора. Маха се едно шплентче и готово, преди това се дърпа буксата. Може да го направи всеки механик, във всеки сервиз.
Аз бих си купил датчика от добър магазин по скоро, защото има и ментаци!
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
martina_mollova написа:Някой майстор в София или сервиз да ми препоръчате ?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=7096
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=6022
- martina_mollova
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Проблема е ясен - дросел клапата е.
Благодаря ви.
Благодаря ви.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем POЛО запалва и угасва като се пусне педала на га
Странна работа! Как така дросела ще умре от веднъж? Вчера всичко е наред и изведнъж дросела умрял.....
Колежке, бих искал да те помоля, ако може да кажеш какво му е било на дросела?
Благодаря!

Колежке, бих искал да те помоля, ако може да кажеш какво му е било на дросела?
Благодаря!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта