Здравейте колеги!
След престой, колата пали трудно с повече въртене, ако не изчакам да подкачи помпата, през това време гаснат и лампите по таблото, както си му е реда. Преди забелязах, че дори да запаля без да чакам да изгаснат лампите студена колата палеше веднага(с по малко въртене).
Забелязах, че колкото и пъти да давам на контакт, помпата все си бучи, т.е. все подкачва, а доколкото ми е известно трябва да се чува само при първият път на контакт и при всеки следващ да не се пуска, тъй като се очаква, че вече има налягане в системата?
При вас как е, защото си мисля, че има нещо нередно?
Не знам дали има връзка, но по някой път чувам бучене при отваряне на вратата, а друг път не.
Гледаха ми налягането и според механика беше в норми.
Помпата се чува как работи в купето, не е много силен шума, но се чува, едно жужене.
Чудя се дали гасненето ми при студен двигател не идва от проблем с помпата, да спира или да не прави нужното налягане в един момент.
vw polo 1.4 питане за бензинова помпа
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 252 госта