Polo 6n1 1.6 75 к.с. AEE - Проблем със жило на съединител

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ivo_sn
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Polo 6n1 1.6 75 к.с. AEE - Проблем със жило на съединител

Мнениеот ivo_sn » Чет 23 яну 2014 10:34


Здравейте колеги! Ето каква е ситуацията накратко.Колата е Polo 6n1 1.6 75ks AEE Жилото на съединителя ми има нещо като дебел пръстен на него не го знам пластмаса ли е какво е, но въпросния пръстен от вибрациите ми е протрил тръбата на хидравликата и от там пръска масло като въртя волана. Та вчера реших да закърпя временно ситуацията като сложих маслоустойчив маркуч на тръбата и затегнах със скоба за да спра теча докато реша какво да го правя. Докато превързвах тръбата отместих жилото на съединителя за да не ми пречи и от тогава педала на съединителя ми нещо стана твърд когато спирам с натиснат съединител и включена предавка усещам как тресе и сякаш иска да угасне. Какво може да съм прецакал?




borovesnik
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 12 сеп 2013 17:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.6 AEE проблем със жило на съединител

Мнениеот borovesnik » Чет 23 яну 2014 18:40


Това което казваш колега - " дебело, пластмасово на жилото ", е механизма за саморегулиране. Жилото се натяга автоматично с износването на съединителя и обира празният ход. Вероятно си го усукал в повече. Върни си го на мястото както е било преди. Ако не се оправи, ще се наложи да свалиш жилото, да го отпуснеш. Самото жило се отключва / карам по спомен/, като го дърпаш не силно! и прибираш на ръка и ще усетиш как механизма ще отпусне от жилото. Ако се е прецакал механизма лошо. Дано да стане от първият път.
Успех


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.6 AEE проблем със жило на съединител

Мнениеот freelancer » Пет 24 яну 2014 8:22


Колега, това маркуча за високото налягане ли ти е? На мен също ми течеше, но в Казанлък има една фирма "Хидроникс", там ми го носиха и ми го оправиха, смениха ми гумирания маркуч и ми го кернираха. Всичко ми излезе 35 лв. Ремонта на маркуча 15 лв.+ 20 лв. за механика, който го сменя. Доволен съм, правят и хидравлични системи, рейки, помпи и т.н. За маркуч втора употреба от морга ми искаха, 70 лв без доставка. Ако не намериш къде да ти го ремонтират в Сливен, може да минеш към Казанлък.


Потребителски аватар
ivo_sn
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Polo 1.6 AEE проблем със жило на съединител

Мнениеот ivo_sn » Пет 24 яну 2014 14:44


На мен ми е протрита тръбата и дупката е толкова малка че изкарва маслото почти на облак. Мисля да пробвам първо със заварка понеже тръбата е дебелостенна и има шанс да стане. А жилото може да се е омаслило и затова да ми прави проблем.

Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:55, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n1 1.6 75 к.с. AEE проблем със жило на съединител

Мнениеот freelancer » Сря 29 яну 2014 20:22


Щом е такава работата, мога да ти препоръчам да пробваш с едно специално лепило, казват му още течна заварка, казва се SUN-FIX, като пластелин е, дават го да залепя дупки на радиатори, водосточни тръби и е много яко, може да се шкури, реже и т.н. Издържа на температура и налягане, пробвал съм го много пъти и винаги резултата е отличен, залепва яко и става, като камък, струва 4 лв., може да пробваш с него, лесно и евтино.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта