Поло 9н 2002 - Гасне
Поло 9н 2002 - Гасне
здравеите от 2 дена колата започна да гасне в движение .. все едно свършва бензина.. или няма достатачно бензин незнам.. и когато е оставя да работи на място и след около минута изгасва... от какво може да е ? не е от горивния филтър.. сменян е преди няма и месец..
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Поло 9н 2002 - Гасне
Колега, сетих се, че имаше проблеми с мощността във високите обороти, за това си измери налягането, бензиновата помпа може да си отива, просто спира или няма налягане.
Ако в движение или на място гасне на празен ход, без да подаваш газ с педала:
Пробвай да подаваш леко газ да и държиш оборотите с педала, когато е на място, ако не изгасне, най вероятно проблема ти е в дросел клапата, която върви със "стъпковото моторче". Първо изчисти клапата, ако не стане проба с друга, ако пак не си държи празният ход, ЕКУ кабели дросел - еку.
Като изгасне веднага ли пали след това? Лампи светят ли ти по таблото, като изгасне, примерно тази на алтернатора, един акумулатор? Играят ли ти оборотите или направо си пада стрелката, мъчи се леко да задържи, ама не може и изгасва. Като е студена държи ли обороти или е едно и също положението? Когато е на място, пробвай да напускаш повече консуматори, би трябвало да изгасне веднага.
Ако искаш и направи една диагностика, като за начало!
Натискай плавно педала, не рязко.
Ако в движение или на място гасне на празен ход, без да подаваш газ с педала:
Пробвай да подаваш леко газ да и държиш оборотите с педала, когато е на място, ако не изгасне, най вероятно проблема ти е в дросел клапата, която върви със "стъпковото моторче". Първо изчисти клапата, ако не стане проба с друга, ако пак не си държи празният ход, ЕКУ кабели дросел - еку.
Като изгасне веднага ли пали след това? Лампи светят ли ти по таблото, като изгасне, примерно тази на алтернатора, един акумулатор? Играят ли ти оборотите или направо си пада стрелката, мъчи се леко да задържи, ама не може и изгасва. Като е студена държи ли обороти или е едно и също положението? Когато е на място, пробвай да напускаш повече консуматори, би трябвало да изгасне веднага.
Ако искаш и направи една диагностика, като за начало!
Натискай плавно педала, не рязко.
Re: Проблем с Поло 9н 2002 - Гасне
значи пробвах да държа обороти не гасне... изгасва само понякога.. и то маи все когато трябва повечко газ.. като например да катери нагоре .. както карам в загряло положение и изведнъж преглъхва .. точно все едно няма бензин ... и като пусна гаста и дам наново.. все едно се отпушва нещо и тръгва ..иначе да пали си веднага... даже като преглъхне ж движение .. връщам един зъб назад давам газ и както казах трагва все еднои нещо се отпуши... а иначе като изгасне си светка акомулатора.. но тои попринцип винаги свети като е на контакт.. :? като е студена си държи нормални обороти... пада си на 800-900 като позагрее ..
ще видя днес ще почистя клапата... защото вчера е погледнах.. отгоре не беше много замърсена нo kato бръкнах леко отдоло да видя.. и е пълно с сажди и чернилка... и аз си мисля че ще е от това .. по точно надявам се да не е помпа.. :)
ще видя днес ще почистя клапата... защото вчера е погледнах.. отгоре не беше много замърсена нo kato бръкнах леко отдоло да видя.. и е пълно с сажди и чернилка... и аз си мисля че ще е от това .. по точно надявам се да не е помпа.. :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Поло 9н 2002 - Гасне
Как изгасва само понякога? Като държиш обороти с педала не трябва да гасне въобще?! За помпата не се тревожи, има за под 100 лв. сменя се само помпата без кошницата, дросел клапата е по скъпата в случая и дано мине само с почистване.
Щом свети акумулатора значи не е клеморед, за тва те питах. Значи гасне само на загрял двигател, щом държи обороти студена, с консуматори пробва ли?
Колега, мини една диагностика, може и да е ламбда сондата, свети ли ти лампа? Измери си какво налягане прави помпата.
Проблема не е в цената на отделните части, не са скъпи, а в това да смениш точно тази, която е дефектирала, че се почва смени това, смени онова, пробвай с това и т.н.
Щом свети акумулатора значи не е клеморед, за тва те питах. Значи гасне само на загрял двигател, щом държи обороти студена, с консуматори пробва ли?
Колега, мини една диагностика, може и да е ламбда сондата, свети ли ти лампа? Измери си какво налягане прави помпата.
Проблема не е в цената на отделните части, не са скъпи, а в това да смениш точно тази, която е дефектирала, че се почва смени това, смени онова, пробвай с това и т.н.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта