Колега, прободе ме в сърцето с тоя въпрос
След 1234535 майстори, след като стигнах до централата на BSM - хората произвели газовата уредба (които ми обърнаха доста внимание), след сменени: свещи (оригинални, от Германия ми ги донесоха в една кутия на VW), кабели, капачка, палец, бобина, газови инжектори, газова рейка, изпарител, маркучи, ДРОСЕЛ НОВ ОРИГИНАЛЕН (не питай за цената, че ще получа инфаркт), ЕКУ и още 20-тина нови неща, вече нямам спомен ..... колата гасне докато е студена, после е ОК.
До тука това Поло ми стъпи на цената почти на нова Шкода

и ефекта е поразяващ. Сменихме всичко, което можеше да се смени, но явно не и това което прави проблема. Та така.
Сега понеже всичките газаджии са си правили центровка по слух да взема поне центровката да си оправя като хората. Иначе се опитвам да свикна психически, че като е студена пригасва докато загрее хубаво и така. Повече не ми се занимава, честно. Толкова пари и нерви хвърлих, че любовта ми към колата отдавна замина. Само да спечеля от тото-то - купувам си ФИАТ

с теглич, качвам Полото, карам го пред Юнитрейд и го паля ритуално.
