Привет, доста отдавна не съм имал проблеми и не съм писал тук, но ви следя ;)
..по темата.. 2 години колата нямаше бензин-иизгоряха и помпите една след друга и си караше само на газ... хванах се да я възстановя, друго си е лесно да палиш зиме, имаш си и второ гориво... при първото тестово палене на бензин ми направи впечатление че като че ли много бензин пръска инжекцията, с просто око се виждаха капките.... на студена няма проблеми пали форсира се, но скоро започва давичкане, определено горивото и идва много. Превключа ли на газ се стабилизира и изчиства мигновенно. Опитам ли да запаля на бензин като е топла, след няколко завъртания, се налага да изключа помпите (имам си ключе) и така на положение бензин без подаване на гориво е единствения начин да запали и като я изфорсирам да превключа на газ. Когато е на високи обороти и превключа на бензин лети, във високите не и остава време да се удави. Друго което е в подкрепа на теорията ми че налива яко бензин е че за ден каране градско, и 30 минати километра 6-7 литра кажи речи хвръкнаха..
Та питането ми е има ли начин да се влияе на това колко налива или требе смяна на половината кола :)
Поло 2f давене на бензин
Re: Поло 2f давене на бензин
Пробваи с температурен датчик, реголатор на налягането , ламбда сонда изключена да не е забила на бедна и о малеле.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
Температурен датчик? Синия или черния?
Регулатор на налягането... това предполагам е кръглото метално, което е до спринцовката. М/у другото въпросното при мен тече. Като работят помпите дори и като е на газ, от там си сълзи и капе постоянно. Забелязах че бензина свършва сравнително бързо дори само за палене сутрин. Тогава сложих и ключе на помпите... няма налягане, няма теч ;)
Въпросните датчик и тоя регулатор продават ли се като части или да търся датчик и моно втора направо...?
Ламбдата, знам как да я изключа..
Регулатор на налягането... това предполагам е кръглото метално, което е до спринцовката. М/у другото въпросното при мен тече. Като работят помпите дори и като е на газ, от там си сълзи и капе постоянно. Забелязах че бензина свършва сравнително бързо дори само за палене сутрин. Тогава сложих и ключе на помпите... няма налягане, няма теч ;)
Въпросните датчик и тоя регулатор продават ли се като части или да търся датчик и моно втора направо...?
Ламбдата, знам как да я изключа..
Re: Поло 2f давене на бензин
Ще те излъжа кои е за компа датчик имаше тема в форума .Ако ти е проблемен регулатора а и моното тече по добре друго не са безбожно скъпи.Кабела на ламбдасондата които идва от генерацията е с букса откачаш буксата.
Re: Поло 2f давене на бензин
Синия е за компа, но проблема не мисля ,че е от него. По скоро си оправи течовете. Иначе и на мен ламбдата ми е откачена и си върви.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
Чисто теоретичен въпрос...
Въпросния регулатор на налягането е там за да потдържа равномерно налягане независещо от промените от помпите... т.е. като изключим евентуален теч който все пак се изразява в капене, с какво регулатора би имал отношение към прекомерното подаване на гориво.
Ламбдата ще я изключа още утре и ще проследя как се движат нещата с давенето. Колкото до загубата на гориво от капещия регулатор когато е на газ приложих проста схема с изключване на помпите.
Въпросния датчик силно ме съмнява да успее толкова бързо да подаде грешен сигнал за температурата, все пак иде реч за няколко изфорсирания и след тях следва задавянето дори и да се опитвам да я форсирам...
Ще видим, първо ламбдата утре тя веднага ще си покаже....
Въпросния регулатор на налягането е там за да потдържа равномерно налягане независещо от промените от помпите... т.е. като изключим евентуален теч който все пак се изразява в капене, с какво регулатора би имал отношение към прекомерното подаване на гориво.
Ламбдата ще я изключа още утре и ще проследя как се движат нещата с давенето. Колкото до загубата на гориво от капещия регулатор когато е на газ приложих проста схема с изключване на помпите.
Въпросния датчик силно ме съмнява да успее толкова бързо да подаде грешен сигнал за температурата, все пак иде реч за няколко изфорсирания и след тях следва задавянето дори и да се опитвам да я форсирам...
Ще видим, първо ламбдата утре тя веднага ще си покаже....
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2f давене на бензин
Щом ти капе регулатора, може и да му е пробита мембраната и налива бензин във всмукателния колектор през маркучето за вакуум и за това я дави!
Регулатора ти регулира налягането на горивото, ако е прецакан точно това прави, а твоят щом тече явно е приключил тотално.
Регулатора ти тече пък ти търсиш друг проблем.
Сменяй го, не е скъп и ще се оправи!
Регулатора ти регулира налягането на горивото, ако е прецакан точно това прави, а твоят щом тече явно е приключил тотално.
Регулатора ти тече пък ти търсиш друг проблем.

Сменяй го, не е скъп и ще се оправи!

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
Тъкмо казвах че с изключването на ламбдата не забелязах съществено да промени нещата...
Като регулатор за налягане за моно ли се търси това по магазините, или се търси само втора употреба?
някой патил?
Като регулатор за налягане за моно ли се търси това по магазините, или се търси само втора употреба?
някой патил?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2f давене на бензин
Регулатор за налягане на горивото, за твоята кола. Не знам къде е, нито колко бара е, но не взимай втора употреба, защото може и той да е дал фира. Мембранката старее. За моята кола най евтините са към 50-60 лв.
Отиди в някой магазин за авточасти и хората ще ти кажат кой е твоят и колко струва.
Провери колко струва твоят и си го сложи, металната гъбка.
Отиди в някой магазин за авточасти и хората ще ти кажат кой е твоят и колко струва.
Провери колко струва твоят и си го сложи, металната гъбка.

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
За да съм сигурен че всички си говорим за едно и също...

2 е въпросния регулатор налягане, нали?
При мене от въпросното нещо отгоре се вижда как избива бензин ....

2 е въпросния регулатор налягане, нали?
При мене от въпросното нещо отгоре се вижда как избива бензин ....
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2f давене на бензин
Предполагам, че това ти е регулатора. Моята е пълна инжекция, а не карбуратор, но ефекта от скапан регулатор е същият. При теб тече и налива бензин в карбуратора, така си мисля аз.
Някой, с такова поло би ти дал по компетентен съвет.
Ако тая джаджа тече, ти сам виждаш къде отива бензина, в оная по голямата дупка. Явно бензина и идва в повече.
Някой, с такова поло би ти дал по компетентен съвет.
Ако тая джаджа тече, ти сам виждаш къде отива бензина, в оная по голямата дупка. Явно бензина и идва в повече.

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
Доообре, тенкю за акъла, ше споделя развитие....
;)
;)
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2f давене на бензин
Брее, кви са тия цени, явно щото караш олдтаймер.
Щом е 184 лв търси втора употреба.

Щом е 184 лв търси втора употреба.

- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2f давене на бензин
Само колкото да напиша, може да е полезно за някой...
Въпросния регулатор на налягането, представлява едно клапанче, като мембранка...
Поради невероятната цена от 190 кинта за ново, се обърнах към форума за помощ... колега разпродаващ поло2 1.3 на части, предлагаше цялата инжекция, барабар със спринцовката, стъпков мотор, тампона и разбира се въпросния клапан (регулатор налягане) на приемлива цена.
Според първоначалните уговорки, инжекцията която пристигаше никога не е работила на кола с газ.... и е от 1.3 ;) Разбира се, твърде подозрително хубаво.... Колата, че е работила на газ е работила, дросела беше разпробиван и затапен с болт, следователно не можех да прехвърля само плочката ми за газта и директно да сменя цялата инжекция. Другото по интересно беше че диаметъра на дросел клапата беше очевадно по-малък от моя, което вече ме умисли дали аджеба замяната ше е възможна...
Затова реших на първо време да сменя моя регулатор с пристигналия и да завъртя стъпковия мотор тъй като моята кола от години има сериозни проблеми с тихите обороти - иначе казано аз съм и тихите обороти, тя сама претриса 5 пъти и гасне :)
Смених ги, подадох контакт, помпите помпят, бензин вече не тече :) Дотук добре, ритнах запали на бензин и второто чудо, 900 оборота заковани, без да я поддържам аз :)
Реших да я пробвам обаче, във високите се държеше добре, но във ниските припушваше с черен дим отзад и доста миришеше на бензин, имаше едно заглъхване във оборотите и и трябваше време да се изфорсира.... Което ме наведе на мисълта, ами да не би и самата спринцовка нещо да се гъбарка... Имах някой съмнежи че изобщо ше тръгне поради размера на дросела и това че серийния и номер беше различен от моя, ама пусто, не можах да изтрая :)
Ново сваляне и качване, прехвърляне на регулатора обратно, прехвърляне на маркучи и т.н. и т.н.
Пак проверка за течове - пълна липса, ритнах и запали, от раз, държи си оборотите, форсира се пъргаво... кето ме наведе на мисълта че спринцовките на 1.1 и 1.3 вероятно са еднакви, само компютъра определя колко да пръскат...
Оказа се и че ламдата ми е мъртвец, с нея и втората спринцовка почва да се дави в ниските и да изпушва черен дим, предполагам преобогатена смес.... елиминирах я
без нея е по-добре, остава да я засека като как гори на бензин сега....
И те така...
Нужни инструменти - 17 гаечен за бензинопроводите, еврейска звезда за винтчетата на регулатора, и ключе 10, за свалянето на кутията на възд. филтър, и откачане на моното от всмукателните колектори..
Приблизително време час-два с мотаенето, пиенето на кафе и пушенето на цигари :)
Въпросния регулатор на налягането, представлява едно клапанче, като мембранка...
Поради невероятната цена от 190 кинта за ново, се обърнах към форума за помощ... колега разпродаващ поло2 1.3 на части, предлагаше цялата инжекция, барабар със спринцовката, стъпков мотор, тампона и разбира се въпросния клапан (регулатор налягане) на приемлива цена.
Според първоначалните уговорки, инжекцията която пристигаше никога не е работила на кола с газ.... и е от 1.3 ;) Разбира се, твърде подозрително хубаво.... Колата, че е работила на газ е работила, дросела беше разпробиван и затапен с болт, следователно не можех да прехвърля само плочката ми за газта и директно да сменя цялата инжекция. Другото по интересно беше че диаметъра на дросел клапата беше очевадно по-малък от моя, което вече ме умисли дали аджеба замяната ше е възможна...
Затова реших на първо време да сменя моя регулатор с пристигналия и да завъртя стъпковия мотор тъй като моята кола от години има сериозни проблеми с тихите обороти - иначе казано аз съм и тихите обороти, тя сама претриса 5 пъти и гасне :)
Смених ги, подадох контакт, помпите помпят, бензин вече не тече :) Дотук добре, ритнах запали на бензин и второто чудо, 900 оборота заковани, без да я поддържам аз :)
Реших да я пробвам обаче, във високите се държеше добре, но във ниските припушваше с черен дим отзад и доста миришеше на бензин, имаше едно заглъхване във оборотите и и трябваше време да се изфорсира.... Което ме наведе на мисълта, ами да не би и самата спринцовка нещо да се гъбарка... Имах някой съмнежи че изобщо ше тръгне поради размера на дросела и това че серийния и номер беше различен от моя, ама пусто, не можах да изтрая :)
Ново сваляне и качване, прехвърляне на регулатора обратно, прехвърляне на маркучи и т.н. и т.н.
Пак проверка за течове - пълна липса, ритнах и запали, от раз, държи си оборотите, форсира се пъргаво... кето ме наведе на мисълта че спринцовките на 1.1 и 1.3 вероятно са еднакви, само компютъра определя колко да пръскат...
Оказа се и че ламдата ми е мъртвец, с нея и втората спринцовка почва да се дави в ниските и да изпушва черен дим, предполагам преобогатена смес.... елиминирах я

И те така...
Нужни инструменти - 17 гаечен за бензинопроводите, еврейска звезда за винтчетата на регулатора, и ключе 10, за свалянето на кутията на възд. филтър, и откачане на моното от всмукателните колектори..
Приблизително време час-два с мотаенето, пиенето на кафе и пушенето на цигари :)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта