Поло 2f давене на бензин

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Пон 03 мар 2014 19:48


Привет, доста отдавна не съм имал проблеми и не съм писал тук, но ви следя ;)
..по темата.. 2 години колата нямаше бензин-иизгоряха и помпите една след друга и си караше само на газ... хванах се да я възстановя, друго си е лесно да палиш зиме, имаш си и второ гориво... при първото тестово палене на бензин ми направи впечатление че като че ли много бензин пръска инжекцията, с просто око се виждаха капките.... на студена няма проблеми пали форсира се, но скоро започва давичкане, определено горивото и идва много. Превключа ли на газ се стабилизира и изчиства мигновенно. Опитам ли да запаля на бензин като е топла, след няколко завъртания, се налага да изключа помпите (имам си ключе) и така на положение бензин без подаване на гориво е единствения начин да запали и като я изфорсирам да превключа на газ. Когато е на високи обороти и превключа на бензин лети, във високите не и остава време да се удави. Друго което е в подкрепа на теорията ми че налива яко бензин е че за ден каране градско, и 30 минати километра 6-7 литра кажи речи хвръкнаха..
Та питането ми е има ли начин да се влияе на това колко налива или требе смяна на половината кола :)




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот djshomi » Пон 03 мар 2014 19:57


Пробваи с температурен датчик, реголатор на налягането , ламбда сонда изключена да не е забила на бедна и о малеле.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Пон 03 мар 2014 20:48


Температурен датчик? Синия или черния?
Регулатор на налягането... това предполагам е кръглото метално, което е до спринцовката. М/у другото въпросното при мен тече. Като работят помпите дори и като е на газ, от там си сълзи и капе постоянно. Забелязах че бензина свършва сравнително бързо дори само за палене сутрин. Тогава сложих и ключе на помпите... няма налягане, няма теч ;)
Въпросните датчик и тоя регулатор продават ли се като части или да търся датчик и моно втора направо...?
Ламбдата, знам как да я изключа..


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот djshomi » Пон 03 мар 2014 21:15


Ще те излъжа кои е за компа датчик имаше тема в форума .Ако ти е проблемен регулатора а и моното тече по добре друго не са безбожно скъпи.Кабела на ламбдасондата които идва от генерацията е с букса откачаш буксата.


la3ev
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот la3ev » Пон 03 мар 2014 22:12


Синия е за компа, но проблема не мисля ,че е от него. По скоро си оправи течовете. Иначе и на мен ламбдата ми е откачена и си върви.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Вто 04 мар 2014 1:53


Чисто теоретичен въпрос...
Въпросния регулатор на налягането е там за да потдържа равномерно налягане независещо от промените от помпите... т.е. като изключим евентуален теч който все пак се изразява в капене, с какво регулатора би имал отношение към прекомерното подаване на гориво.
Ламбдата ще я изключа още утре и ще проследя как се движат нещата с давенето. Колкото до загубата на гориво от капещия регулатор когато е на газ приложих проста схема с изключване на помпите.
Въпросния датчик силно ме съмнява да успее толкова бързо да подаде грешен сигнал за температурата, все пак иде реч за няколко изфорсирания и след тях следва задавянето дори и да се опитвам да я форсирам...
Ще видим, първо ламбдата утре тя веднага ще си покаже....


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот freelancer » Вто 04 мар 2014 11:59


Щом ти капе регулатора, може и да му е пробита мембраната и налива бензин във всмукателния колектор през маркучето за вакуум и за това я дави!
Регулатора ти регулира налягането на горивото, ако е прецакан точно това прави, а твоят щом тече явно е приключил тотално.
Регулатора ти тече пък ти търсиш друг проблем. :icon_lol
Сменяй го, не е скъп и ще се оправи! :biggrin


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Вто 04 мар 2014 15:38


Тъкмо казвах че с изключването на ламбдата не забелязах съществено да промени нещата...
Като регулатор за налягане за моно ли се търси това по магазините, или се търси само втора употреба?

някой патил?


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот freelancer » Вто 04 мар 2014 16:08


Регулатор за налягане на горивото, за твоята кола. Не знам къде е, нито колко бара е, но не взимай втора употреба, защото може и той да е дал фира. Мембранката старее. За моята кола най евтините са към 50-60 лв.
Отиди в някой магазин за авточасти и хората ще ти кажат кой е твоят и колко струва.
Провери колко струва твоят и си го сложи, металната гъбка. :beer


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Вто 04 мар 2014 16:16


За да съм сигурен че всички си говорим за едно и също...

Изображение

2 е въпросния регулатор налягане, нали?
При мене от въпросното нещо отгоре се вижда как избива бензин ....


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот freelancer » Вто 04 мар 2014 16:23


Предполагам, че това ти е регулатора. Моята е пълна инжекция, а не карбуратор, но ефекта от скапан регулатор е същият. При теб тече и налива бензин в карбуратора, така си мисля аз.
Някой, с такова поло би ти дал по компетентен съвет.
Ако тая джаджа тече, ти сам виждаш къде отива бензина, в оная по голямата дупка. Явно бензина и идва в повече. :c020


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Вто 04 мар 2014 16:25


Доообре, тенкю за акъла, ше споделя развитие....

;)


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Вто 04 мар 2014 18:19


:eek 184 кинталара, Бошовски.... навсякъде само такъв излиза по кода на мотора..... :\


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот freelancer » Сря 05 мар 2014 7:32


Брее, кви са тия цени, явно щото караш олдтаймер. :biggrin
Щом е 184 лв търси втора употреба. :th_up


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Поло 2f давене на бензин

Мнениеот minimiro » Пон 07 апр 2014 11:17


Само колкото да напиша, може да е полезно за някой...
Въпросния регулатор на налягането, представлява едно клапанче, като мембранка...
Поради невероятната цена от 190 кинта за ново, се обърнах към форума за помощ... колега разпродаващ поло2 1.3 на части, предлагаше цялата инжекция, барабар със спринцовката, стъпков мотор, тампона и разбира се въпросния клапан (регулатор налягане) на приемлива цена.
Според първоначалните уговорки, инжекцията която пристигаше никога не е работила на кола с газ.... и е от 1.3 ;) Разбира се, твърде подозрително хубаво.... Колата, че е работила на газ е работила, дросела беше разпробиван и затапен с болт, следователно не можех да прехвърля само плочката ми за газта и директно да сменя цялата инжекция. Другото по интересно беше че диаметъра на дросел клапата беше очевадно по-малък от моя, което вече ме умисли дали аджеба замяната ше е възможна...
Затова реших на първо време да сменя моя регулатор с пристигналия и да завъртя стъпковия мотор тъй като моята кола от години има сериозни проблеми с тихите обороти - иначе казано аз съм и тихите обороти, тя сама претриса 5 пъти и гасне :)
Смених ги, подадох контакт, помпите помпят, бензин вече не тече :) Дотук добре, ритнах запали на бензин и второто чудо, 900 оборота заковани, без да я поддържам аз :)
Реших да я пробвам обаче, във високите се държеше добре, но във ниските припушваше с черен дим отзад и доста миришеше на бензин, имаше едно заглъхване във оборотите и и трябваше време да се изфорсира.... Което ме наведе на мисълта, ами да не би и самата спринцовка нещо да се гъбарка... Имах някой съмнежи че изобщо ше тръгне поради размера на дросела и това че серийния и номер беше различен от моя, ама пусто, не можах да изтрая :)
Ново сваляне и качване, прехвърляне на регулатора обратно, прехвърляне на маркучи и т.н. и т.н.
Пак проверка за течове - пълна липса, ритнах и запали, от раз, държи си оборотите, форсира се пъргаво... кето ме наведе на мисълта че спринцовките на 1.1 и 1.3 вероятно са еднакви, само компютъра определя колко да пръскат...
Оказа се и че ламдата ми е мъртвец, с нея и втората спринцовка почва да се дави в ниските и да изпушва черен дим, предполагам преобогатена смес.... елиминирах я :mrgreen без нея е по-добре, остава да я засека като как гори на бензин сега....
И те така...
Нужни инструменти - 17 гаечен за бензинопроводите, еврейска звезда за винтчетата на регулатора, и ключе 10, за свалянето на кутията на възд. филтър, и откачане на моното от всмукателните колектори..
Приблизително време час-два с мотаенето, пиенето на кафе и пушенето на цигари :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта