Здравейте колеги!
Моля за отговор на следният въпрос, тъй, като и преди съм питал, обаче никой не ми отговори, за това се надявам поне някой, който има по широки познания да ми отговори.
Става на въпрос за измерване на налягането на горивото!
Закачам манометъра на вх. маркуч и входа на рейката, налягането трябва да е 2,5 бара, без да се натиска педала на газта.
Махам тръбичката за вакуума и трябва да вдигне на 3 бара, обаче, като се махне вакуум маркучето от регулатора се предполага, че дърпа въздух, за това трябва ли да го запуша с пръст за да вдигне 3 бара или само ако се измъкне трябва да са 3 бара, пак без да се натиска педала на газта?
Това е много важно, защото доколкото си спомням при извадена тръбичка не го вдигна на 3 бара!
Тъпото е, че ходих на 3 места за мерене, като двама не знаеха какво се случва, а последният не знам какво е мерил, тй като не съм бил там и ми е малко съмнително.
Спомням си, че като извадих тръбичката не вдигна 3 бара, това без да натискам педала на газта?!
Polo 1.4 MPI - Измерване на налягане на горивото
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
С откачен вакум трябва да вдигне максимално налягане помпата .Не би трябвало да връща бензин.Може и реголатора да е за смяна.Откачи маркуча идващ от помпата закачи го на манометър и директно + на помпата .Маркуча играе работа за вакума отваря и затваря реголатора а не за налягането на помпата .
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Соми, мерси за отговора, обаче не разбрах, като го извадя маркуча за вакуума, той нали е след МАП сензора и не трябва ли да се запуши, за да не се бърка вакуума или в този случай няма значение?
Пак да попитам, малко банално ще стане, но, като извадя маркуча от регулатора, без да го запушвам, трябва ли да вдигне 3 бара (манометър свързан към маркуча за входящо гориво и входа на рейката)? Това без да подавам газ!
Махам маркуча, и се форсира на 3 бара, без да давам газ и без да го запушвам, така ли трябва да се получи?
Моля за точен отговор, това е много важно, защото имам съмнения, че нещо не работи както трябва.
Как да закача манометъра на маркуча идващ от помпата и после на + на помпата, на кой плюс? Маркуча е отпред а помпата отзад, нещо не разбирам?
Да не би да искаш да кажеш да закача манометъра на маркучите на самата помпа или може би след горивният филтър?
Може ли малко по простичко?
Пак да попитам, малко банално ще стане, но, като извадя маркуча от регулатора, без да го запушвам, трябва ли да вдигне 3 бара (манометър свързан към маркуча за входящо гориво и входа на рейката)? Това без да подавам газ!
Махам маркуча, и се форсира на 3 бара, без да давам газ и без да го запушвам, така ли трябва да се получи?
Моля за точен отговор, това е много важно, защото имам съмнения, че нещо не работи както трябва.
Как да закача манометъра на маркуча идващ от помпата и после на + на помпата, на кой плюс? Маркуча е отпред а помпата отзад, нещо не разбирам?
Да не би да искаш да кажеш да закача манометъра на маркучите на самата помпа или може би след горивният филтър?
Може ли малко по простичко?
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Да ти го измери някой знаещ !
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Чичо Дидо, при двама ходих и не знаеха, механици се пишат, който пита, пари ми взеха за нищо! Така е в наше село!
Третият ми каза,че е ок, ама не съм бил там и не видях. Нали знаеш "Око да види, ръка да пипне".
Няма ли в тоя форум някой, който разбира от коли, не ми е сложен въпроса?!
Хляба ли си пазят форумните майстори, не знам.
Меко казано, съм разочарован.
Третият ми каза,че е ок, ама не съм бил там и не видях. Нали знаеш "Око да види, ръка да пипне".
Няма ли в тоя форум някой, който разбира от коли, не ми е сложен въпроса?!

Хляба ли си пазят форумните майстори, не знам.
Меко казано, съм разочарован.

- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Зачитам ти директно от ръководството-проверка на налягането на горивото с манометър-
изключи захранването на б.помпа/махни бушона/при работещ мотор и форсирай до изгасването му.Целта е да падне налягането в системата.Откачваш маркуча от рейката и с тройник слагаш манометъра.Палиш и гледаш първо за евентуален теч.Показанията на манометъра с вкл.вакуум 245кРа-/2,45бара,2,5кг/см2 и 294кРа/2,94бара ,3,0кг/см2 с изключен вакуум и всичко това на празен ход.
изключи захранването на б.помпа/махни бушона/при работещ мотор и форсирай до изгасването му.Целта е да падне налягането в системата.Откачваш маркуча от рейката и с тройник слагаш манометъра.Палиш и гледаш първо за евентуален теч.Показанията на манометъра с вкл.вакуум 245кРа-/2,45бара,2,5кг/см2 и 294кРа/2,94бара ,3,0кг/см2 с изключен вакуум и всичко това на празен ход.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Реално няма значение дали ще затапиш маркуча за вакуума, който откачаш от регулатора или ще го оставиш да си тегли въздух оттам. Цялата идея е да няма вакуум на регулатора, за да можеш да видиш максималното налягане, което помпата доставя до рейката без то да е регулирано от регулатора (който без вакуума си,не регулира нищо). Всеки, който тръгне да мери налягане на този мотор, може да отвори Аутодата и да прочете как се прави - точно 3 реда са. На какви хора си попаднал, идея си нямам
.

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Благодаря колеги!
Просто исках да получа по компетентно потвърждение на моето мнение! Наистина в случая вакуум маркучето дали ще е запушено или не няма никакво значение за налягането на системата.
Измерва се по следният начин:
Манометър на входа на рейката (маркуча и входа на рейката), налягането трябва да е 2,5 бара, на празен ход, на място, без подаване на газ. Вакуума засмуква мембраната на регулатора и той стои по отворен и пропуска по голямо количество бензин обратно към резервоара (връща повече). При махане на вакуума вече няма какво да засмуква мембраната и тя затваря при което се повишава налягането в системата до 3 бара, т.е. все едно имаме пълно разреждане/липса на вакуум, т.е. отворен дросел. Макар, че тръбичката е след МАП сензора и реално си дърпа неизмерен въздух, това би оказало някакво влияние на оборотите, леко ще ги вдигне, но тъй като все едно имам отворен дросел, те така или иначе ще се вдигнат и малко въздух не би оказал, кой знае какво влияние.
Ключовият момент тука е, че се премахва управлението на вакуума и налягането в системата вече не зависи от вакуума, т.е. тя си е автономна.
И аз се чудя на какви хора попадам, явно такъв ми е бил късмета, уж ми ги препоръчаха, ама явно много хора са тръгнали да правят коли без нужните знания и умения.
Изпаднах в тъпата ситуация аз да разбера дали има проблем или не. Човека закачи манометъра и налягането беше 2,4 бара, махна тръбичката и пак 2,4 бара......., кара ме да помпя с педала на газта за да вдигне 3 бара, а то реално без да барам педала на газта трябва да си вдигне 3 бара след махане на тръбичката.
Или имам забил регулатор, защото от тръбичката не тече бензин, или помпата не вдига достатъчно налягане.
Сега за 4 ти път ще ходя с идеята да ми измерят налягането.
Не знам да се смея ли или да плача! Бих го направил и сам, но ще ми излезе по евтино да ползвам манометъра на някой, от колкото да си купвам манометър.
Благодаря още веднъж колеги, надявам се, скоро да открия проблема, който ме тормози от дълго време!

Просто исках да получа по компетентно потвърждение на моето мнение! Наистина в случая вакуум маркучето дали ще е запушено или не няма никакво значение за налягането на системата.
Измерва се по следният начин:
Манометър на входа на рейката (маркуча и входа на рейката), налягането трябва да е 2,5 бара, на празен ход, на място, без подаване на газ. Вакуума засмуква мембраната на регулатора и той стои по отворен и пропуска по голямо количество бензин обратно към резервоара (връща повече). При махане на вакуума вече няма какво да засмуква мембраната и тя затваря при което се повишава налягането в системата до 3 бара, т.е. все едно имаме пълно разреждане/липса на вакуум, т.е. отворен дросел. Макар, че тръбичката е след МАП сензора и реално си дърпа неизмерен въздух, това би оказало някакво влияние на оборотите, леко ще ги вдигне, но тъй като все едно имам отворен дросел, те така или иначе ще се вдигнат и малко въздух не би оказал, кой знае какво влияние.
Ключовият момент тука е, че се премахва управлението на вакуума и налягането в системата вече не зависи от вакуума, т.е. тя си е автономна.
И аз се чудя на какви хора попадам, явно такъв ми е бил късмета, уж ми ги препоръчаха, ама явно много хора са тръгнали да правят коли без нужните знания и умения.
Изпаднах в тъпата ситуация аз да разбера дали има проблем или не. Човека закачи манометъра и налягането беше 2,4 бара, махна тръбичката и пак 2,4 бара......., кара ме да помпя с педала на газта за да вдигне 3 бара, а то реално без да барам педала на газта трябва да си вдигне 3 бара след махане на тръбичката.
Или имам забил регулатор, защото от тръбичката не тече бензин, или помпата не вдига достатъчно налягане.
Сега за 4 ти път ще ходя с идеята да ми измерят налягането.

Не знам да се смея ли или да плача! Бих го направил и сам, но ще ми излезе по евтино да ползвам манометъра на някой, от колкото да си купвам манометър.
Благодаря още веднъж колеги, надявам се, скоро да открия проблема, който ме тормози от дълго време!



Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Щом при изваден вакум на връщашата няма гориво и отчита 2.4 бара помпата прави това налягане .Защо толкова си се заиграл с тази помпа.Има мнения в форума че дори помпа от моно на 1.2 бара подкарва инжекйцион да работи нормално.Аз съм пробва с такава от моно на 1,4 16 двигател работи до 3000 и после глъхне.Според мен няма да имаш проблем на този двигател с помпа която прави 2,4 бара виж дали има дебит за да го храни ? Смени си горивният филтър може и от там да нямаш налягане понеже на запален двигател все си консумира и не може да го добута до 3.Или както бях писал откачаш маркуча на вход, набиваш манометърра пускаш директно на помпата + и - и ще видиш реално помпата какво налягане прави .Направи го с няколко манометъра .До сега не съм виждал гаражен специалист да си носи уредите за калиброфка .Ако е 3 бара търси проблем с дебит.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Бензиновият филтър съм го сменил преди 5000 километра, два пъти съм слагал добавки за прочистване на инжекционна, поради едно гаснене.
Заиграх се с помпата и налягането, защото при определени обороти глъхне, не върви достатъчно. Има го това глъхнене. Забелязал съм, че помпата на моменти работи по шумно, на моменти почти не се чува, а в повечето случаи жужи и я чувам от шофьорското място.
Проблема е, че не винаги, но сега доста, често ми се случва, при студен двигател, след, като запаля, пускам фаровете и при натискане на педала на газта да се изнеса изгасва, все едно остава без гориво!
Друг път пък, при пуснат вентилатор на 3 и темепратура примерно 70 градуса на таблото, пускам фаровете и пак изгасва! Или ми придърпва и падат оборотите, като е студена, не винаги. Всичко е ново, кабели, бобина с комутатор, свещи и т.н. Нещо не може да си оправи горивната смес. Ако я изчакам да позагрее, 1-2 минути няма такъв проблем.
Примерно на 4 та, около 1500 - 2000 оборота и 60-70 км в час трудно се набира, глъхне.
Според мен е напълно възможно да не и стига бензина и от тва да гасне и вторият път пали и си вдига обороти и всичко е ок!
Нещо прави проблем и след, един куп диагнсотики, излиза само от време на време проблем с налягането във всмукателния колектор, мап сензор. Мапа отчита проблем с налягането и лампата ми светва, при форсиране, екуто го хваща, че не показва коректно и пуска ЕРС лампата, след, като я покарам в обороти и си мине режимите лампата загасва. Гледаха ми МАП-а и ми казаха, че работи.
Мисля, че помпата се дъни или регулатора, може би помпата.
Тъй, като се каня да пробвам с друго ЕКУ заради повторенията на грешката за МАП, а мапа е здрав, искам първо да видя тези неща, да не се окаже, че помпата прави тези мизерии.
Може и в дросела да ми е проблема или по точно в моторчето.
Идеята ми е, че помпата не подава нужното налягане при студена кола, особено, зимата, когато има нужда от повече бензин и не може да вдигне обороти, може би няма дебит.
Може и помпата да прекъсва в началото, като се понатовари и после, като повърти малко да си работи.
Казаха ми, че има ли налягане значи има и дебит, ама явно не е така.
За това търся някакво несъответствие за което да се хвана.
Заиграх се с помпата и налягането, защото при определени обороти глъхне, не върви достатъчно. Има го това глъхнене. Забелязал съм, че помпата на моменти работи по шумно, на моменти почти не се чува, а в повечето случаи жужи и я чувам от шофьорското място.
Проблема е, че не винаги, но сега доста, често ми се случва, при студен двигател, след, като запаля, пускам фаровете и при натискане на педала на газта да се изнеса изгасва, все едно остава без гориво!
Друг път пък, при пуснат вентилатор на 3 и темепратура примерно 70 градуса на таблото, пускам фаровете и пак изгасва! Или ми придърпва и падат оборотите, като е студена, не винаги. Всичко е ново, кабели, бобина с комутатор, свещи и т.н. Нещо не може да си оправи горивната смес. Ако я изчакам да позагрее, 1-2 минути няма такъв проблем.
Примерно на 4 та, около 1500 - 2000 оборота и 60-70 км в час трудно се набира, глъхне.
Според мен е напълно възможно да не и стига бензина и от тва да гасне и вторият път пали и си вдига обороти и всичко е ок!
Нещо прави проблем и след, един куп диагнсотики, излиза само от време на време проблем с налягането във всмукателния колектор, мап сензор. Мапа отчита проблем с налягането и лампата ми светва, при форсиране, екуто го хваща, че не показва коректно и пуска ЕРС лампата, след, като я покарам в обороти и си мине режимите лампата загасва. Гледаха ми МАП-а и ми казаха, че работи.
Мисля, че помпата се дъни или регулатора, може би помпата.
Тъй, като се каня да пробвам с друго ЕКУ заради повторенията на грешката за МАП, а мапа е здрав, искам първо да видя тези неща, да не се окаже, че помпата прави тези мизерии.
Може и в дросела да ми е проблема или по точно в моторчето.
Идеята ми е, че помпата не подава нужното налягане при студена кола, особено, зимата, когато има нужда от повече бензин и не може да вдигне обороти, може би няма дебит.
Може и помпата да прекъсва в началото, като се понатовари и после, като повърти малко да си работи.
Казаха ми, че има ли налягане значи има и дебит, ама явно не е така.
За това търся някакво несъответствие за което да се хвана.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Аз залагам на дросела...Ако е до горивния регулатор или помпата ще придърпва в движение.Виж ламбда сондата на живи данни, също така и датчиците за температура.Имал съм прецакан датчик който с ВАГ-КОМ не го открива но пък на живи данни даваше -200 и нещо градуса.
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
И аз съм дросел но както казва колегата датчици също.Огледай ако има вакумни маркучета да няма спукано не знам какъв ти е точно смукателният колектор виж ако е пласмасов за залепвания по него, ако е разглобям на две или е свалян пробва с смяна на О пръстени .Някои гледал ли е центровката как е.Бобина може да се бъзика това са все неизвесни .Някои преди теб може да е пипал таблиците на компютъра за ТУНИНГ.Задръстен катализатор.Ако е сменяно гърнето по някои път пада ватат и задръства изпускателната система.В оригиналното няма вата.
За сега се сещам за това но за да записва че мапа не работи може и окис на букса не говоря само за тази на мапа после има още поне една букса, прекъснат кабел и тн и за това да го прави на моменти.
За сега се сещам за това но за да записва че мапа не работи може и окис на букса не говоря само за тази на мапа после има още поне една букса, прекъснат кабел и тн и за това да го прави на моменти.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Придърпва и гасне само в началото, докато е студена, това гаснене при натискане на педала ми прилича точно на липса на гориво.
Дросела за съжаление не дава никакви грешки, което е кофтито в случая! Температурният датчик е сменен с нов, не е оригинален но го гледаха на диагностика и е в норми.
Ламбда сондата също е в ред, но тя не играе при студен двигател, забелязах, че диагностика е мерил напрежението на подгрева, забелил е екранировката. Сондата е в ред.
Управлението на моторчето е от екуто, моторчето работи. Имах подозрения за забиващо моторче и т.н. Рос-Тех дават за тази грешка няколко варианта - въздух, кабели, мап, еку.
Последно се държеше по следният начин - Паля я "студена" след престой от няколко часа, вентилатора беше на 2, пускам фаровете и след 10 тина секунди изгасна. Паля пак и няма проблеми. Викам си сигурно моторчето нещо е клеясало и като се раздвижи ок, обаче след 2-3 мин. каране спрях, пускам парното рязко на 4 и си вдига оборотите, както трябва да бъде. Не падат, вдига и стабилизира, както трябва да се държи при консуматор.
Викам си всичко е ок, оставих я за 15 минути и после след, като я запалих, парното на 3, пускам фаровете и изгасна директно, без да натисна и газта даже. До преди 15 минути работеше перфектно и изведнъж гасне, паля пак и всичко е ок, няма проблеми.
Ето тук съм снимал какво прави.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=402689
Дросела за съжаление не дава никакви грешки, което е кофтито в случая! Температурният датчик е сменен с нов, не е оригинален но го гледаха на диагностика и е в норми.
Ламбда сондата също е в ред, но тя не играе при студен двигател, забелязах, че диагностика е мерил напрежението на подгрева, забелил е екранировката. Сондата е в ред.
Управлението на моторчето е от екуто, моторчето работи. Имах подозрения за забиващо моторче и т.н. Рос-Тех дават за тази грешка няколко варианта - въздух, кабели, мап, еку.
Последно се държеше по следният начин - Паля я "студена" след престой от няколко часа, вентилатора беше на 2, пускам фаровете и след 10 тина секунди изгасна. Паля пак и няма проблеми. Викам си сигурно моторчето нещо е клеясало и като се раздвижи ок, обаче след 2-3 мин. каране спрях, пускам парното рязко на 4 и си вдига оборотите, както трябва да бъде. Не падат, вдига и стабилизира, както трябва да се държи при консуматор.
Викам си всичко е ок, оставих я за 15 минути и после след, като я запалих, парното на 3, пускам фаровете и изгасна директно, без да натисна и газта даже. До преди 15 минути работеше перфектно и изведнъж гасне, паля пак и всичко е ок, няма проблеми.
Ето тук съм снимал какво прави.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=402689
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Пластмасов ми е колектора, огледал съм вакуумите, картерната вентилация ми е като нова, сменил съм ПЦВ клапана и маркуча, извития с чисто нов, чистил съм сепаратора и т.н.
Ако ми влизаше въздух, би трябвало да ми играят оборотите, а те са стабилни. Бобината с комутатора е чисто нова Беру, не тресе, работи си спокойно, мърка.
Като позагрее няма никакви проблеми, освен, че пуска ЕРС лампата и ня моменти няма нужната мощност.
Гърнето е оригиналното, отдолу няма грам ръжда, колата е италианка, всичко е оригинално, не пуши, не дими, не пляка и т.н.
Ако е кабел, или има прекъсване ще ми свети лампата постоянно. Пък и уж ми гледаха мап сензора и не дава липса на сигнал, а по скоро - Налягане на всмукателен колектор/МАП сензор/МАФ сензор.
Веднъж при тръгване и по малко газ, изгасна и после на диагностиката ми излезе - Бедна смес! Липса на гориво или нещо друго, може би по отворен дросел.
Забелязах, че при проблем с въздух при други колеги, има лека игра на оборотите, а при мен не играят.
Дросела/моторчето го командва екуто, подава му различно напрежение. Все пак има механика и пластинки някакви, но как така, преди 15 минути ще работи и след това ще бъгяса, това не мога да си го обясня. И как при следващо запалване ще проработи?
Значи колата я спрях работеше перфектно, управлението на клапата, щото пусках консуматори, без да я мърдам, след 15 минути при последвалото палене и 70 градуса(толкова показваше стрелката), вече не работеше?!
Откачена работа, чудя се помпата дали така може да работи и да спира, когато и е кеф, ама го прави само в началото, което е по странно. Иначе забелязах, че помпата по някой път се чува по силно, работи по силно, друг път слабо я чувам.
Ако ми влизаше въздух, би трябвало да ми играят оборотите, а те са стабилни. Бобината с комутатора е чисто нова Беру, не тресе, работи си спокойно, мърка.
Като позагрее няма никакви проблеми, освен, че пуска ЕРС лампата и ня моменти няма нужната мощност.
Гърнето е оригиналното, отдолу няма грам ръжда, колата е италианка, всичко е оригинално, не пуши, не дими, не пляка и т.н.
Ако е кабел, или има прекъсване ще ми свети лампата постоянно. Пък и уж ми гледаха мап сензора и не дава липса на сигнал, а по скоро - Налягане на всмукателен колектор/МАП сензор/МАФ сензор.
Веднъж при тръгване и по малко газ, изгасна и после на диагностиката ми излезе - Бедна смес! Липса на гориво или нещо друго, може би по отворен дросел.
Забелязах, че при проблем с въздух при други колеги, има лека игра на оборотите, а при мен не играят.
Дросела/моторчето го командва екуто, подава му различно напрежение. Все пак има механика и пластинки някакви, но как така, преди 15 минути ще работи и след това ще бъгяса, това не мога да си го обясня. И как при следващо запалване ще проработи?
Значи колата я спрях работеше перфектно, управлението на клапата, щото пусках консуматори, без да я мърдам, след 15 минути при последвалото палене и 70 градуса(толкова показваше стрелката), вече не работеше?!
Откачена работа, чудя се помпата дали така може да работи и да спира, когато и е кеф, ама го прави само в началото, което е по странно. Иначе забелязах, че помпата по някой път се чува по силно, работи по силно, друг път слабо я чувам.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: vw polo 1.4 MPI измерване на налягане на горивото
Мисля че проблема ти е в резервоара-със слагането на добавка си разтворил всички отлагания натрупани през годините и всичко е полепнало по цедката. От там ти идва и различния звук на помпата.По-добре изкарай помпата преди да е сдала багажа тотално и изчисти цедката.Ако имаш възможност източи всичкия бензин и го филтрирай .Минах по този път с колата на дъщеря ми -добавки налягане и накрая нова помпа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта