gogo8012 написа:Колега , тук във форума имаше смяна при голф 2 . Почти същото е и при полото имаше и снимки , поразрови се. Иначе на кратко сваляш волан , жабка , километраж,барчето между седалките,конзолата, таблото,въздуховодите на парното ,арматурното табло.Правил съм го на моето поло отдели си един ден за цялата операция.Иначе отнема около 3 часа...
При голф 2 въобще не се налага да се свалят волани, жабки и т.н. .Кожуха с парното си излиза директно под таблото без да се пипа таблото, волана и т.н. Махат се само копчетата за парното, откача се барчето около скоростите,маха се кората под жабката и всичко си излиза изпод таблото за 2 часа максимум. Ако има климатик, наистина става доста по-сложно, ама Голф 2 с климатик е огромна рядкост

.
За Полото - ако няма климатик е малко по-лесно от колкото ако има и колегата е описал как става - всичко, което вижаш около себе си като седнеш в колата - да го няма. Не е толкова страшно, колкото изглежда и ако имаш време, инструменти и условия, можеш да си го направиш и сам. Ето ти снимка от Пасат, където още не са махнати кабелите и не е извадено тялото (подобно е) :

и от Астра G :
