Здравейте,
Имам поло 1.4 16V бензин/газ, 2001 г.
Отскоро ми се появи следният проблем:
1 случай: сутрин отивам на работа, няма проблем. Вечерта се връщам от работа, на около 100 м от блока колата започва да се дави на ниски обороти, да забива нос. Спирам, за да паркирам пред блока - угасна и няма палене. На 5-6 път успях да запаля, изфорсирах я яко, паркирах и пак започна да си работи добре, няма проблеми.
След 2 седмици 2 случай: пак се прибирам вечерта след работа и пак на същото място започна да се дави, пак угасна по същия начин, обаче повече не искаше да запали. Избутахме я с един комшия колкото да я паркирам. На следващия ден успях да запаля, но се давеше и се тресеше докато стигна до автосервиза. В автосервиза първо казаха, че е от МАП датчика, майсторът го почисти, но нямаше подобрение. После на следващия ден майсторът каза, че колата се оправила от само себе си и не са успели да хванат какъв е проблемът. Казаха, че според тях проблемът е в дроселовата клапа, изчистиха я, взех си колата, всичко е наред... НО...
След още 2 дена 3 случай: пак се прибирам и пак по същия начин почти на същото място угасна докато превключвам на втора. След 3-4 опит успях да запаля и я карах стотина метра (колкото да стигна до блока) само на първа, за да не угасне при смяна на предавките. По време на опитите ми да я запаля изведнъж светна лампата на маслото и се разпищя зумерът на маслото. Маслото го смених преди 2 дни. Когато стигнах пред блока вече си работеше равномерно, няма никакъв проблем.
На следващия ден отидох на диагностика, казаха, че копютърът отчел грешка в датчика на коляновия вал.
Други пък казват, че е от комутатора.
Имам и един проблем с газовата уредба, но не знам дали двата проблема са свързани. Когато превключва на газ за първи път, докато още не е загряла добре и оборотите се колебаят. Ходих на майстор, който бърничкаше по настройките, смени ми дюзите с по-тесни, гледа показанията на компютъра на газта, на бензина, но не можа да открие точно какъв е проблемът. Преди при това колебаене на оборотите колата забиваше нос и се тресеше на ниски обороти, но след този майстор оборотите пак се колебаят, но колата не се тресе, т.е. върви нормално. Не знам дали двата проблема са свързани, затова го споменавам и този тук.
Та, ако някой е имал такъв проблем, ще се радвам да сподели от какво е това гаснене и трудно палене след това, за да знам кое да сменя и как да го оправя.
Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Ако ти дава грешка датчика на коляновия вал, го смени, той прави подобни мизерии. Ти видя ли, че има грешка или "майсторите" дето са ти изчистили МАП-а за гасненето в движение си измислят?
Лампи нещо светят ли ти? Би трябвало.
Тва с лампата за маслото, ако светва при угасване, го прави защото падат оборотите.
Лампи нещо светят ли ти? Би трябвало.
Тва с лампата за маслото, ако светва при угасване, го прави защото падат оборотите.
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Първите майстори, които са изчистили дроселовата клапа и казаха, че е от нея, не са казвали, че проблемът е в датчика на коляновия вал. Вторите майстори, на които закарах колата на диагностика казаха, че е от датчика на коляновия вал, но аз не съм видял самата грешка, защото бях им оставил колата и отидох на работа. Иначе след гасненето беше светнала лампата Check engine. Сега не свети, явно защото са изчистили грешката от компютъра.
Засега нищо не съм сменял и колата върви нормално.
Засега нищо не съм сменял и колата върви нормално.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Ако ти прекъсва, датчика на коляновия вал, гасне при загрял двигател (обикновено) и трудно пали и светва лампата, чека. Прави го, когато и кефне, но по принцип на загрял двигател, възможни са и изключения. Ако наистина ти дава грешка, го смени, може и да спре да пали в един момент.
Има много инфо във форума и не само за прословутия датчик на Хол, потърси.
Скоро пак ще ти прекъсне, най вероятно и пак ще светне лампата.
Не е от дросела или от мапа, те правят проблеми и на студен двигател, а при теб това се случва само при топъл.
Има много инфо във форума и не само за прословутия датчик на Хол, потърси.
Скоро пак ще ти прекъсне, най вероятно и пак ще светне лампата.

Не е от дросела или от мапа, те правят проблеми и на студен двигател, а при теб това се случва само при топъл.
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
А може ли да ми кажете колко струва тоя датчик на коляновия вал? Горе-долу, защото в нета намирам най-различни цени.
Другото което е: може ли тоя датчик да се провери дали е от него? В смисъл сега като няма проблеми с колата, дали ще покаже тоя датчик, че има проблем с него? Защото малко не ми се сменя на сляпо, да купя нов датчик и накрая да угасна някъде и да се чудя как да я бутам тая кола.
Другото което е: може ли тоя датчик да се провери дали е от него? В смисъл сега като няма проблеми с колата, дали ще покаже тоя датчик, че има проблем с него? Защото малко не ми се сменя на сляпо, да купя нов датчик и накрая да угасна някъде и да се чудя как да я бутам тая кола.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Към стотина лева е колега, провери си или в някой добър магазин за авточасти (не-ментета). Май само аз ти отговарям, но със риск да стана банален, мога да ти кажа, че според хората по сервизите, ако прекъсне този датчик, задължително записва грешка. Ако нямаш грешка е малко вероятно да е от него.
Датчик колянов вал еди какъв си сигнал........., има теми и хората са публикували и самите грешки с него.
За това гледай и записвай, какви грешки е записал контролера! Ако ти кажат, че ще ти чистят само грешките бягай на далече. С чистене на грешки не се оправя колата, а се търси причината за тях.
Внимавай, че има много мошеници и некадърници по сервизите, които взимат по 20-30 лв за добър ден и нищо не правят и много лъжат!
Първо набюдавай какво прави дръгела и питай тука във форума! Дори и по някой път информацията да е подвеждаща, все пка е безплатна и хората са готови да помогнат без да очакват нещо насреща!
Не питай учено, а патило.
Мен така ме минаха с 20 лв. за триене на грешки, ама сега ще ме хванат за грешката.
Датчик колянов вал еди какъв си сигнал........., има теми и хората са публикували и самите грешки с него.
За това гледай и записвай, какви грешки е записал контролера! Ако ти кажат, че ще ти чистят само грешките бягай на далече. С чистене на грешки не се оправя колата, а се търси причината за тях.
Внимавай, че има много мошеници и некадърници по сервизите, които взимат по 20-30 лв за добър ден и нищо не правят и много лъжат!
Първо набюдавай какво прави дръгела и питай тука във форума! Дори и по някой път информацията да е подвеждаща, все пка е безплатна и хората са готови да помогнат без да очакват нещо насреща!
Не питай учено, а патило.

Мен така ме минаха с 20 лв. за триене на грешки, ама сега ще ме хванат за грешката.
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Много ти благодаря, колега freelancer за информацията!
Ние сме комшии - аз съм от Габрово.
Нямам много време да изчета всички теми по въпроса, но колкото съм прочел досега, в нито една от тях нямаше еднозначен отговор на въпроса на какво се дължи това мистериозно гаснене и колебаене на оборотите при тия полота. Ти самият, доколкото виждам, още не си решил твоя проблем. Имаше една тема, в която проблемът беше същия като моя, но човекът после не е писал как и дали изобщо го е решил.
Тъй като гледам от писаното във форума не е нито от дроселовата клапа, температурния датчик, свещите, филтрите, бензиновата помпа, комутатора.
В момента колата си върви нормално, даже го няма това колебаене на оборотите при превключване на газ. Пълна мистерия! Като питам познати и майстори, всеки казва различни неща, но в едно са единодушни: че може да е от най-различни неща.
Тоя майстор дето ми направи диагностика тогава каза, че в компютъра се записала грешка на датчика на коляновия вал. Не бях там да я видя лично, ама чак пък за това да лъже, не вярвам. Обаче дали не е възможно проблемът да е в нещо друго, а дава грешка на тоя датчик, защото падат оборотите? Той нали отчита оборотите?
Ние сме комшии - аз съм от Габрово.
Нямам много време да изчета всички теми по въпроса, но колкото съм прочел досега, в нито една от тях нямаше еднозначен отговор на въпроса на какво се дължи това мистериозно гаснене и колебаене на оборотите при тия полота. Ти самият, доколкото виждам, още не си решил твоя проблем. Имаше една тема, в която проблемът беше същия като моя, но човекът после не е писал как и дали изобщо го е решил.
Тъй като гледам от писаното във форума не е нито от дроселовата клапа, температурния датчик, свещите, филтрите, бензиновата помпа, комутатора.
В момента колата си върви нормално, даже го няма това колебаене на оборотите при превключване на газ. Пълна мистерия! Като питам познати и майстори, всеки казва различни неща, но в едно са единодушни: че може да е от най-различни неща.
Тоя майстор дето ми направи диагностика тогава каза, че в компютъра се записала грешка на датчика на коляновия вал. Не бях там да я видя лично, ама чак пък за това да лъже, не вярвам. Обаче дали не е възможно проблемът да е в нещо друго, а дава грешка на тоя датчик, защото падат оборотите? Той нали отчита оборотите?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Така е колега, аз също имам мистериозно гаснене, но при мен е само при студен двигател, по някой път и при консуматори, на всичкото отгоре и мутира, ходил съм на много места и никой не е разбрал до сега, има само предположения.
От това, което знам братле, от диагностици, в Казанлък е един от най добрите, запише ли ти грешка на този датчик, означава, че е от датчика, то си го изписва, просто датчика прекъсва, прави го при загрял двигател.
Имам много болезнен опит със студения двигател и според мен не е дросел, темп. датчик, мап и помпа. Помпата обаче не е на 100% сигурно, но не дава такава грешка.
Нашите коли са едни от първите с такава система и ми казаха, че ако този датчик ми прекъсва ще има записана грешка, знаеш ли ако имах такава грешка, щях да черпя!
Все пак, не искам да те подвеждам, не съм специалист, но немците за това са направили тази система, за съжаление, по някой път грешката, както е при мен май е май само следствие, а не причина.
Аз продължавам борбата, ще я карам на един друг уж, спец. И той ако не се справи, почвам смяна наред, иде ми да я засиля някъде!
От това, което знам братле, от диагностици, в Казанлък е един от най добрите, запише ли ти грешка на този датчик, означава, че е от датчика, то си го изписва, просто датчика прекъсва, прави го при загрял двигател.
Имам много болезнен опит със студения двигател и според мен не е дросел, темп. датчик, мап и помпа. Помпата обаче не е на 100% сигурно, но не дава такава грешка.
Нашите коли са едни от първите с такава система и ми казаха, че ако този датчик ми прекъсва ще има записана грешка, знаеш ли ако имах такава грешка, щях да черпя!

Все пак, не искам да те подвеждам, не съм специалист, но немците за това са направили тази система, за съжаление, по някой път грешката, както е при мен май е май само следствие, а не причина.
Аз продължавам борбата, ще я карам на един друг уж, спец. И той ако не се справи, почвам смяна наред, иде ми да я засиля някъде!

Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Малко развитие по моя проблем:
Закарах я на един диагностик, гледа й показанията - абсолютно нормални стойности, качи се при мен в колата, обикаляхме и градско и извънградско, казва: всичко е наред по колата, само ламбда-сондата не работи. Даже угасна по едно време колата и той нищо ненормално не видя в показанията.
Продължава да си гасне и това е. Сутрин никога не го прави, само вечер.
Питах за тая ламбда-сонда, много е скъпа, 360 лв. ми казаха. Дали е възможно тоя проблем да е от нея?
Закарах я на един диагностик, гледа й показанията - абсолютно нормални стойности, качи се при мен в колата, обикаляхме и градско и извънградско, казва: всичко е наред по колата, само ламбда-сондата не работи. Даже угасна по едно време колата и той нищо ненормално не видя в показанията.
Продължава да си гасне и това е. Сутрин никога не го прави, само вечер.
Питах за тая ламбда-сонда, много е скъпа, 360 лв. ми казаха. Дали е възможно тоя проблем да е от нея?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Колега, купих дросел клапа, втора употреба, човека каза, че уж е работеща, като имам повече време ще закарам колата да я сменят, мога и сам, но е хубаво да се пусне един тест на софтуер за да съм сигурен, че е работеща или поне да се провери датчика за положението на педала (потенциометъра).
Дросела ако не ти работи ще ти гасне, като пускаш консуматори!
Пробвай следното: На напълно студен двигател (сутринта), веднага след като запалиш, пускаш всички консуматори (фарове, подгрев на стъклото, духалката на 4), въртиш волана. Може леко да падне стрелката и трябва да се вдигне, т.е. да вдигне оборотите за да не загасне двигателя. Чуква леко надолу и веднага се вдигам, плавно пада и стабилизира. Ако не ти загасне двигателя, може да тръгнеш веднага с напусканите консуматори и виж дали има нещо нередно, тръгни с леко натискане на газта, след 20-30 метра спри. Ако нямаш нещо нередно, като гаснене или придърпване значи дросела работи!
Ако ти излиза грешка на датчик колянов вал пробвай с друг датчик, това означава, че датчика прекъсва и го прави най-вече при загрял двигател, колата направо изгасва и после трудно пали, даже обикновено или не пали повече или запалва, когато поизтине. Ако не свети лампата на акумулатора на оборотомера при изгасването, може да е клемореда, т.е. ако ти изгасват всички лампи все едно си извадил ключа.
Това е най лесната проба, пробвай!
Може да направиш пробата и при загрял двигател. Също, като подадеш повече газ не трябва да ти пропадат оборотите, а плавно да се връщат пак на 870 и да си ги държи стабилно без да играе стрелката на оборотомера.
Ламбда сондата и да не работи, не може да изгасне колата, само се вдига разхода! Обаче ако не работи подгрева, може при студен двигател да лъже екуто, че е готова и да бърка сместа, но това е при студен двигател. Много хора карат без сонди и нямат пробелми с гаснене.
Ламбда сондата не играе при студен двигател, включва се по късно. Ако не ти изгасне колата при пускане на консуматори означава, че дросела си работи перфектно.
Ламбда сондата не струва 360 лв, в авто+ за Бош ми казаха около 200 лв., може да потръсиш и в ибей има и за по 30-40 евро.
Как така ще изгасне пък той няма да види нищо нередно...
Направо паднах.
Как изгасна, като освободи от скорост и си намалил, почти спрял, на кръстовище, светофар примерно .....?
Да не се получава при друсане, като паркирваш пред блока? Казаха ми за един случай със сеат на който му гаснела, като минел през неравност, било проблем с имобилайзера, човека го "хванал", като чукнел по таблото и изгасвала, не знам доколко е вярно.
Като изгасна, не записа ли грешката за датчика на коляновия вал, чека не светна ли?
На един приятел с мерцедес му гаснеше в движение и излезе студена спойка в екуто.
Дросела ако не ти работи ще ти гасне, като пускаш консуматори!
Пробвай следното: На напълно студен двигател (сутринта), веднага след като запалиш, пускаш всички консуматори (фарове, подгрев на стъклото, духалката на 4), въртиш волана. Може леко да падне стрелката и трябва да се вдигне, т.е. да вдигне оборотите за да не загасне двигателя. Чуква леко надолу и веднага се вдигам, плавно пада и стабилизира. Ако не ти загасне двигателя, може да тръгнеш веднага с напусканите консуматори и виж дали има нещо нередно, тръгни с леко натискане на газта, след 20-30 метра спри. Ако нямаш нещо нередно, като гаснене или придърпване значи дросела работи!
Ако ти излиза грешка на датчик колянов вал пробвай с друг датчик, това означава, че датчика прекъсва и го прави най-вече при загрял двигател, колата направо изгасва и после трудно пали, даже обикновено или не пали повече или запалва, когато поизтине. Ако не свети лампата на акумулатора на оборотомера при изгасването, може да е клемореда, т.е. ако ти изгасват всички лампи все едно си извадил ключа.
Това е най лесната проба, пробвай!
Може да направиш пробата и при загрял двигател. Също, като подадеш повече газ не трябва да ти пропадат оборотите, а плавно да се връщат пак на 870 и да си ги държи стабилно без да играе стрелката на оборотомера.
Ламбда сондата и да не работи, не може да изгасне колата, само се вдига разхода! Обаче ако не работи подгрева, може при студен двигател да лъже екуто, че е готова и да бърка сместа, но това е при студен двигател. Много хора карат без сонди и нямат пробелми с гаснене.
Ламбда сондата не играе при студен двигател, включва се по късно. Ако не ти изгасне колата при пускане на консуматори означава, че дросела си работи перфектно.
Ламбда сондата не струва 360 лв, в авто+ за Бош ми казаха около 200 лв., може да потръсиш и в ибей има и за по 30-40 евро.
Как така ще изгасне пък той няма да види нищо нередно...

Как изгасна, като освободи от скорост и си намалил, почти спрял, на кръстовище, светофар примерно .....?
Да не се получава при друсане, като паркирваш пред блока? Казаха ми за един случай със сеат на който му гаснела, като минел през неравност, било проблем с имобилайзера, човека го "хванал", като чукнел по таблото и изгасвала, не знам доколко е вярно.
Като изгасна, не записа ли грешката за датчика на коляновия вал, чека не светна ли?
На един приятел с мерцедес му гаснеше в движение и излезе студена спойка в екуто.
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
С един колега пробвахме стъпковото моторче - тръгваме на първа, пускаме съединителя и газта, колата си върви, няма проблем, значи не е от него.
Ще пробвам това, което казваш с консуматорите сутрин да видим какво ще стане.
Имах вече 3-4 гаснения и лампата чек енджин не е светвала и в компютъра нямаше грешка на датчика на коляновия вал, пък и диагностиката не отчете някакви проблеми с тоя датчик, значи не е от него. Оня предния "майстор" или изобщо не е правил диагностика на колата (понеже не бях там да го гледам в ръцете кво прави) и после ми е казал, че е от тоя датчик на коляновия вал, или компютърът е отчел такава грешка, защото бях угаснал на завой и я напънах доста, за да запали, то се бяха разпищяли всички видове зумери.
Когато изгасне, светва лампата на акумулатора. Наблюдавах последните пъти какво става. Оборотите не играят, просто като освободя от скорост, стрелката на оборотомера плавно почва да пада, обаче не се задържа на 1000, а направо си пада и отива на 0, все едно го няма това поддържане на оборотите на празен ход.
Гасненето обикновено става след участък, на който карам с около 3000 оборота, след него има кръстовища, завои и се налага или да намаля, или да спра. В момента, в който натисна съединителя, колата гасне. Това става само вечер, когато се връщам от работа. И невинаги. Вчера се прибрах без проблеми, ама гледах да карам по-бавно, да не я напъвам. Нищо не разбирам от коли, но не е ли възможно например ако ламбдата не работи и дава грешни показания на компютъра и след даване на малко повече газ, когато трябва да намаля, ламбдата си дава показания за повече гориво и от това да се дави колата. Не знам.
Неравности в Габрово в момента колкото искаш, целият град е разкопан, но щеше да ми гасне и на други места.
Ще пробвам това, което казваш с консуматорите сутрин да видим какво ще стане.
Имах вече 3-4 гаснения и лампата чек енджин не е светвала и в компютъра нямаше грешка на датчика на коляновия вал, пък и диагностиката не отчете някакви проблеми с тоя датчик, значи не е от него. Оня предния "майстор" или изобщо не е правил диагностика на колата (понеже не бях там да го гледам в ръцете кво прави) и после ми е казал, че е от тоя датчик на коляновия вал, или компютърът е отчел такава грешка, защото бях угаснал на завой и я напънах доста, за да запали, то се бяха разпищяли всички видове зумери.
Когато изгасне, светва лампата на акумулатора. Наблюдавах последните пъти какво става. Оборотите не играят, просто като освободя от скорост, стрелката на оборотомера плавно почва да пада, обаче не се задържа на 1000, а направо си пада и отива на 0, все едно го няма това поддържане на оборотите на празен ход.
Гасненето обикновено става след участък, на който карам с около 3000 оборота, след него има кръстовища, завои и се налага или да намаля, или да спра. В момента, в който натисна съединителя, колата гасне. Това става само вечер, когато се връщам от работа. И невинаги. Вчера се прибрах без проблеми, ама гледах да карам по-бавно, да не я напъвам. Нищо не разбирам от коли, но не е ли възможно например ако ламбдата не работи и дава грешни показания на компютъра и след даване на малко повече газ, когато трябва да намаля, ламбдата си дава показания за повече гориво и от това да се дави колата. Не знам.
Неравности в Габрово в момента колкото искаш, целият град е разкопан, но щеше да ми гасне и на други места.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Забравих да ти кажа, че като правиш пробата с консуматорите, да не натискаш педала на газта!
Тъй, като гледам до сега само си дал излишни пари на разни "майстори", то МАП, датчик колянов вал и т.н.
Колега, аз нямам газова уредба, само на бензин карам! Поради тази причина, проблема ти може да е свързан и с газовата.
Доколкото съм чел сменят, мап сензори, на ламбдата и слагат емулатори......, газаджията какво каза?
Колегите с газ обикновено имат проблеми с адаптациите на ЕКУ-то и дюзите.
Палиш на бензин и гасиш на бензин нали?
Що не покараш малко само на бензин да видиш как е положението, така може да си сигурен дали проблема не идва от газовата.
"Имам и един проблем с газовата уредба, но не знам дали двата проблема са свързани. Когато превключва на газ за първи път, докато още не е загряла добре и оборотите се колебаят. Ходих на майстор, който бърничкаше по настройките, смени ми дюзите с по-тесни, гледа показанията на компютъра на газта, на бензина, но не можа да открие точно какъв е проблемът. Преди при това колебаене на оборотите колата забиваше нос и се тресеше на ниски обороти, но след този майстор оборотите пак се колебаят, но колата не се тресе, т.е. върви нормално."
Колебаене на оборотите, забиване на нос и тресене, студена!
Аз бих покарал само на бензин известно време, ако няма проблем тогава отиваш при добър газаджия.
Тъй, като гледам до сега само си дал излишни пари на разни "майстори", то МАП, датчик колянов вал и т.н.
Колега, аз нямам газова уредба, само на бензин карам! Поради тази причина, проблема ти може да е свързан и с газовата.
Доколкото съм чел сменят, мап сензори, на ламбдата и слагат емулатори......, газаджията какво каза?
Колегите с газ обикновено имат проблеми с адаптациите на ЕКУ-то и дюзите.
Палиш на бензин и гасиш на бензин нали?
Що не покараш малко само на бензин да видиш как е положението, така може да си сигурен дали проблема не идва от газовата.
"Имам и един проблем с газовата уредба, но не знам дали двата проблема са свързани. Когато превключва на газ за първи път, докато още не е загряла добре и оборотите се колебаят. Ходих на майстор, който бърничкаше по настройките, смени ми дюзите с по-тесни, гледа показанията на компютъра на газта, на бензина, но не можа да открие точно какъв е проблемът. Преди при това колебаене на оборотите колата забиваше нос и се тресеше на ниски обороти, но след този майстор оборотите пак се колебаят, но колата не се тресе, т.е. върви нормално."
Колебаене на оборотите, забиване на нос и тресене, студена!
Аз бих покарал само на бензин известно време, ако няма проблем тогава отиваш при добър газаджия.

Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Тази сутрин пуснах всички възможни консуматори, въртях волана, не подавах газ, оборотите си бяха стабилни, значи не е от дроселовата клапа.
Относно газовата: веднъж преди да угасне, по време на лашкането и подскачането на колата като жаба превключих на бензин и нищо не се промени, продължи да си забива нос и като спрях, угасна. Затова си мисля, че проблемът не е в газовата, макар че не съм пробвал да се прибера само на бензин. Трябва да опитам и това.
Както казва един колега, нещо е тръгнало да си заминава в колата, ама какво е то и кога ще умре окончателно, не се знае.
Относно газовата: веднъж преди да угасне, по време на лашкането и подскачането на колата като жаба превключих на бензин и нищо не се промени, продължи да си забива нос и като спрях, угасна. Затова си мисля, че проблемът не е в газовата, макар че не съм пробвал да се прибера само на бензин. Трябва да опитам и това.
Както казва един колега, нещо е тръгнало да си заминава в колата, ама какво е то и кога ще умре окончателно, не се знае.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Ами щом не гасне при консуматори и си държи стабилен празен ход, значи не е дросел клапата, МАП сензора, нямаш паразитен въздух!
Пробвай да караш само на бензин, така ще разбереш много неща. Тия ЕКУ-та са адаптивни и от там може да идва проблема. За това може да покараш известно време само на бензин да видиш как ще е.
Газовите уредби, доколкото съм чел използват друг МАП и слагат емулатор на ламбдата, абе не е същата колата.
Ако ти работи добре на бензин и не гасне поне ще отхвърлиш доста проблемни части.
Пробвай да караш само на бензин, така ще разбереш много неща. Тия ЕКУ-та са адаптивни и от там може да идва проблема. За това може да покараш известно време само на бензин да видиш как ще е.
Газовите уредби, доколкото съм чел използват друг МАП и слагат емулатор на ламбдата, абе не е същата колата.
Ако ти работи добре на бензин и не гасне поне ще отхвърлиш доста проблемни части.
Re: Polo 6N2, 2001 г., гасне, трудно пали след това
Малко развитие по моя проблем:
Бях си помислил, че е от газовата уредба, защото ми гаснеше само на газ. Карах я 1 месец само на бензин, нямаше проблеми, докато изведнъж не угасна и на бензин. Като угасне, не ще да пали. Двигателят се тресе. Когато успее да запали и поработи малко, се оправя сякаш нищо и няма, работи като часовник, но не се знае кога ще угасне пак.
На два пъти се е записвала грешка на датчика на коляновия вал. Като се изчистят грешките обаче и започне да гасне отново, в компютъра не се записват никакви грешки.
Проверени свещи, бобина, чистена дроселова клапа.
Възможно ли е това да е от датчика на коляновия вал? Четох в някаква тема, че той "или работи, или не работи", средно положение нямало.
Бях си помислил, че е от газовата уредба, защото ми гаснеше само на газ. Карах я 1 месец само на бензин, нямаше проблеми, докато изведнъж не угасна и на бензин. Като угасне, не ще да пали. Двигателят се тресе. Когато успее да запали и поработи малко, се оправя сякаш нищо и няма, работи като часовник, но не се знае кога ще угасне пак.
На два пъти се е записвала грешка на датчика на коляновия вал. Като се изчистят грешките обаче и започне да гасне отново, в компютъра не се записват никакви грешки.
Проверени свещи, бобина, чистена дроселова клапа.
Възможно ли е това да е от датчика на коляновия вал? Четох в някаква тема, че той "или работи, или не работи", средно положение нямало.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта