Polo 1.4 - Счупена тръбичка за вакуум регулатора (смяна)

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Polo 1.4 - Счупена тръбичка за вакуум регулатора (смяна)

Мнениеот freelancer » Пон 17 мар 2014 9:11


Здравейте колеги!
Стана една беля. Мерихме налягането с един приятел и той дръпна тръбичката на вакуум регулатора без да я разкачи, от има едно, като държач на колектора. Тръбичката се счупи точно на маркучето, което влиза във вакуум регулатора.
Отряза част от тръбичката и я снади с едно вакуумно маркуче и в двата му края го стегна с тел, изглежда стабилно, но ми се иска да си възстановя тръбичката, както си беше.
В единия край преди регулатора влиза в едно късо маркуче, от там тръбичката се вади, обаче не съм сигурен дали се вади в другия край, при всмукателният колектор, там откъдето взима вакуум.
Мисълта ми е, след като си намеря тръбичка да си я сменя, но не съм сигурен дали да напъвам да вадя старата там, където влиза във всмукателният колектор.
Сменя ли се тръбичката по принцип, някой правил ли е подобно упражнение?
Ще потърся по моргите, щото едва ли продават подобна тръбичка, като консуматив.
Наистина, голяма простотия направих, да си базикам колата ей така и от нищо си създадох тъп проблем. :beat_butt2
Иначе регулатора работи и с тази снадка, но според мен тва е временна работа. :confused
Още повече с тази тел е като циганска каруца, абе дразни ме много, искам всичко да си ми е оригинално и да бъде както трябва по колицата ми. :icon_sad
Който може да помогне ще съм много благодарен!




Потребителски аватар
RadioDJ1
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 29 мар 2011 21:12
Автомобил: Polo 6N2_Audi S3_Dacia Dokker
Двигател: AUD_2000
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: vw polo 1.4 счупена тръбичка за вакуум регулатора (смяна

Мнениеот RadioDJ1 » Чет 20 мар 2014 22:53


Пич, ти си луд и явно имаш много свободно време. Тука имаш 20 теми сигурно. Смени ли бензиновата помпа, смени ли горивния филтър - това са много по-важни неща при твоите проблеми, отколкото да мерите налягането в рейката всеки 2 дена. :icon_lol При атмосферните двигатели има само вакум в колектора, няма никакво налягане (за разлика от турбо колите), така, че и да махнеш всички телове, пак няма да има проблем. Карай си колата и престани с " диагностиките пред блока с приятели". :th_up


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 счупена тръбичка за вакуум регулатора (смяна

Мнениеот freelancer » Пет 21 мар 2014 8:26


Колега, не мога да разбера, защо се заяждаш. :mhihi
Имам доста теми, но мога да ти кажа, че съм помогнал поне на 4 ма човека, да си оправят колите и мога да го докажа. :c020
Нали тва е идеята на форума, пък и с коментарите допринасям за уникалното съдържание и по доброто класиране в търсачката на сайта, но както и да е!
Сменил съм филтъра, а помпата е перфектна, като махна вакуума си вдига налягането, всичко е ок.
Не си правя диагностики пред блока, просто ходих на гости при един приятел, механик и инцидентно решихме да измерим налягането.
Колата е обиколила поне 7-8 сервиза и са и правени диагностики, все от майстори диагностици със специализиран софтуер и опит!
Просто исках да видя с очите си какво става, тъй, като винаги оставям колата да я ръчкат и си я взимам по късно и резултата е никакъв.
Прав си, че малко се вманиячавам с колата, но ми се иска да е перфектна. :mhihi
Поне, като жената не е, да е колата. :icon_lol
От ходене по сервизите и занимаване с разни майстори разбрах, че човек не се ли захване сам да си оправи нещата няма кой! Научих двигателя наизуст и започнах да си правя някои неща вече сам.
Поръчах си маркуча и днес ще пристигне, оригиналния, заедно с още един, който ми се беше скъсал, за картерната вентилация на капака на клапаните, двата за 20 лв.(от някаква блъсната кола). През уикенда ще си ги сложа. :11
Иначе, не ти пожелавам да попаднеш на кола с толкова откачен проблем, предполагам си ми гледал клипа, как изгасва при пускане на фарове и завъртане на волана?
След това положението непрекъснато се подобрява (вече проблема отшумя), отдавам го на позапушени инжектори, но сега не ми се описват всички симптоми.
В Казанлък, говорих съвсем случайно с един човек, с много сходни симптоми, имал е запушени дюзи и познай, цяла година никой не му е открил проблема и е трябвало да ходи по други градове за да разбере от какво му гасне колата.
Понякога проблема е специфичен и се иска наблюдение и време за решаването му, като я закарам в сервиз, механиците просто нямат възможност да добият цялостна представа за положението, тъй като колата стои за една вечер.
Тоя проблем със странното гаснене го имат много хора и повечето се примиряват и си карат така, но аз докато не разбера каква е причината и докато не намеря решението няма да се спра, макар, че ми струва пари и време, въпрос на характер. :beer
Благодаря ти за отговора, много хора ми го казват същото..... :icon_lol :c020

Сега по темата:
Разбрах, как се сменя, просто се дърпа от всмукателния и си излиза, немеца го е направил.
Разбира се, може да се използва и вакуумно маркуче, пак става, не е проблем.


Потребителски аватар
RadioDJ1
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 29 мар 2011 21:12
Автомобил: Polo 6N2_Audi S3_Dacia Dokker
Двигател: AUD_2000
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: vw polo 1.4 счупена тръбичка за вакуум регулатора (смяна

Мнениеот RadioDJ1 » Пон 24 мар 2014 9:23


Колега, не се заяждам, просто ми е смешна цялата работа. :mhihi Аз имам няколко коли, една от които е Polo 2000г. 1.4 AUD. От както го взех 2010 (на 84 000 реални)също при първо палене гасне,и едва след задържане и форсиране се оправя и след това няма проблем. Но това е класически проблем за тези двигатели и ЕКУ-та. Карай си колата и това е. Все пак, ако при включване на консуматори( фарове, климатик и тн) гасне, вероятно става дума за лоша маса или слаб ток. Там търси проблема - но вариантите са много ( акумулатор, алтернатор,кабелен сноп, масови кабели, ЕКУ) и може да решиш казуса по-скоро по случайност, отколкото целенасочено. Една машина, ако работи добре не се човърка. Ако се човърка аматьорски 100% ще заработи по-зле. :th_up :love.vwclub



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта