Polo 6N 1.4 AEX - Проблем с палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Polo 6N 1.4 AEX - Проблем с палене

Мнениеот embi4a » Пон 17 мар 2014 20:03


Ето,че дойде време да пиша отново за проблем с моята колица.
Ето кратко описание на събитията:
В петък и цяла зима колата си пали без да се замисля от четвърт оборот. Акумулатора се държеше перфектно. В неделя се качвам със семейството и при опита да запаля дори не можа да завърти стартера веднъж. Свалям акумулатора за зареждане и забелязах, че + клемата е цялата окислена и под акумулатора имаше бял прах. Предполагам, че е кипял или нещо от сорта. Отворих всички клетки за проверка на нивото и всичко си беше в норма - нямаше нужда от доливане. След 10 часово зареждане слагам акумулатора, колата пали без проблем. След 40-50 минути отново се опитвам да запаля и нямаше ток дори да завърти. Моля помагайте, че съм в недоумение. Възможно ли е при отечка да срине зареден акумулатор за 50 минути? Възможно ли е да изкарам до преди 1 седмица м отрицателни температури и в топлото да умре изведнъж? Забравих да спомена, че батерията е на 3 години и 60 AH. Марката е STARTER.




m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX

Мнениеот m135 » Пон 17 мар 2014 20:27


Здравей колега, ако не си на "ти" с токовете иди да ти го замерят, елементарното което можеш да направиш е с един мултицет да замериш колко ти зарежда алтернатора, с него можеш да замериш и за утечка. Имам сканирана една книга за поддръжка на акумулатора но не знам как да я кача тук. За измерването годността на акумулатора ще ти трябва товарна вилка, как се мери с нея погледни тук:

http://forum.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=37021


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX

Мнениеот freelancer » Пон 17 мар 2014 23:42


И аз имах такъв проблем, алтернатора беше спрял да зарежда, замина ми реле регулатора. Лампата с акумулатора не ми светеше, интересно защо.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX

Мнениеот embi4a » Вто 18 мар 2014 8:36


Какви трябва да са показателите на здрав акумулатор при замерване с мултицет?
За съжаление тази сутрин отново не запалих :gruebel


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX

Мнениеот anonimko » Сря 19 мар 2014 8:29


При запален двигател трябва да е 13.8 до 14.2 V.А при престои да кажем цяла нощ ако е под 12 волта и като завартиш стартера ако напрежението пада под 10 волта акумулатора директо на кантара.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: проблем с палене на двигателя 1.4 AEX

Мнениеот embi4a » Чет 20 мар 2014 14:25


В крайна сметка се оказа акумулатора.
На запалени фарове мултицета показа 13,88 на празен ход. Но акумулатора миришеше ужасно на серни изпарения. Явно електролите беше заврял. Директно си взех VARTA 56AH. Цената му беше смущаващо ниска - 120 лева с гаранция 2 години. Дано да е истинска VARTA :mhihi
Вече трети ден карам новия акумулатор и нямам проблеми с нисък стартов ток.
Благодаря на всички, които ми помогнахте със съвети!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта