Polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC лампа

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC лампа

Мнениеот freelancer » Сря 23 апр 2014 8:07


Здравейте колеги!
Както знаете се боря с гаснещото си поло, студена, на празен ход. Който не знае какво прави, за да не обяснявам, може да погледне филмчето.


В момента тествам с извадена ламбда сонда, преди това ми светеше ЕРС лампата за проблем с електрониката, доколкото знам от колеги тази лампа светва при - стоп машинка, мап, ламбда и други датчици по двигателя, обаче какво се случи при мен :
Преди да извадя буксата на ламбда сондата, ми светеше ЕРС лампата. Реших, че като разкача ламбдата ще продължи да свети, обаче, след като разкачих буксата на ламбдата и направих едно кръгче, се случи точно обратното, ЕРС изгасна!
Запалих, пак, не светва, пак запалих и все едно екуто не отчита, че му липсва ламбда сондата, която е много важен датчик! :screwy
Не мога да разбера, екуто ли не си вижда ламбдата или просто в софта за обратна връзка drive by wire не е заложено екуто да пуска ЕРС лампата при липса на кислородният датчик.
Доколкото знам от други колеги би трябвало да я пуска?!
Също така изпълнителните елементи при моят двигател, които имат нужда от адаптация са дросел и мап, да не би само за тях производителят да е заложил тази сигнaлизация.
Наистина е невероятно, как така при толкова важен датчик да не свети контролната лампа!
Какво си чеква тъпото еку, когато няма въобще кислороден датчик не знам.
Моля някой колега с наблюдения по проблема да сподели, трябва ли екуто да пали лампата или не при липса на кислородният датчик????




FantaLemonDrink
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 06 окт 2012 17:04
Автомобил: Vw Polo
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Бургас

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот FantaLemonDrink » Сря 23 апр 2014 15:54


А какво искаш да кажеш с това ''гаснещият феномен '' ? Защото при моето поло ,забелязах че губи обороти от време на време,и един два пъти изгасна ... (Втора ръка взето,преди 2-3 дена)


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Чет 24 апр 2014 7:48


Какво ти е полото колега? Не си посочил код на двигателя, година и модел?
Искам да кажа, че този гаснещ проблем е характерен за тези двигатели (АКК, АУД, АУК и т.н.). Също се среща и при сеатите, които са със същите двигатели.
Проблема е, че никой не може да каже с точност, от къде идва проблема!!!!!
Много колеги включително и от сеат форума се борят с този проблем и не могат да го решат. Аз се боря вече 1 г 5 месеца и все още не съм го решил.
Мога да ти помогна, като ти кажа какво съм сменил и какво съм правил за да избегнеш излишна смяна на части.
Станали сме едно гаснещо общество. :mhihi
След смяна и проби на доста неща, много вярват, че проблема идва от екуто, но скоро ще разбера, защото мисля да го сменям.
Пълна мистерия си е това гаснене и голямо набутване за части и диагностики, в крайна сметка без резултат, така, че те съветвам да не прекаляваш с диагностиките.
Сподели проблема във форума, като обясни, кога го прави, как го прави, имаш ли газова, нямаш ли, топла, студена, играят ли ти обротите и т.н.
Дай повече подробности!
Ако имаш повече късмет, може и проблема ти да изкочи на диагностика, примерно, грешка на датчик колянов вал, ако го прави загряла, при спиране или намаляне на скоростта и изключване от скорост. :c020


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Чет 24 апр 2014 11:29


Днес минах диагностика, адаптация на клапата, след, като я смених не я бях адаптирал. Грешката за липсваща ламбда сонда се беше записала, но не светеше лампата ЕРС, явно при този модел, ламбдата не е вързана към системата за сигнализация при проблем с електрониката!


FantaLemonDrink
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 06 окт 2012 17:04
Автомобил: Vw Polo
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Бургас

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот FantaLemonDrink » Чет 24 апр 2014 19:17


Не съм сменял нищо,относно гасненето и губенето на обороти ... Но извадих свещите и ги сложих пак,и на място не губи оборото и не гасне ... (Утре ще го видя в движение)
Иначе двиагеля ми е АКК.

П.С : Как се прави това под ника ти,където пише модела на колата,двигател и т.н ...И ако може дай фацебоок ,да обменяме опит ... Че са ни едни и същи колите :D


Потребителски аватар
MaLixx
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот MaLixx » Пон 28 апр 2014 22:51


Ето какво сподели един колега:
Има толкова много теми за подобен проблем, че не знам, в която точно да пиша Laughing

Става въпрос за сутрешното гаснете, което е характерно за всички 1.4MPI. Това е така нерешимия проблем за всички колеги с този двигател. Наскоро бях при Мишо от с.Герман ( VW club ) За повечето от нас е ясно, че Мишо разбира страшно много от двигателите на Vw. Споменах му за проблема и той ми каза, че главния виновник за сутрешното гаснене ( само при положение, че не излиза никакви грешки на сонди, датчици и бля бля ) е в бензиновите дюзи. Били много финни и лесно се запушвали и проблемите започват. В интерес на истината има логика, защото миналата есен имах много проблеми със сутрешното палене, което се реши след като сипах добавка за почистване на бензинови инжектори и 100 октанов бензин и след това яко ръчка три дни. От тогава насам ( над 6 месеца ) ми е загасвала 2-3 пъти сутрин.
С този си пост не твърдя, че това е категоричното решение на проблема. Споделям го за да не се правят жалки опити за решаването му като се сменят различни компоненти от двигателя на случаен принцип, защото това е скъпо и безсмислено. Вариантите са почистване на дюзите на ултразвук, добавка или 100 октана и яко ръчка.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Вто 29 апр 2014 8:57


Благодаря ти колега за съпричастността!
Следя редовно форума на сеат и това го четох, но Мишо казва, само ако няма други грешки! На мен ми дава постоянно грешка http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16490/P0106/000262
Possible Causes

Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
Leak in Air Intake and/or Exhaust
Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
Engine Control Module faulty

Special Notes

"On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes" (При определен брой двигатели сме виждали случи тези грешки да се дължат на софтуерен проблем с контролният модул)
Може би съм един от тези късметлии......... :mhihi


1. Кабел към сензора - уж е проверен, а и след форсиране над 3000 оборота лампата гасне и не светва дълго време.
2. Въздух да влиза, щеше да клати оборотите, това трудно може да се сбърка, щеше да ги вдига, а те са, като на загрял двигател(температурният датчик е сменен).
3. МАП - 3 мапа съм сменил, последният беше, като нов, предишният е проверен, а и мап трудно може да се прецака, според мнението на доста от механиците.
4. Остава ЕКУ, чакам човека, който ще ми сменя да се поосвободи, защото е доста зает, надявам се да стане по скоро.
Дори и да е скапан МАП-а, въпроса е защо пали и веднага падат оборотите, като на загрял двигател. От направените експерименти забелязах, че при палене след 3 часа престой примерно, това миналата седмица, вдига оботоите на 1000, а на сутринта, когато трябва да дори по високи ги вдига и смъква веднага на около 900(870)?!
При скапан МАП или липсата на сигнал към него пак ще има игра на обороти, а те са стабилни, докато не реши сама да изгасне или при подаване на газ с педала(по малко газ при маневриране веднага след запалване).
Все си мисля, че тези двигателил гаснат главно заради липса на сигнал към дросела, самият дросел и температурният датчик, при всички други случаи, ще има нестабилни обороти, но няма да изгасне, защото екуто ще се мъчи да ги държи с клапата.
Не изключвам напълно дюзите, но защо тогава при второ, трето палене си е ок, може би екуто преминава в друг режим?!
Двигателя не тресе, работи си спокойно, което пак не се връзва с дюзи, а и си пали нормално. От дюзи пак клати обороти, защото не разпръскват равномерно.
Мистерията е пълна! Няма игра на обороти, дори и веднага след запалва, заради което изключвам доста неща, просто изгасва, все едно не и стига бензина или няма иска, ток.
Другият важен момент е, защо не си вдига оборотите. Никога, дори и в най големите студове не съм виждал да вдига повече от около 1000 оборота. Интересното е, че стрелката на оборотомера, когато е стояла повече и е студено, при първото палене се вдига до към 1200 и веднага започва да пада до тези на загрял двигател. Гледах клипче в което на друго поло при палене си заковава стрелката на около 1200 оборота и стрелката не мърда, докато не започне да загрява, а моята пада веднага. Впечатление прави и откаченото вдигане обороти, при по топла са по високи?! :eek
Преди да ми пуснат адаптация на дросела, при първо палене след престой, стрелката на оборотомера при палене стоеше, като залепена, двигателя се развърта, а стрелката още стои на 0 и след кратко време (1-2 секунди) започва да се вдига.
Студена пали малко, като дизел, несигурно.
Откачена история!
Просто не могат да ми кажат от къде е проблема за да знам какво да сменям, готов съм и на основен ремонт ако се наложи, но колата като позагрее има перфектен празен ход, работи си нормално, върви прилично за 60 к.с., само ей тва нещо със сутрешното палене ме побърква. :censored2
Да паля по 2-3 пъти докато отлепи, след като съм сменил един куп неща си е доста изнервящо. :banghead
Тъпото е, че не въпрос на финанси, а на технически възможности, макар, че тук важи поговорката: Това, което не става с пари, става с много пари, т.е. нова кола. :icon_lol
Ако не стане нищо с екуто, ще се захвана сам, като имам повече време, да търся въздух, поне това мога да направя, макар, че я гледаха за въздух, ама кой знае.


Потребителски аватар
MaLixx
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот MaLixx » Вто 29 апр 2014 10:28


От мои лични експерименти мога да ти кажа, че дори и да смучи въздух оборотите не играят така, както си представяш. Еку-то компенсира доста бързо или ако не може двигателя гасне. Виж при старите 1.4 е различно. Предната ибиза беше 1.4 АБД мотор. Там наистина като дърпаше въздух от тампона на моното оборотите подскачаха доста. На тази 1.4 мпи съм карал със скъсан маркуч на pcv клапана и оборотите не играеха. Отделно при студено оборотите са по - ниски така е, но сместа е богата. От 13 до 24 градуса винаги пали на 1100 оборота през другото време е под 900. Това не го приемай за проблем.

Ако намеря време с удоволствие бих направил една разходка до Казанлък да обменим малко опит :)


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Сря 30 апр 2014 9:41


Мерси колега за отговора!
Наистина, екуто набива само тази грешка за въздух! Не дава никакви признаци за проблем с електрониката. Дали наистина влиза въздух или се бърка самото еку, не е ясно, но се случва само при студен двигател.
Друг факт е, че не вдига 1100 оборота! Оборотите се вдигат до към 1100 - 1200 и тръгват и се спират до нормалните, но за загрял двигател около 900!
Гледах едно филмче със същото поло, как при първо палене оборотите се вдигат до към 1200 и заковават, не мърдат, след това предполагам постепенно ги смъква, при мен се изслуват веднага на 900.
Може би екуто компенсира въздуха, но пък ми гледаха вакуума, при загрял двигател и беше перфектен.
Въпроса е, защо не си вдига оборотите. Може би се мъчи да компенсира въздуха, първоначално.
Забелязах, че ми светна лампата и наби грешка за въздух, докато си играх с вентилатора на парното да проверявам реакцията на дросел клапата.
Лампата ми светва и при загрял двигател, примерно, като форсирам, при подаване на газ при наклон, тогава има някакъв преходен режим, малък/голям вакуум. Вакуума на парзен ход е най голям, предполагам при студен двигател ще е още по голям.
Маркучите са ревизирани, от картера до пцв клапана, самият маркуч до пцв клапана, този кривия и пцв клапана са чисто нови, поръчка от Германия (Авто+). Другият от капака на клапаните е също сменен и е перфектен (купих го от един човек, който разпродаваше двигател на малко километри).
Остава да има пробойна на самият всмукателен колектор или да са спекли уплътненията (о пръстените).Ефекта от спекли О пръстени на всмукателния колектор е точно такъв, гасне студена!
Чудя се дали преди да сменя екуто да помоля човека да провери за въздух, макар, че ми гледа вакуума и беше идеален, но на топъл двигател, при което се предполага, че ако са уплътненията на колектора, няма да могат да се хванат.
Мислил съм си нещо друго, да си купя силикон и да ги подмажа тези уплътнения и ако се оправи да ги сменя, защото може да е пукнат и самият колектор.
Колата, като я купих беше със сменени кабели, което ме навежда на мисълта, че може да е имало гърмене в колектора и да се е разхерметезирало нещо по самият колектор, отзад има една клапа, казват и гърмялка, гледах я с едно огледалце, но не видях нещо странно на пръв поглед.
Все си мисля, че ако влизаше въздух и ако клапата/екуто се мъчеше да компенсира щеше да има лека игра на оборотите, поне при един колега с голф 4 се наблюдава същото нещо след, като са му сложили газова уредба и са му сваляли всмукателният колектор без да подменят о пръстените.
Май ще е по добре наистина да огледам пак за въздух, преди да сменям екуто, само не знам дали човека, който ще ми сменя екуто ще се навие, защото наистина е добър и си разбира от работата.
Забелязах, че всм. колектор странно се омазнява от дясната страна на дросела, което го отдадох на газовете, които влизат в дросела, но може и да е точно заради някакъв въздух, който влиза от там.

Има обаче една подробност, която съм пропуснал да спомена, а тя е, че не го прави постоянно!!!!!!!
Примерно вчера нямах никакви проблеми, за разлика от предишният ден, когато ми изгасна 3 пъти при тръгване, като първият път, даже и без консуматори. Колата се кара всеки ден. Това се случи след проливният дъжд, но не мисля, че се дължи на влагата, защото и друг път е валяло и съм я мил, но подобно нещо не се е случвало(Бобина, кабели и свещи са на 5-6 хил километра).
За мен най вероятно към този момент е проблем с екуто. Забелязал съм, че се случва при резки температурни промени. Примерно след проливен дъжд се охлажда екуто, то е под чистачките, при следващите модели вече е в двигателя и няма гумената вентилация отгоре, явно са го отчели, като грешка да го заврат там където се мокри постоянно.
В този контекст, ако беше въздух щеше да бъде постоянен проблема.

Ще ми бъде много приятно колега да се видим, аз съм зает до неделя. Ще ти пратя конатктите си на лични! :beer


pesho86
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 20:33
Автомобил:
Двигател:

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот pesho86 » Сря 07 май 2014 0:25


Следя темата с интерес,защото след 2 дена смятам да закупя поло 2000г. 1.4 мпи мотора и трябва да проверя тези неща преди да е купя,но зъбелязох че след палене малко играеха оборотите,и след 2-3мин пуснах климатика имаше малко промяна в оборотите което е нормално,но после се стабилизираха.Но ходих пак да гледам колата и да се разбирам с собственика и като е запалих завъртях волана и малко се промениха оборотите все едно съм пуснал климатика.Не знам къде е дроселовата клапа и другите датчици,а собственика има сервиз по принцип и може да ми помогне.И се чудя сега след всичкото прочетено до момента какво да правя,че колата е уговорена, да търся ли друга ,а пък ми хареса. :icon_sad


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Сря 07 май 2014 9:04


Здравей колега!
Аз не бих я купил тази кола, но в крайна сметка всеки сам си решава! Що ти трябва да знаеш къде е дросела или да се вкарваш във филми? :mhihi
Оборотите не трябва да падат, а да се вдигат и щом продавача има сервиз значи не е нещо дребно и гледа да се оттърве от нея. :wink
Явно не е въздух или мръсен дросел, защото това се оправя евтино, може да е проблем с дросела, екуто, мапа, температурен датчик и други неща.......
Ако решиш да я купуваш и имаш проблеми имам доста части и може да ти ги продам евтино. :th_up
Моята към този момент се държи, като тази която искаш да купуваш. Явно на тази кола и има нещо и то не е дребно, затова те съветвам да бягаш на далече, ама колкото можеш. :biggrin
Иначе колата е красива, спор няма, вървят нормално, като за 60 к.с.
Горят много, 8.7 и дават за града по кннижка, което не е никак малко.
Тези дни, ще сменям екуто и ще пиша! Няма да ти казвам, колко неща съм сменил и пак падат оборотите и от време на време изгасва с консуматори!
За сега никой не може да ми помогне, вече 1,7 месеца! :wink
Да не забравя, ако искаш да купуваш, я пробвай студена, пипни колекторите, задължително!
Пусни всички консуматори, ама къде що има и пали така, след това започваш да си играеш, ама веднага, не я чакай да згрява, върти духалката, пусни фаровете, дълги къси, пускай климатика и го спирай, върти волана, най добре две неша заедно и си поиграй леко с педала на газта, натиксай газта съвсем леко, но рязко и енергично и гледай какво става с оборотите.
Като запали трябва да са на 1000-1100, гледай да е сутрин, по студено да е и не трябва да ги смъква веднага на 900, да стоят стабилно високи и след 1-2 минути да падната на 870, толкова трябва да са!
След първата проба тръгни леко с малко газ и спри след 10 тина метра и пак екшън с консуматорите!
Слушай двигателя за чукане, тракане и т.н. Омазняване около скоростната кутия, семеринг! Повдигачи на стъклата, ключалки.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Вто 13 май 2014 8:57


MaLixx, братле, четох във форума на сеат за датчика на колянов вал. Беше споменал, че имал някакви бъгове? Какво имаш предвид.
Първото ми палене е, като едно припалване, върти и се чуди дали да запали, едно такова странно, малко като на дизел, не бърти стабилно и сигурно.
Второто палене е ок за това изключвам акумулатора, ако атой беше проблема, трябваше и второто палене да ми е кофти. Наблюдавах и следната откачена история - имаше един момент в който само въртеше стартера и не може да запали, връщам ключа и втория път е ок, после това се оправи обаче почна да припалва първият път и аха да запали и връщам ключа и пак паля без пробелм, след това се оправи, сега пак върти повече, след престой примерно една вечер и ако пусна консуматори гасне, особено след дъжд (бобина, кабели и свещи нови).
Това се развива в продължение на половин година, миналия октомври, имаше едно захлаждане по рязко.
Смених ЕКУТО и пак същата история, явно гаснещият проблем не е от компа на колата, не е от дросела, не е от мапа, от какво е все още не знам, но ще разбера!
В Пловдив, четох за един много добър механик, Милен Загоров се казва, отзивите са много добри, прави предимно японски авотмобили, но разбрахме да обурне внимание и на моето поло.
Явно проблема е нещо по кабелите, маса или датчик, но няма хващане.
Дросела, компа, гадатели само.


Потребителски аватар
MaLixx
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот MaLixx » Вто 13 май 2014 13:35


Проблема, който ми прави се появява само лятото, в жегите. За много кратко датчика на коляновия вал спира да подава сигнал към компа и двигателя гасне на скорост за не повече от секунда, две.. След това пали, но вече в авариен режим със записана грешка:camshaft position sensor - no signal. При следващо запалване всичко е Ок. Чакам го вече трета година да се предаде тотално та да го сменя, но все още не иска. Иначе при запалването нямам проблеми.

Пробвал ли си веднага като запалиш да пускаш климатика, че забравих дали те питах.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1489
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот freelancer » Вто 13 май 2014 15:11


Аз даже нямам климатик, то представи си какво чудо щеше да е! Преди малко си купих мултицет и мерих акумулатора и как зарежда динамото, всичко беше в норми. 12,5 в покой, 12,17 на контакт, без консуматори кове на 14,4 с всико пуснато включително и подгрева пада на 14,7-14,5 нещо такова май беше, което е нормално.
Докато мерих обаче без пуснат никакъв консуматор двигателя си изгасна, както си работеше и изгасна мръсният дръгел. Паля пак и няма проблеми всичко си работи нормално.
С компа от сеата пак изгасна при навиване на волана само! Разликата беше, че със сеатският комп след всяко стартиране ми се форсираше леко, като беше студена се изфорсира сама с 200-300 оборота, а загряла с около 100.
Та след това си върнах старият комп и след малко светна пак ЕРС лампата с грешка Р0106 въздух!
Може би наистина влиза въздух, ще го търся, като имам повече време, явно прехвалените механици не им се занимава с толкова незначителни проблеми, може би им е под достойнството, знам ли.
Луда работа, търся си свестен механик, който да ми оправи дръгела, но след смяната на толкова компоненти, губя надежда.
Да не би пък проблема да е в самият педал на газта, там също има реостат, да взема да го сменя и него, знам ли да го вземат дяволите.
Такова чудо не съм виждал.
Иначе за датчика на хол, явно не ми е там проблема, защото и според диагностика, който ми гледа за последно колата щеше да го запише, като грешка и този датчик както се изрази той "или работи или не работи, няма средно положение".
Няма и няма оправия, направо не мога да повярвам, едно обикновено дърто поло да направи на луди толкова хора, масторите само се чешат по главите и предполагат, само където вече съм пробвал повечето неща.
Явно отива проблема към кабели и въздух, което си е играчка и не знам кой ще се навие, ще търся човека!


Потребителски аватар
MaLixx
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 13 май 2009 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: vw polo 1.4 AKK гаснещият феномен - ламбда сонда - EPC л

Мнениеот MaLixx » Вто 13 май 2014 15:28


Ами все пак пробвай да го разкачиш този датчик. Знае ли се. Може в момента на палене да не се записва грешка. И аз гадая.. Но определено масата майстори в нашите градчета са слаби.. Иначе може ли да направиш една снимка на мотора с махната филтърна кутия?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта