Polo 2000г - Проблем с централното

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Pago_86
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 03 фев 2014 19:36
Автомобил:
Двигател:

Polo 2000г - Проблем с централното

Мнениеот Pago_86 » Чет 08 май 2014 12:11


Здравейте,
съвсем внезапно централното просто отказа...
вчера всичко беше нормално и днес при опит да отключа това се случва само механично...
Никакъв звук от машинката...датчика не реагира...всичко е тъка сякаш никога не имала централно...
Нямам аларма или дистанционно...всичко се случва с ключ...
Не реагират и бутоните за заключване/отключване на вратата

Възможни причини и съвет как да процедирам??
Благодаря предварително?

П.П. Цена на вакуум машинка?
Явно платката е дала на късо?

Последна промяна от hooligans на Пон 07 юли 2014 19:59, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с централното на Polo 2000g.

Мнениеот freelancer » Пет 09 май 2014 7:35


Колега, виж да не влиза вода в багажника! Огледай конзолата около вакуумната машинка, тя е от дясно, като махнеш мокета, виж за влага първо.
Иначе, проверете дали идва ток на машинката, ако има ток, а не работи, може да потърсиш втора ръка, примерно в продавалника, сега о-ел-екс.бг, има няколко полота, като нашите, има и лупота, те са със същите помпи, мисля, че ще ги спазариш евтино, махаш и слагаш.


Потребителски аватар
alpinab
Мнения: 653
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с централното на Polo 2000g.

Мнениеот alpinab » Съб 10 май 2014 7:46


Здравей колега,

преди няколко месеца се сблъсках със същият проблем като твоят. Централното един ден просто отказа да работи. Проверих си предпазителите бяха изгоряли-смених ги и пак нищо, не работеше.

Следващата стъпка както казаха по горе колегите инспекция на модулът за централно в дясната част на багажника. Махнах 9 пиновият конектор и замерих с помощта на мултицет дали при заключване/отключване механично с ключът идват импулси към него. И да идваха.

Махнах задната част на помпата и вътре цялата платка беше доста качествено цъфнала на няколко места. Доста пасивни и активни елементи бяха думнали. Не си заслужаваше да се опитвам да я ремонтирам и се насочих към продавалника, мобилето и пр.

Цените на такава помпа варираха доста широко, точно след 5 минути търсене и безумни цени от 50лв я намерих от едно момче където разпродава на части няколко голф 3ки за 20кинта. След още 2 часа новата ми "стара" помпа беше на мястото си и отново имах централно.


п.с. тази помпа става от началото на 90-те от почти всички ФВ-та с вакуумни централни(поло, голф, пасат, венто). Мойта я взех от голф 3 с четири врати а полото (6н2, 2000) е с 2. Може да има някаква разлика дали колата е 3 врати или 5 но поне при мен стана.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта