Поло 6n1 1.4 AEX APQ AKV проблем с климатика
Поло 6n1 1.4 AEX APQ AKV проблем с климатика
Проблемът ми е следния,миналата година закарах колата да напълнят климатика и след като го напълниха започна да вдига голямо налягане.Казаха ми че е от перката на климатика,защото има лек луфт :S Moже ли да е от това?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 6n1 1.4 AEX APQ AKV проблем с климатика
Ако климатика е заводски :
Ако перката не работи - може. Ако перката си работи въпреки луфта - не му е там проблема. Високо налягане може да вдига от доста неща - много мръсни радиатори (перката е зад водния,а климатичния е отпред), много фреон в системата (препълнена), запушване по системата и т.н.
Ако климатика не е заводски е същото, с изключение на това,че наистина перката може да идва недостатъчна,за да охлажда ефективно радиатора на климатика.Тогава се намалява количеството на фреона така,че да може да работи нормално, иначе ще избие от някъде.

Ако перката не работи - може. Ако перката си работи въпреки луфта - не му е там проблема. Високо налягане може да вдига от доста неща - много мръсни радиатори (перката е зад водния,а климатичния е отпред), много фреон в системата (препълнена), запушване по системата и т.н.
Ако климатика не е заводски е същото, с изключение на това,че наистина перката може да идва недостатъчна,за да охлажда ефективно радиатора на климатика.Тогава се намалява количеството на фреона така,че да може да работи нормално, иначе ще избие от някъде.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта