Здравейте,
Имам проблем с цилиндъра на предните дискови спирачки на Поло МПИ 1.4, 2000г
Спирачките работят, но след освобождаване на педала цилиндъра не се връща до край и остава фередото притиснато към диска.
По принцип го свалих почистих смазах, и пак така, има спирачна течнност и маркуча не е повреден
Като опитам да заъртя гумата и прави по 2-3 оборота, и се чува стържене
Ако някой може да даде идея от какво е?
Благодаря Предварително!
Поло 6N2 1.4 2000 г. Цилиндър за дискови спирачки
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 6N2 1.4 2000 г. Цилиндър за дискови спирачки
Може спирачният маркуч да е остарял и да се е раздул. Като натиснеш спирачката помпата дава достатъчно налягане за да мине течност през маркуча, но после трябва да се върне със значително по-ниско налягане и съответно не успява ако маркуча се е раздул (отвора му е много тесен по принцип).
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Поло 6N2 1.4 2000 г. Цилиндър за дискови спирачки
К'ъв е тоз цилиндър - т'ва е бутало!Трябва добре да огледаш буталото дали не е надрано или да е леко деформирано.Купуваш един пълен ремонтен компплект за спирачен апарат.Този ремонтен комплект съдържа бутало,уплътнителен пръстен и маншон. Маншона трябва да бъде еластичен,защото при изправна система също спомага за по-доброто и по-точно по-пълното връщане на буталото в спирачния апарат.Отделно че трябва да прегледаш както са казали колегите спирачния апарат,спирачния маркуч и инсталацията до тях.В зависимост от устройството на спирачната уредба проблема може да се окаже и в спирачната помпа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта